abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 12:12:59 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_47429922
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47429954
Welke mededeling is off-cam ?
Snap weer het gebrabbel van Brian niet.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47429976
ik het van vannacht te kijken
maar Huub gaat echt door, Brain gaat echt straks te ver
pi_47429992
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef Pulu het volgende:

de zwakke plek van Brian is dat hij moeilijk zijn agressie kan beteugelen en Huub is vooral dat aan het uitbuiten....ik vond Huub wel triest toen het eenmaal over ZIJN moeder dat hij ook een zeer agressieve houding aannam..
Hoe kan het nou ooit Huub z'n schuld zijn dat Brian zijn agressie niet kan beteugelen?
Dat zou ik andersom ook vinden trouwens. Als Huub zijn agressie niet binnen de perken weet te houden dan is daar maar één verantwoordelijk voor en dat is hijzelf.
Ik vind het zo'n geslachtoffer om daar iemand de schuld van te geven. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Daarbij maakt Brian zichzelf helemaal horendol en dat doet hij al wekenlang. Zijn zwakte is juist om geen enkele verantwoording te nemen maar die gooit hij altijd in iemand anders zijn schoot.
Go hard or go home
pi_47430004
Natasia wil graag naar huis ... wat let je ... loop door het hek en klaar is Natasia.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47430017
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef solara4 het volgende:
ik het van vannacht te kijken
maar Huub gaat echt door, Brain gaat echt straks te ver
Brian maakt vooral zichzelf gek. Huub hoeft eigenlijk nog geen eens zoveel te doen.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 12:16:51 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_47430021
Zdngmw wil naar huis.
Naar haar ventjuuuu en kindjuuuuus.
Ik zou zeggen.........Ga dan lekker naar huis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47430026
Brian is blij dat hij zich niet meer druk maakt.
Dat vindt hij zo prettig.
en hij gaat weer door over Huub en Eric.

mwoah
Go hard or go home
pi_47430028
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoe kan het nou ooit Huub z'n schuld zijn dat Brian zijn agressie niet kan beteugelen?
Dat zou ik andersom ook vinden trouwens. Als Huub zijn agressie niet binnen de perken weet te houden dan is daar maar één verantwoordelijk voor en dat is hijzelf.
Ik vind het zo'n geslachtoffer om daar iemand de schuld van te geven. Je bent nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Daarbij maakt Brian zichzelf helemaal horendol en dat doet hij al wekenlang. Zijn zwakte is juist om geen enkele verantwoording te nemen maar die gooit hij altijd in iemand anders zijn schoot.
Ben het met je eens, maar hij durft geeneens toe te geven dat hij uit pure woede de fotolijst in de kamer van Huub en Eric kapot heeft gegooid.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47430037
maar wat heeft Huub eraan als het mis gaat
pi_47430049
Dat vond ik ook sneu inderdaad, dat Huub zo agressief op Brian af begon te stormen toen ie 't over z'n moeder had in dat vreemde taaltje. Daar moeten ze sowieso 's 'n keer mee op houden binnen dat huis, zo gefrustreerd doen over beledigingen over familieleden enzo, wat is dat voor raar Italiaans maffioso-gedrag? Het zou mij echt geen fuck uit maken als ze daar binnen alle 6 over m'n moeder begonnen, die kennen ze toch niet? Ik vind dat niet bijster intelligent gedrag om je daar zo over op te laten fokken.
pi_47430054
Oh ja, Sylvia heeft opdracht gekregen om zich stil te houden als die rat haar wakker probeert te maken .
pi_47430065
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef solara4 het volgende:
maar wat heeft Huub eraan als het mis gaat
Dat vraag ik me ook af. Er komt een nieuwe voor terug.
pi_47430088
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:18 schreef schatje het volgende:
Oh ja, Sylvia heeft opdracht gekregen om zich stil te houden als die rat haar wakker probeert te maken .
van wie?????
  maandag 19 maart 2007 @ 12:19:20 #15
166006 Polonium-120
the morning after
pi_47430093
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef Pulu het volgende:
ff serieus....ik ben geen brian fan, maar de huubgezindheid begint nu wel heel misselijke vormen aan te nemen....als we de rollen omgedraaid geweest zouden zijn (dus als Brian Huub zo aan het opnaaien was) dan zou het forum te klein zijn....

de zwakke plek van Brian is dat hij moeilijk zijn agressie kan beteugelen en Huub is vooral dat aan het uitbuiten....ik vond Huub wel triest toen het eenmaal over ZIJN moeder dat hij ook een zeer agressieve houding aannam..
Ben het ook niet altijd met Huub eens maar hij staat bij mij op dit moment wel op nummer 1.

Brian 'speelt een spel' zoals hij in dat soort situaties zou reageren. Niet oprecht, leugenachtig, achterbaks, manipulatief (op een verkeerde manier) en asociaal als een straatvechter. Kortom niet mijn soort mens.
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_47430102
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef solara4 het volgende:

[..]

van wie?????
Huub en Eric, aldus de rat.
  maandag 19 maart 2007 @ 12:19:58 #17
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47430114
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:17 schreef Taurus het volgende:
Dat vond ik ook sneu inderdaad, dat Huub zo agressief op Brian af begon te stormen toen ie 't over z'n moeder had in dat vreemde taaltje. Daar moeten ze sowieso 's 'n keer mee op houden binnen dat huis, zo gefrustreerd doen over beledigingen over familieleden enzo, wat is dat voor raar Italiaans maffioso-gedrag? Het zou mij echt geen fuck uit maken als ze daar binnen alle 6 over m'n moeder begonnen, die kennen ze toch niet? Ik vind dat niet bijster intelligent gedrag om je daar zo over op te laten fokken.
Alleen wel raar dat het werd toegestaan dat Brian in een vreemde taal sprak een aantal minuten.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47430124
ik denk dat 10 kan inpakken, als het daar mis gaat en zo meer meer progammas
pi_47430138
Brian wilde handje drukken vertelt hij..

Omg..zo kneuzerig.
Go hard or go home
pi_47430144
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:19 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Alleen wel raar dat het werd toegestaan dat Brian in een vreemde taal sprak een aantal minuten.
Ach het was midden in de nacht, mag dat niet dan? Syl zat namelijk net al een geruim aantal minuten in 't engels te praten
pi_47430157
maar wat zie brain daar nou????
pi_47430174
Prachtig hoe die rat zichzelf voor gek houdt .
pi_47430175
Ashrak je kan je bed in hoor. Brian heeft zichzelf onder controle.
  maandag 19 maart 2007 @ 12:22:30 #24
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_47430178
quote:
Op maandag 19 maart 2007 12:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ach het was midden in de nacht, mag dat niet dan? Syl zat namelijk net al een geruim aantal minuten in 't engels te praten
Fair enough ... maar meerdere mensen spreken engels in het huis.
Papiaments is volgens mij niet zo goed te volgen hoor ... in ieder geval niet door mij. Alhoewel ik elke dag weer wat betekenissen leer via de streams
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  maandag 19 maart 2007 @ 12:22:46 #25
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_47430185
ik zag net deze bij de updates:
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
http://rs32.rapidshare.com/files/21754935/para.brodda.asf

Brian draait door en slaat zichzelf. Met dank aan VOL
WTF LOL
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')