ik ook niet....quote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap echt geen flikker van je hele OP
hij wil neuken maar zn ex wijf wil dat niet omdat die al met een ander ligt te neuken.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap echt geen flikker van je hele OP
Op mij kom je over alsof je als de dood bent om haar kwijt te raken. Je bent teveel gefocust op haar. Mijn advies is: loslaten. En daarmee probeer ik niet te zeggen dat je haar af moet stoten o.i.d. maar het feit dat je zo onrustig bent dat je haar niet met rust kunt laten, komt niet ten goede aan de situatie.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:52 schreef jan17 het volgende:
[...] Maar ben de afgelopen weken zo onrustig geweest en maakte me zo druk, dat ik haar nu niet met rust kan laten bel er twee keer per dag en [..]
Maar goed wat ik me afvraag als ik haar echt rust geef zal het dan werken, want ging zo goed eigenlijk weer me onze relatie, alleen omdat we allebei even niet goed nadenken en ik te veel communiceer en zei te weinig [..] En waar ik mee zit er is al paar keer wat gebeurt van aan uit maar elke keer komen we weer bij elkaar, maar wat ik me afvraag is het niet een keer te laat of een keer te veel ruzie?
Een paar enters doen al wonderen... spelling lezen we wel over heenquote:Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef jan17 het volgende:
dyslexie en ben er nooit goed in geweest
dit is geen dyslexie maar luiheid en gemakszucht.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef jan17 het volgende:
dyslexie en ben er nooit goed in geweest
Je bent niet alleen dyslextisch, maar ook oost-indisch doof.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:52 schreef jan17 het volgende:
Maar na twee weken wil ik op een nette en niet dwingende manier vragen hoe ze er over denkt. zou ik dan na me werk spotaan langs kunnen gaan? en is vragen van wil je verder wel de juiste oplossing? ik denk vaak zelf door afspreken gaat het van zelf wel weer. Ze is wel een type die je moet overhalen met veel dingen, maar dat geeft ze vaak zelf ook aan![]()
Wachten. Tot. Ze. Eraan. Toe. Is. Of tot ze er niet meer aan toe is. Het is moeilijk, het vergt veel geduld, wat jij niet lijkt te hebben, maar het is het énige wat je kan doen als je dit nog wil laten werken. Je kanquote:Op maandag 19 maart 2007 13:52 schreef jan17 het volgende:
Het is niet bewust haar lastig vallen, en we kunnen opzich nog steeds goed met mekaar overweg. maar alles heeft ze oorzaken. wij waren zo altijd we hadden veel contact. en ik zat er erg mee. ik weet dat het niet goed is en doe het dus al niet meer.
neem ook in onze pauze was het weer gewoon gezellig en normaal praten. maar ik moet nu echt afwachten en dat weet ik en zal er alles aan doen omdat vol te houden. Maar na twee weken wil ik op een nette en niet dwingende manier vragen hoe ze er over denkt. zou ik dan na me werk spotaan langs kunnen gaan? en is vragen van wil je verder wel de juiste oplossing? ik denk vaak zelf door afspreken gaat het van zelf wel weer. Ze is wel een type die je moet overhalen met veel dingen, maar dat geeft ze vaak zelf ook aan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |