Geen idee ik volg het vak niet, hoor alleen allemaal mensen praten over case Heineken & bonustoetsen via blackboard (hoeveel punten ze nodig hebben en mensen die het al gehaald hebben).quote:Op maandag 14 mei 2007 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
What the fuck is dat 70%-aanwezigheidsding? Geldt dat voor alle colleges of alleen voor de werkcolleges? Ik ga echt dood als ik hoorcolleges moet volgen...![]()
Hmmm, volgens mij gaat dat niet door. Die vent van Heineken kon geen plekje vrijmaken in zijn agenda.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu kan ik niks checken en morgen is er een gastcollege van Heineken.
Beetje late reactie misschien, maar stage lopen is een keuze geen verplichting aan een universiteit. Ik heb zelf 9 maanden stage gelopen bij LogicaCMG. Programmeren word je vooral in het eerste jaar geleerd. De gedachte hierachter is alleen meer dat je er iets van gaat snappen en minder dat je werkelijk de vaardigheid hebt om een compleet systeem af te leveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:12 schreef Najir het volgende:
I&E lijkt me wel een leuke studie, vroeg me alleen af of je voor het informatica gedeelte een goede basis nodig hebt, of wordt alles vanaf het begin geleerd? Is het ook de bedoeling dat je tijdens je studie ook ergens stage gaat lopen?(of zelfs in het buitenland kan studeren.)
Ik heb dat vak gevolgd (nl. http://few.sin-online.nl/studiegids/?action2=show_course&course=FEW2210 )quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef Pizzaman het volgende:
- Supply Chain Management (sluit goed aan op mijn huidige HBO-opleiding Logistiek en Economie)
Iemand toevallig ervaring met een van deze richtingen ?
Zeg dan ook gewoon je studiequote:Op maandag 4 juni 2007 17:42 schreef Pizzaman het volgende:
@snabbi, het is geen vak, het is een complete richting voor je master.
Heb morgen een afspraak in het T-gebouw met zo'n studieadviseur dus die gaat het mij vast wel ff vertellen allemaal.
Zeg dat wel ja. De combinatie dubbel-zijdig en kleur schijnt zo zeldzaam te zijn dat het duur is. De eerste copyshop had het enkelzijdig afgedrukt. En dat terwijl voetteksten en kopteksten voor even en oneven pagina's anders is.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef snabbi het volgende:
Tja radagast2005 heeft er alle ervaring mee. Die kon 1 euro neerleggen voor een dubbelzijdig geprinte kleurenpagina.
Heb ik zojuist de 3e I&E'er gespotquote:Op maandag 4 juni 2007 19:17 schreef Radagast2005 het volgende:
BSMquote:Op maandag 4 juni 2007 20:18 schreef Public_NME het volgende:
Wij moeten op gerecycled papier gaan printen voor BSM, echt belachelijk. Ik weet niet eens waar je dat kan krijgen man... (zal ook wel reteduur zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |