Uhm zo'n vrouw die bij een reclame advertentie stond op de MSN websitequote:Op maandag 19 maart 2007 10:20 schreef Misstique het volgende:
Wie is dat in je icon, Boem?
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:
En vormeloze soepjurken, geitewollen sokken en orthopedisch verantwoorde sandalen.
Ah. Ze kwam me al niet bekend voor.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm zo'n vrouw die bij een reclame advertentie stond op de MSN websitehaha. Ze keek zo grappig dus ik dacht zet ik die wel neer als icon.
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Ze kwam me al niet bekend voor.
Precies. Ondanks hun slierterige lange grijze touwtjeshaar en zelfgebreide vestjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]die vrouwtjes zijn wel altijd érg gezellig
Dit is dus een tussenicon tot er wat beters voorbij komt. Duidelijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]niemand volgens mij. Ik wist niet wat ik als icon moest doen, die koe werd een beetje saai
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit is dus een tussenicon tot er wat beters voorbij komt. Duidelijk.
"Ach, ze heeft een gat en een hartslag."quote:Op maandag 19 maart 2007 10:49 schreef Misstique het volgende:
Zometeen blijk ik een enorm lelijk gedrocht te zijn met wratten en een heksenkin..
Ik voel me ineens helemaal niet meer speciaal.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
"Ach, ze heeft een gat en een hartslag."
Ten opzichte van wie? Mannen?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:01 schreef SiemeN het volgende:
Waarom niet? Jouw gat en hartslag zijn heel bijzonder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |