Nou nou, daar heb je wel een hele grote puntquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, dat de mods dat niet kunnenDus je hele punt klopt niet
Een heule grote jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:11 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Nou nou, daar heb je wel een hele grote punt
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:58 schreef nikky het volgende:
admiraal_anaal 48 uur
TranceAction 48 uur
Sjakkert 48 uur
Pony-Lover 48 uur
Lemmeb 48 uur
Gelly 48 uur
zure_apple 48 uur
THEDUTCHJOKER 48 uur
JohannesPaulus 48 uur
Mooi, ik morgen naar Frankrijk. Wat zijn uw plannen, wederom broerlief?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Ajt ik ga vanmiddag naar Duitsland
Gaaf, internationale wedstrijd?En waar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:27 schreef Originele_Naam het volgende:
andere judoka's vliegles geven
Jaja, in Bremen, maar tis GVD 5 uur rijdenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf, internationale wedstrijd?En waar?
Ach, lekker twee dagen stappen in Bremen, ik kan me ergere dingen voorstellenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:33 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Jaja, in Bremen, maar tis GVD 5 uur rijden
En ik heb me toernooi zondag, lekker vrijdag en zaterdag vervelen![]()
Stappen terwijl ik zondagochtend toernooi heb en af moet vallen. Gaat dus niet doorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, lekker twee dagen stappen in Bremen, ik kan me ergere dingen voorstellen![]()
Waar ?quote:
Weet ik veel, ik zag het toen ik vannacht thuis kwam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waarom is hij dood 48 uur, en al die andere users ook
Uhuh.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef Nachtdier het volgende:
Delft is dood?
Omdat ze niet lief warenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Waarom is hij dood 48 uur, en al die andere users ook
En jij bentquote:
Ik wil jou meetenquote:
Dineetje voor 2 ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Geen probleemwat had je in gedachte
Ja, na een invasie van alle buitenlanders zijn de echte Duften gevluchtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef Nachtdier het volgende:
Delft is dood?
Kan jij over water lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:55 schreef seekfaM het volgende:
dat is jammer, dan hebben ze dus niet op het water gekeken, want ik leef nog
Nou, dat is toch gewoon een SCSI kabel ? Ik weet niet waar dat getal voor staat, ik denk snelheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:16 schreef chromosoompje het volgende:
Wie is hier computernerd en weet wat een scsi ultra320 kabel is en waar het voor dient?
Maar is dat beter dan zo'n flatcable? En wat voor schijven heb je nodig? Iemand die hem wil overnemenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, dat is toch gewoon een SCSI kabel ? Ik weet niet waar dat getal voor staat, ik denk snelheid
Nou, je hebt iig SCSI schijven nodig (van die 15 K dingen enzo)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Maar is dat beter dan zo'n flatcable? En wat voor schijven heb je nodig? Iemand die hem wil overnemen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, je hebt iig SCSI schijven nodig (van die 15 K dingen enzo)Ik weet niet of jij zulk soort schijven hebt
ff voor de duidelijkheid, SCSI is dus gewoon een interface, net als SATA en IDE.
Neuh, wie denk je dat er wel van die schijven heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef chromosoompje het volgende:
[..]zijn beetje duur http://tweakers.net/pricewatch/cat/64
Iemand interesse?
Ik heb een eigenste oven, en ik ben er zo gelukkig mee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:49 schreef Nachtdier het volgende:
Heb je niet een pizza-bakoven in de aanbieding?
Mogguhquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb een eigenste oven, en ik ben er zo gelukkig mee!![]()
Goedemorgen Delfterds![]()
1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |