Ik had die Cohen zijn gezicht wel willen zien toen Hans ging zingenquote:zet god op de pot, stop de profeet maar in je reet en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten, heb je van dit lied genoten
de 1 die wordt verdreven de ander wordt vermoord, HIEP HIEP hoera het vrijewoord
christenhonden, geitenneukers iedereen doet mee
jesus en mohammed op een openbare plee, nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses en ik zal
voor straf me laten pijpen door meiden van halal
het vrije woord gaat nooit verloren, al vliegen de kogels om je oren, maar als een baard me dood wilt schieten, hoop ik dat die mist, want ik ben voltiva??, ik ben geen zelfmoord terrorist
in die zin had van Gogh het aan zichzelf te danken.
Juist welquote:Op maandag 19 maart 2007 11:24 schreef SoupNazi het volgende:
Ik vond het wel grappig, alleen het was niet echt het moment voor zo'n lied.![]()
haha jij bent er ook K-ziek vanquote:Op maandag 19 maart 2007 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
Walgelijk wederom van teeuwen
Die man is het echt kwijt
quote:
Cohen moet gewoon lekker wegblijven, lijkeloper is dat.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Theo had gewild dat Theodor Holman professioneel vriend van Theo was geworden
Al die mensen die mensen als Cohen bekritiseren over zijn optreden onder het mom van wat Theo al of niet had gewild. Puh-fucking-leeseCohen had hij niet gewild, Rita wilde hij weer wel, hij zal ook wel gewild hebben dat kaalkopjes de Hitlergroet brachten uit zijn naam, als je hen mag geloven.
Alles en iedereen kaapt maar de wil van mensen die doodgeschoten zijn. Wansmakelijk.
V.
Jij bent net zo'n lijkenloper met je 'Theo wilde dat'. Net zoals destijds Fortuyns lijk werd uitgewrongen voor maximaal effectbejag. Zoals ik zei, wansmakelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Cohen moet gewoon lekker wegblijven, lijkeloper dat.
Ikke niet hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n lijkenloper met je 'Theo wilde dat'.
V.
Waarom. Hij is toch burgemeester van Amsterdam. Het zou pas wat zijn als hij z'n gezicht NIET liet zien.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Cohen moet gewoon lekker wegblijven, lijkeloper is dat.
Ik wilde zien hoe die Cohen reageert, volgens mij was hij echt K-ziek van dat nummer op dat moment!quote:Op maandag 19 maart 2007 11:31 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom. Hij is toch burgemeester van Amsterdam. Het zou pas wat zijn als hij z'n gezicht NIET liet zien.
Dan werd dáár weer schande over gesproken. Ik hoor de huilies al: 'Zelfs voor een dooie Theo kan Cohen geen respect opbrengen, boehoehoehoehoe' etc.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:31 schreef Dodecahedron het volgende:
Het zou pas wat zijn als hij z'n gezicht NIET liet zien.
Idd. Zie Beatrix.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan werd dáár weer schande over gesproken. Ik hoor de huilies al: 'Zelfs voor een dooie Theo kan Cohen geen respect opbrengen, boehoehoehoehoe' etc.
V.
Ja, dat lijkt me ook respectvol idd.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die Cohen had eigenlijk nog veel meer gedissed moeten worden, met spandoeken enzo...
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:21 schreef JohnDope het volgende:
...Theo...
quote:
Je kende hem persoonlijk? Of is dit de o zo herkenbare verpimmisering van Van Gogh?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef JohnDope het volgende:
...Theo...
Nee, van Geenstijl.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:34 schreef JohnDope het volgende:
Het was ook apart dat toen Cohen begon te zwetsen, het in eens begon te hagelen, dat was een geintje van Theo.
Die man is briljant, altijd al geweest en nog steeds. Theo zou zijn dikke reet stuk lachen.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
Jij kende hem ook al? Zo hee.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:41 schreef Bayswater het volgende:
Theo zou zijn dikke reet stuk lachen.
Vrouwen zijn hoeren, kutsletten: Godlike02quote:Op maandag 19 maart 2007 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom hele tijd een post eindigen met V.? Is dat interessant ofzo?quote:
*mee eensch*quote:Op maandag 19 maart 2007 11:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n lijkenloper met je 'Theo wilde dat'. Net zoals destijds Fortuyns lijk werd uitgewrongen voor maximaal effectbejag. Zoals ik zei, wansmakelijk.
In die zin was wat Teeuwen deed wel gepast.
V.
Geenstijl zei dat ook inderdaad. Het was gewoon superopvallend die situatie. Theo wilde daar mee zeggen dat Cohen ongezien de K.T.T. kon krijgen.quote:
Ja, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom hele tijd een post eindigen met V.? Is dat interessant ofzo?
Ja. Je kunt het grappig vinden. Of niet. Maar zo hysterisch als het hier wordt opgehemeld is inderdaad deerniswekkend.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Goh, wat hebben die aanhangers van Van Gogh een hoogstaand moraal, om tegen op te kijken![]()
Met dit soort grapjes zet je jezelf alleen maar voor lul.
Tsja, op die toer kun je natuurlijk ook gaan als je het niet meer weetquote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom hele tijd een post eindigen met V.? Is dat interessant ofzo?
Het is een win-win-situatie, het is grappig, het is waar, het is extreem en Cohen was er K-ziek van, omdat hij daarvoor had lopen preken tegen de schreeuwerds, zoals hij dat noemt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Je kunt het grappig vinden. Of niet. Maar zo hysterisch als het hier wordt opgehemeld is inderdaad deerniswekkend.
V.
Kan je eens ophouden met dat K gelul? Gebruik je IRL ook in elke zin het K woord? Fijn ventje ben je dan. Als je hier bij mij in de buurt zou zijn, had je dan allang een knal voor je harses gehad.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een win-win-situatie, het is grappig, het is waar, het is extreem en Cohen was er K-ziek van, omdat hij daarvoor had lopen preken tegen de schreeuwerds, zoals hij dat noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |