quote:Op maandag 19 maart 2007 14:05 schreef Adidah het volgende:
Is dit niet iets voor Lifestyle?
Goh, ik wist niet dat dat bestondquote:Op maandag 19 maart 2007 14:03 schreef KopieerMachine het volgende:
objectieve meningen
Hoe witter de tand, hoe dunner de laag glazuur. (doorschijnende tanden zien er namelijk witter uit, dan gele niet-doorschijnende)quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Natalie het volgende:
Maar ik dacht dat glazuur daar vooral iets over zei, en niet de kleur.
Wat ik begrepen heb is dat sterkere tanden meer pigment hebben. Gele tanden vind ik zelf ook niet zo mooi maar bij mezelf lijkt dit meer zo.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:09 schreef Natalie het volgende:
Niet iedereen heeft een gelijke tandkleur, net als dat niet iedereen een gelijke huidskleur heeft.
De tanden van de buurman kunnen van nature witters zijn dan die van jou. Of dat wat zegt over de kwaliteit van de tand, zou ik niet weten. Het zou kunnen. Maar ik dacht dat glazuur daar vooral iets over zei, en niet de kleur.
Verder vind ik witte tanden ook mooier dan gele. Maar dan moet het wel natuurlijk wit zijn (of lijken) en niet dat enge spierwitte waar als die hollywood-gasten mee lopen. Dat vind ik ronduit lelijk.
Dat kan inderdaad zijn wat de tandaards mij vertelde. Glazuur is van nature een beetje geel. Maar de het tandsteen is wit. Dus hoe meer glazuur hoe geler de tand oogt. Een beetje gele tint is juist niet slecht maar wordt vaak wel als slecht gezien én slechte tand hygiëne wat dus helemaal niet zo hoeft te zijn!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe witter de tand, hoe dunner de laag glazuur. (doorschijnende tanden zien er namelijk witter uit, dan gele niet-doorschijnende)
Pigment? Dat zich toch niet in je tanden?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:15 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat ik begrepen heb is dat sterkere tanden meer pigment hebben.
Ik bedoel dat ze wat geler zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pigment? Dat zich toch niet in je tanden?.
Ik weet het.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe witter de tand, hoe dunner de laag glazuur. (doorschijnende tanden zien er namelijk witter uit, dan gele niet-doorschijnende)
Sorry hoor maar dit gaat wel heel ver.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:17 schreef KopieerMachine het volgende:
Dat kan inderdaad zijn wat de tandaards mij vertelde. Glazuur is van nature een beetje geel. Maar de het tandsteen is wit. Dus hoe meer glazuur hoe geler de tand oogt. Een beetje gele tint is juist niet slecht maar wordt vaak wel als slecht gezien én slechte tand hygiëne wat dus helemaal niet zo hoeft te zijn!
Irritante wijsneus, lees de OP eens. Daar staat fatsoenlijk tandarts, daaruit had je kunnen concluderen dat ik gewoon wist hoe je het woord schrijft.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit gaat wel heel ver.
De goeie man (of vrouw) is tandendokter: tandARTS
Eigenlijk wel, je beschadigt je glazuur. Waardoor het glazuur (Jawel) een stuk dunner wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:34 schreef melvjehz het volgende:
Is het bleeken van je tanden eigenlijk slecht voor ze?
Nog erger, dat je het dan in twee opeenvolgende posts weet te schrijven alsof je geen idee hebt wat het eigenlijk is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:41 schreef KopieerMachine het volgende:
Irritante wijsneus, lees de OP eens. Daar staat fatsoenlijk tandarts, daaruit had je kunnen concluderen dat ik gewoon wist hoe je het woord schrijft.
Hoeveel kost zoiets ongeveer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Lisette18 het volgende:
Mijn vader heeft een tandheelkundig centrum met zo een blauwe lamp waarmee je, je tanden in een uurtje kan bleken.. Het is niet heel schadelijk voor je glazuur het vuil dat je in de loop van de jaren hebt opgeslagen in je tanden wordt als het ware er uit gezogen.
Dat is inderdaad erg vervelend, maar bij mij juist niet. Mijn tanden vind ik zelf wel een beetje geel ofzo... maar ik heb heel erg gezonde tanden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets ongeveer?
Mijn tanden zijn niet echt geel maar ze zouden wel een stuk witter kunnen, en ik heb van nature al slechte tanden. Elk half jaar heb ik weer 2-5 gaatjes, vorig jaar zelfs 13!Dat terwijl ik wel gewoon goed poets, maar het lijkt in de familie te zitten. Gisteren nog 5 laten vullen...
kerel, denk je dat bleken dan gaat helpen? daar krijg je juist nog slechtere tanden van!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets ongeveer?
Mijn tanden zijn niet echt geel maar ze zouden wel een stuk witter kunnen, en ik heb van nature al slechte tanden. Elk half jaar heb ik weer 2-5 gaatjes, vorig jaar zelfs 13!Dat terwijl ik wel gewoon goed poets, maar het lijkt in de familie te zitten. Gisteren nog 5 laten vullen...
Ik bedoel niet dat bleken m'n tanden sterker maakt maar mooier (witter)..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef revolutionx het volgende:
[..]
kerel, denk je dat bleken dan gaat helpen? daar krijg je juist nog slechtere tanden van!
als je al een zwak gebit hebt is het zeker niet aan te raden om je tanden dan te gaan bleken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat bleken m'n tanden sterker maakt maar mooier (witter)..
Hmm ok liever een beetje gelere tanden dan meer gaatjes dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef melvjehz het volgende:
[..]
als je al een zwak gebit hebt is het zeker niet aan te raden om je tanden dan te gaan bleken.
Wat al gezegt is je tandglazuur word dunner waardoor je tanden nog zwakker worden..
hoezo spamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:52 schreef JOHAN410 het volgende:
Fijne bedrijf dan die WSC.
Misschien is dit wat? http://www.hollandschvoordeel.nl/SuperWhite2.aspx?M=SWNL071405&I=SWNL071405-132637
sorry maar ik vroeg me gewoon af of ik er verstandig aan doe om dat te bestellen, want vertrouw het niet helemaal.quote:
Ja beetje raar. Waar komt het vandaan dat mensen witte(re) tanden willen dan dat ze al hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef JOHAN410 het volgende:
[..]
sorry maar ik vroeg me gewoon af of ik er verstandig aan doe om dat te bestellen, want vertrouw het niet helemaal.
Mja heb ik ook. Als ik mn tanden poets lijken ze echt heul geel, maar als k dan mn mond gespoeld hebben lijken ze wel weer wit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef BreakSpear het volgende:
Het valt mij pas op als ik mijn tanden poets, naast het schuim van de tandpasta lijken mijn tanden zo geel als een banaan.
Maar dan heb ik dus gewoon sterke tanden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |