Ja leuk, hebben extremisten tegnwoordig recht van spreken of zoquote:
Hoe bepaal je dan of iets vrijheid van meningsuiting is of vrijheid van belediging? Teeuwen zal zeggen meningsuiting, ik als 'ontvangende' partij zal zeggen belediging. En dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De ontvangende partij in de regel.
Wel in de zin dat er notabene in de moskee werd gebeden dat Theo van Gogh maar iets ergs mocht overkomen, ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want daar wordt echt voor gepleit.
Dan ga je naar de rechter en zeg je dat je beledigd bent, dat Teeuwen aanzet tot haat of wat dan ook.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan of iets vrijheid van meningsuiting is of vrijheid van belediging? Teeuwen zal zeggen meningsuiting, ik als 'ontvangende' partij zal zeggen belediging. En dan?
En dan niets. Dat is dus het punt. Zolang er geroepen wordt dat Jezus, Mohammed of Sai Baba een sukkel is, niets. Staat er het zinnetje achter "en daarom moeten hun volgelingen met het hoofd naar beneden van een flat af worden gegooid", dan is het opruiing ed.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe bepaal je dan of iets vrijheid van meningsuiting is of vrijheid van belediging? Teeuwen zal zeggen meningsuiting, ik als 'ontvangende' partij zal zeggen belediging. En dan?
Mja of je schiet 'm neer, snijdt z'n keel door en steekt een mes in z'n borst omdat je vindt dat ie zich niet zo beschaafd gedraagt.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dan ga je naar de rechter en zeg je dat je beledigd bent, dat Teeuwen aanzet tot haat of wat dan ook.![]()
Nee, ik ben van het type een oog voor een oog en een tand voor een tand. Beledigt Teeuwen mij, zal ik hem ook beledigen. Dan gaat hij maar naar de rechter toe.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:22 schreef Tirion het volgende:
[..]
Dan ga je naar de rechter en zeg je dat je beledigd bent, dat Teeuwen aanzet tot haat of wat dan ook.![]()
Prima, dat mag, zolang je maar geen menselijke shish-kebab van 'm probeert te maken uit naam van een almachtige god die zichzelf zo slecht kan verdedigen dat ie blijkbaar jouw hulp nodig heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ik ben van het type een oog voor een oog en een tand voor een tand. Beledigt Teeuwen mij, zal ik hem ook beledigen. Dan gaat hij maar naar de rechter toe.
Prima, dan begrijpen we elkaar denk ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ik ben van het type een oog voor een oog en een tand voor een tand. Beledigt Teeuwen mij, zal ik hem ook beledigen. Dan gaat hij maar naar de rechter toe.
Mijn geloof verbied mij om te moorden. Het zou godslastering zijn om te denken dat Hij zelf niet kan afrekenen met die gasten.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, dat mag, zolang je maar geen menselijke shish-kebab van 'm probeert te maken uit naam van een almachtige god die zichzelf zo slecht kan verdedigen dat ie blijkbaar jouw hulp nodig heeft.
Ja, wat is je punt?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wel in de zin dat er notabene in de moskee werd gebeden dat Theo van Gogh maar iets ergs mocht overkomen, ja.
Dat staat ook doodleuk op band opgenomen.
En dat is ook vrijheid van meningsuiting, dus dat mag.
Het zelf uitvoeren alleen niet.
Dan is alles okiedokiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mijn geloof verbied mij om te moorden. Het zou godslastering zijn om te denken dat Hij zelf niet kan afrekenen met die gasten.
Doe ik in het dagelijkse leven ook, Mutant. Het is meer om de simpele Wilders adepten op dit forum te laten steigerenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
Het beste wapen Kirmizi, tegen mijnsinsziens halve junks als Teeuwen, is negeren.
Ideaal toch.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ik ben van het type een oog voor een oog en een tand voor een tand. Beledigt Teeuwen mij, zal ik hem ook beledigen.
Jij zit te ageren dat er extremisten zijn die mensen vermoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |