Goed bezig!! Zal me niet verbazen als je morgen door Edwin Evers uit je bed gebeld wordt ofzo..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Astroquicky het volgende:
Ik heb nu ook het persbericht doorgestuurd naar Hart van Nederland, Editie NL, Veronica, Sky Radio, Classic FM, Radio 538, het Jeugdjournaal en GPUpdate.nl.
eh betalen we niet al genoeg?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:19 schreef sanni het volgende:
Wat een zeiktopic huilie. Reclame moet als je niet wilt dat je abo.omhoog gaat.![]()
154.000quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:48 schreef sanger het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoeveel kijkers er waren naar de eerste race?
Bron?quote:
Als jij dan met een beter idee komt om deze mensen te bereiken... Ik zit de hele ochtend al niets anders te doen dan de petitie overal te dumpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:16 schreef sanger het volgende:
Dus kort samengevat:
Er waren 840.000 kijkers naar de GP van Australie. Van deze 840.000 hebben er inmiddels 5.100 de petitie ondertekent. Das net iets meer dan 0,5%.
In mijn ogen nog iets te weinig om serieus tot RTL door te kunnen dringen.
Dit mailtje kreeg ik net na mijn klacht die ik gestuurd had via de RTL-website.quote:Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
RTL Nederland heeft speciaal voor de kijker splitscreen reclameblokken
ingevoerd tijdens de race van de Formule 1. Dit om te garanderen dat u als
kijker de wedstrijd toch kan blijven volgen.
We doen als commerciële onderneming ons best om reclame en programma zo goed
mogelijk op elkaar af te stemmen. We nemen uw reactie serieus en zullen er
tijdens onze evaluaties rekening mee houden.
In het programma komt een belspel voor. Over een eventuele voortgang wordt
nagedacht.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
RTL is geen Talpa he.. die niet luistert.. ik denk dat ze er heeel misschien wel iets mee doen..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef Taco15 het volgende:
[..]
Dit mailtje kreeg ik net na mijn klacht die ik gestuurd had via de RTL-website.
Misschien is dit wél het einde van het belspel, maar niet van de reclames...
Toch krijg ik de indruk dat we RTL wel bereiken, hoewel me dit een algemeen mailtje lijkt die naar iedereen gestuurd is die een klacht ingestuurd had.
De beste manier is natuurlijk masaal met alle Nederlanders afstemmen op Canvas ipv RTL7. Dan zien ze meteen de gevolgen. Maar dat zal zo lastig te coordineren zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als jij dan met een beter idee komt om deze mensen te bereiken... Ik zit de hele ochtend al niets anders te doen dan de petitie overal te dumpen![]()
Ik ga zeker luisteren!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:32 schreef SCH het volgende:
Zometeen een discussietje op radio 1 rond 13.45 - met de Fok-user en iemand van RTL.
MM-Magazine: prachtig programma
Zeker weten! En maar door blijven schreeuwen.. idioot..quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:00 schreef Taco15 het volgende:
Wát een zwakke argumenten van die RTL-woordvoerder!!
En sinds wanneer laat men elkaar niet uitspreken?
iig goed geprobeerd Tijl (Y) Gewoon doorgaan met de petitie (Y)
Da's enkel de live-uitzening. De herhaling werd door zo'n 650.000 mensen bekeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:50 schreef pfaf het volgende:
[..] 154.000
quote:Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
RTL Nederland heeft speciaal voor de kijker splitscreen reclameblokken ingevoerd tijdens de race van de Formule 1. Dit om te garanderen dat u als kijker de wedstrijd toch kan blijven volgen.
We doen als commerciële onderneming ons best om reclame en programma zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. We nemen uw reactie serieus en zullen er tijdens onze evaluaties rekening mee houden.
In het programma komt een belspel voor. Over een eventuele voortgang wordt nagedacht.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Geen dank man, steun je tot het bittere eindquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Astroquicky het volgende:
Bedankt voor de enthousiaste steun, CSI_MIAMI en Taco15! Het is in ieder geval plezierig om er met al die steun de tijd in te steken.
Je deed het goed Astro! Ik was blij met het item (ben eindredacteur van het betreffende programma) en redacteur Ivo was erg over je te spreken! Je kwam er niet slecht uit, juist door de nogal heftige reactie van RTL. Het verbaasde me. Het had logischer geweest als hij jullie serieus zou nemen, die man maakte een zwakke beurt, niet jij.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:40 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Da's enkel de live-uitzening. De herhaling werd door zo'n 650.000 mensen bekeken.
Interview op radio 1 met ook de reactie van RTL (mp3, 4MB, 4:10)
Sorry dat ik mij zo heb laten afkappen... Ik heb niet zo heel veel media-ervaring
. Ik denk dat het oorspronkelijk ook de bedoeling was dat het interview iets langer zou zijn, maar dat gedoe met RTL7 en die Arabische zender liep wat uit blijkbaar...
Maar goed... Ik meen uit zijn reactie wel te horen dat ze niet erg blij zijn met de petitie. En dat er vroeger evenveel reclame was bij RTL5. Daar heb ik mijn twijfels over. De reclameblokken kwamen toen in ieder geval niet zo snel op elkaar!
En dat de petitie bij RTL nog niet is binnengekomen... Tuurlijk niet! De media-aandacht is er nog maar pas sinds gisteren. Ik wacht nog een beetje tot we een echt mooi aantal handtekeningen hebben.
Het mailtje dat ik terugkreeg als reactie op mijn klachtenmail die ik schreef voorr dat ik de petitie opstartte is overigens een standaardmailtje die iedereen blijkt gekregen te hebben:
[..]
JUIST! Prachtig verwoord..quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je deed het goed Astro! Ik was blij met het item (ben eindredacteur van het betreffende programma) en redacteur Ivo was erg over je te spreken! Je kwam er niet slecht uit, juist door de nogal heftige reactie van RTL. Het verbaasde me. Het had logischer geweest als hij jullie serieus zou nemen, die man maakte een zwakke beurt, niet jij.
Je telefoon gaat trouwens![]()
Heh, ben jij degene die ik aan de telefoon had dan? Of is dat nog iemand anders?... Ik vergeet namen nogal snelquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:57 schreef SCH het volgende:
Je deed het goed Astro! Ik was blij met het item (ben eindredacteur van het betreffende programma) en redacteur Ivo was erg over je te spreken! Je kwam er niet slecht uit, juist door de nogal heftige reactie van RTL. Het verbaasde me. Het had logischer geweest als hij jullie serieus zou nemen, die man maakte een zwakke beurt, niet jij.
Je telefoon gaat trouwens![]()
Ik heb net een mailtje gestuurd naar formule1.nl. Ik kan RTLGP wel aanschrijven, maar ik denk dat dat weinig zin heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef sanger het volgende:
Probeer www.formule1.nl eens zover te krijgen anders.....en RTL GP.
Je had mijn collega aan de telefoon! Ik zei nog: doe de groeten van SCH maar dat begreep hij niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Heh, ben jij degene die ik aan de telefoon had dan? Of is dat nog iemand anders?... Ik vergeet namen nogal snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |