Hele akelige man, bah.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:57 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Vraag de Orgel-bediende om Last Episode van Dr. Dre te draaien?
Doet mij aan het famfare topic denkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:00 schreef Postbus100 het volgende:
Wel een pareltje, dit topic. Ik zie 'm nu pas. En terechte klacht, ik werkte vroeger in een winkel waar ook met enige regelmaat een draaiorgel voor de deur stond, en ik ben die dingen ook gaan verafschuwen.
In 2009 (of 2010?) meldde hij dat hij verhuisd is. Anyway, nee dus. Maar hij gedenkt dit topic blijkbaar nog wel ieder jaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
Woon je daar nou nog steeds TS
Hoe is het met draaiorgelman?
Ken ik niet, wat is dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doet mij aan het famfare topic denken
Had me erop verheugd ga elk jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.1limburg.nl/l/96523
Heeft TS er tenminste dit jaar geen last van
@:Fortunahome
Dit jaar alweer te laat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:56 schreef FortunaHome het volgende:
Mag ik niet meer mijn eigen topic omhoog kicken?
Bedankt voor de kick en het melden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:13 schreef FortunaHome het volgende:
Dit jaar voor het 2e jaar op rij al geen last van het draaiorgel door Corona. Toch nog iets positiefs door het virus.
Ja vorig jaar was ik het vergeten dus ik denk meld het even.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedankt voor de kick en het melden.
Heel fijn, nu zijn we op de hoogte.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:13 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was ik het vergeten dus ik denk meld het even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |