ja, dat lukte dus niet.. en toen moest ik van ons ma ook nog de hele badkamervloer drogen daarnaquote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef Dvons het volgende:
Haal de kronkel uit de doucheslang...
Ons ma of jouw ma?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja, dat lukte dus niet.. en toen moest ik van ons ma ook nog de hele badkamervloer drogen daarna![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik denk dat je vagina te groot is.
niet de jouwe in ieders gevalquote:
O jij had er ook last van?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:02 schreef Doodmetaal het volgende:
Net, 1 minuut geleden.
@(*&$)@(*^@)(*$^#@%*(@#%&)(@*%
)@(*%&@)(%
Hetzelfde "gat" waar ze kennelijk ook niet hun naam kunnen onthouden.................... (zie foto)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef l3laster het volgende:
"ons ma" jezus uit welk boeren gat kom jij
Altijd en soms draait hij ook de verkeerde kant op en is alles doorweekt.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
O jij had er ook last van?![]()
Zie je wel dat t niet een rare vraag is andere mensen!!!!
Yep, hadden wij ook. Nu nergens last meer vanquote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef gomures het volgende:
Ja... dat had ik, en het is zwaar KUT!!
Maar ik ben er gelukkig van af, want ik heb de slang nu aan de andere kan van de stang....![]()
Misschien onbegrijpelijk, maar het helpt ECHT!
Zij of haar douchekop?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:59 schreef l3laster het volgende:
uit welk boeren gat kom jij
Je hebt van die hele grote douchekoppen die je aan het plafond bevestigd. Werkt als een tiet en komt een plens water uit vergelijkbaar aan de Niagara Fallsquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Viswijfje het volgende:
net weerbestaan er ook douches die dat nooit hebben want die wil ik dan voor me eigen huis!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Viswijfje het volgende:
net weerbestaan er ook douches die dat nooit hebben want die wil ik dan voor me eigen huis!
jamaar die ken je niet overal gebruiken danquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt van die hele grote douchekoppen die je aan het plafond bevestigd. Werkt als een tiet en komt een plens water uit vergelijkbaar aan de Niagara Falls
Je kan toch gewoon op je kop staan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jamaar die ken je niet overal gebruiken dan
Ik zou de golden shower kopen als ik jou was.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef Viswijfje het volgende:
Viswijfje en douchekopquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
hebben jullie dat ook welles, dat je net je rug inzeept, en dat dan de douchkop wegdraaid steeds?
ik had t vanochtend weer en word er zo tiefussjagrijnig van!!! Steeds douw ik m dan terug, maar hij blijft bewegen![]()
het is de slang!!! en ik ga een beetje me ouders badkamer betalenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Domme doos, koop dan een andere douchekop.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
pics van jezelf terwijl je je bevredigt met wegdraaiende douchekop?
Je moet hem ook niet zo vaak tussen je benen douwenquote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Viswijfje het volgende:
hebben jullie dat ook welles, dat je net je rug inzeept, en dat dan de douchkop wegdraaid steeds?
ik had t vanochtend weer en word er zo tiefussjagrijnig van!!! Steeds douw ik m dan terug, maar hij blijft bewegen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |