Start een petitie om de verjaardag van je zus te veranderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:50 schreef Astroquicky het volgende:
Jammer eigenlijk dat ik de volgende race niet zal kunnen zien op RTL... 'k Zal dus ook niet kunnen zien of de petitie gewerkt heeft. 'k Ben dan namelijk in België om de verjaardag van m'n zusje te vieren :-/
Weten ze op het RTL forum al van de petitie?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Astroquicky het volgende:
Ja, het is echt erg daar inderdaad... Er wordt nauwelijks over de race gepraat.
Volgens mij niet.. ga vandaag ff een poging doen om me te registreren.. lukte gisteren niet..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weten ze op het RTL forum al van de petitie?
Haha, is een mogelijkheidquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Start een petitie om de verjaardag van je zus te veranderen.![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:17 schreef Astroquicky het volgende:
Ben ik aan het hallucineren of lijkt er ergens een nieuwe bron van handtekeningen aangeboord te zijn?
Okayquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Astroquicky het volgende:
Ik heb me dinsdag al aangemeld. En heb toen de link ook geplaatst (niet in een apart topic weliswaar). De mods hebben er echter een 'Sticky' staan waarin ze vragen om verder geen topics meer te openen over de reclames. Daar wil ik me dan ook aan houden. Ik zal eens kijken of ik in de bestaande topics nog ergens de link kan dumpen.
quote:Uw commercieel belang is duidelijk en gerechtvaardigd. Echter: laat dit nooit tot gevolg hebben dat een programma letterlijk niet meer om aan te zien is. Daarmee bewijst u zowel uw adverteerders als uw publiek een zéér slechte dienst!
quote:Wordt Olav zelf niet moe van het elke keer aankondigen van de reclameblokken??
quote:De sponsors van de f1 teams kunnen hier niet blij van worden. Ze krijgen amper zendtijd!
Voor de mensen met een TV met deze functionaliteit:quote:Ik ben blij dat ik over Canvas beschik. In het begin zapte ik nog wel terug, maar ik moest vaker zappen dan op een gemiddelde avond TV kijken dus dan blijf je uiteindelijk maar hangen bij de zuiderburen.
... al denk ik dat de resolutie van het beeld zelfs op die manier maar povertjes is...quote:Geluid uit en 16x inzoomen geeft weer een volledig beeld!
quote:De eerste woorden van de presentator waren: "De Formule 1 is terug waar hij thuishoort". In eerste instantie was ik het daar helemaal mee eens. Halverwege de race was ik al weer helemaal klaar met RTL en verlangde ik al weer terug naar SBS! [...]
Nu maar hopen dat ie er iets mee gaat doenquote:Hey Paul!
Jij als autosport (rally) liefhebber kijkt vast ook wel Formule 1. Zo niet, dan kan ik je nu adviseren niet verder te lezen en wil ik je verder veel succes wensen met je programma!
Kijk je wel formule 1, dan moet ook jij je natuurlijk kapot geirriteerd hebben aan de vele storende reclame tijdens de Grand Prix van Australië.
Er is daarom een petitie opgezet. Deze petitie is inmiddels door meer dan 8,500 formule 1 fans getekend en te vinden op http://www.ipetitions.com/petition/reclamertlgp/
We zouden het erg cool vinden als ook jij deze petitie zou willen ondertekenen!
Alvast bedankt en keep up the good work!
http://paulrabbering.nl/page/log/43998/Racen+%26+reclamequote:Racen & reclame Racen zijn reclame horen bij elkaar. Zonder geld, geen snelle dure auto's. In de Formule 1 zit elke wagen zit vol met merknamen.
TV zenders moeten een hoop geld betalen voor de rechten van de Formule 1. Hoe verdien je dat terug? Juist...
Sinds de F1 weer bij RTL zit is de mate van spots wel opgevoerd. Zo erg dat er al meer dan 8500 kijkers een petitie hebben getekend tegen de nieuwe manier van commericials. Zie 'm hier.
Tofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Rabbering op zijn website:
[..]
http://paulrabbering.nl/page/log/43998/Racen+%26+reclame
aan splitscreens denk ik aan halve scherm gevuld met F1 en de andere helft met reclame maar geen blokje van 2 bij 2 cmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef Astroquicky het volgende:
Wat het split-screen betreft... ik blijf er overigens bij dat het enige voordeel dat je daar aan hebt, is dat als er iets spectaculairs gebeurt, je nog enigszins het gevoel hebt dat je het live meegemaakt hebt. Maar om nu te beweren dat je het duidelijk gezien hebt?... Zelfs oudere gsm's hebben meer resolutie dan dat kleine vierkantje F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |