abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47425862
Hoi allemaal,

Ik ben al met enkele post actief geweest op het forum. Ik vertelde over de dip met mijn (ex)vriendin. Ik berichtte dat het goed ging was ook zo. Maar er was een klein dingetje en dan denk je niet meer aan dat het goed ging. Toen heb ik haar zo onderdruk gezet dat nu weer uit is. En is al zo vaak gebeurt ik zoek dan weer een opening. Nu heb ik gezegd dat ik haar twee weken met rust zou laten in de vorm van elkaar zien. Maar ben de afgelopen weken zo onrustig geweest en maakte me zo druk, dat ik haar nu niet met rust kan laten bel er twee keer per dag en ga dan weer over van alles hebben dat is opzich wel gezellig, maar begin ook over onze relatie. Gister ging ze rondje lopen en ik haar opzoeken en dan wil ze eerst niet praten, dan gaat ze praten en is heel erg boos en van ja Het Ging Goed. En dan is opeens rustig en dan zegt ze ja ik dacht misschien kan je me nu echt rust geven. Maar ja ik wil een antwoord die zei blijkbaar niet weet. En overal waar ik haar tegen kom krijg ik een raar gevoel weer licht gestrest. Maar is gewoon zo moeilijk het antwoord kan twee kanten op en zo praat ze ook de hele tijd van ja dit en dit gaat er nie goed, maar ja opzich andere dingen ook weer wel. En ik vind persoonlijk zo erg dat ik niks weet. En ik probeer de rust te bewaren,maar dat lukt zo moeilijk.

Maar goed wat ik me afvraag als ik haar echt rust geef zal het dan werken, want ging zo goed eigenlijk weer me onze relatie, alleen omdat we allebei even niet goed nadenken en ik te veel communiceer en zei te weinig (want ik mis vaak bevestiging van haar, ook al vind ze zelf goed gaan) gaat het fout. En waar ik mee zit er is al paar keer wat gebeurt van aan uit maar elke keer komen we weer bij elkaar, maar wat ik me afvraag is het niet een keer te laat of een keer te veel ruzie?

ik bedoel alles zo goed en probeer ons beide te helpen.
  maandag 19 maart 2007 @ 09:53:33 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_47425884
Ik snap echt geen flikker van je hele OP
Lang leve mij! *O*
pi_47425981
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Echo99 het volgende:
ik ook niet....
pi_47425987
Hallo alleen

Te veel onder druk zetten (opjagen) kan er voor zorgen dat zij het op een moment uitmaakt, dus ja... geef haar wat ruimte en neem wat tijd voor jezelf om tot rust te komen.
Google knows....
pi_47426315
wat bedoel je... die OP is een beetje gaar....
pi_47426316
Als er zoveel twijfel moet je er voor zorgen dat ze jou mist...op welke manier dan ook...

Dan wijst het zich vanzelf uit....als ze terug komt is het goed.....
Zo niet, dan is het wellicht te laat...

En je kan idd wel eens een tandje bijspijkeren wat spelling en opbouw betreft

[ Bericht 2% gewijzigd door Lakai op 19-03-2007 10:16:39 ]
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47426333
...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47426497
ja zal er voortaan op letten
  maandag 19 maart 2007 @ 10:21:06 #9
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_47426561
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Echo99 het volgende:
hij wil neuken maar zn ex wijf wil dat niet omdat die al met een ander ligt te neuken.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_47426966
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:52 schreef jan17 het volgende:

[...] Maar ben de afgelopen weken zo onrustig geweest en maakte me zo druk, dat ik haar nu niet met rust kan laten bel er twee keer per dag en [..]

Maar goed wat ik me afvraag als ik haar echt rust geef zal het dan werken, want ging zo goed eigenlijk weer me onze relatie, alleen omdat we allebei even niet goed nadenken en ik te veel communiceer en zei te weinig [..] En waar ik mee zit er is al paar keer wat gebeurt van aan uit maar elke keer komen we weer bij elkaar, maar wat ik me afvraag is het niet een keer te laat of een keer te veel ruzie?
Op mij kom je over alsof je als de dood bent om haar kwijt te raken. Je bent teveel gefocust op haar. Mijn advies is: loslaten. En daarmee probeer ik niet te zeggen dat je haar af moet stoten o.i.d. maar het feit dat je zo onrustig bent dat je haar niet met rust kunt laten, komt niet ten goede aan de situatie.

En over je vraag, als je op deze manier doorgaat, gaat het zeker een keer fout. Dus ja, er zijn grenzen.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_47427056
MNR ik ben wat jij zegt helemaal met je eens. ik ben te bang geweest en dat is nergens voor nodig want zei is echt niet zo. bedankt
pi_47427130
ik heb denk te vaak tunnelvisie
pi_47427420
Yw. Als je je daar bewust van bent, begrijp je je gedrag beter en kun je iedere dag een beetje beter met de situatie omgaan. Probeer in ieder geval eerst goed stil te staan voordat je direct gaat bellen of naar buiten gaat om haar op te zoeken.
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 19 maart 2007 @ 10:56:42 #14
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_47427648
Zou je niet eerst je inburgeringscursus gaan halen
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_47428200
dyslexie en ben er nooit goed in geweest
  Licht Ontvlambaar maandag 19 maart 2007 @ 11:22:58 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_47428430
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef jan17 het volgende:
Een paar enters doen al wonderen... spelling lezen we wel over heen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 19 maart 2007 @ 11:52:45 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_47429302
Je komt wanhopig en opdringerig over... Hoe zou jij reageren op iemand die dat bij jou doet?

Zou jij daar blij van worden? Wat schiet je daar mee op? Denk je dat t helpt?

Meestal als er gezegd wordt dat er een 'pauze' moet komen, is het al te laat... Dus je
gevoel vertelt je dit wel, maar er is geen manier om het te lijmen... Je kan iemands
gevoel niet dusdanig beinvloeden dat deze ineens weer helemaal verliefd op je wordt...

Het haar kwalijk nemen is ook niet van toepassing omdat ze haar eigen gevoel wat dat
betreft ook niet bewust kan sturen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_47429798
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:15 schreef jan17 het volgende:
dit is geen dyslexie maar luiheid en gemakszucht.

Daarbij vind ik je eng en opdringerig. Je lijkt haar te stalken, je kan nergens anders aan denken en je laat haar niet met rust.Op deze manier heb je haar weg gejaagd en komt ze niet meer terug.

Get a life griezel, zet haar uit je hoofd. Dit slaat nergens op, ze kan niet eens fantsoenlijk een rondje lopen zonder dat je haar op zoekt.

brrr
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  Vis een optie? maandag 19 maart 2007 @ 12:53:25 #19
70532 loveli
N
pi_47431128
Het helpt in ieder geval niet als je blijft pushen en drammen. Dat is het recept voor ellende.
crap in = crap out
  maandag 19 maart 2007 @ 13:14:07 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_47431873
Aha, dus je belooft haar met rust te laten en belt haar vervolgens 2 keer per dag en stalkt haar terwijl ze op straat wandelt.

En dan wil je van ons weten of het nu allemaal goed gaat komen ?
Ik denk het wel, ik denk dat je het prima doet zo.
zzz
pi_47432766
Het feit dat je eng overkomt is gelukkig al vermeld. Je zou d'r rust geven maar belt 2 keer per dag en gaat ook nog regelmatig langs? En bent dan verbaasd dat ze boos wordt? Dude, ik heb een volwaardige relatie waarin ik niet eens elke dag twee keer bel, kan je je voorstellen hoe dat overkomt als je iemand rust belooft?

Het enige wat je nu kan doen is weg blijven zodat ze daadwerkelijk na kan denken over wat ze wil. Ik snap dat je d'r niet kwijt wil, maar haar gaan stalken zal niet gaan helpen. Ze moet haar eigen keuze maken, of ze met je door wil of niet.
pi_47433277
Het is niet bewust haar lastig vallen, en we kunnen opzich nog steeds goed met mekaar overweg. maar alles heeft ze oorzaken. wij waren zo altijd we hadden veel contact. en ik zat er erg mee. ik weet dat het niet goed is en doe het dus al niet meer.

neem ook in onze pauze was het weer gewoon gezellig en normaal praten. maar ik moet nu echt afwachten en dat weet ik en zal er alles aan doen omdat vol te houden. Maar na twee weken wil ik op een nette en niet dwingende manier vragen hoe ze er over denkt. zou ik dan na me werk spotaan langs kunnen gaan? en is vragen van wil je verder wel de juiste oplossing? ik denk vaak zelf door afspreken gaat het van zelf wel weer. Ze is wel een type die je moet overhalen met veel dingen, maar dat geeft ze vaak zelf ook aan
  maandag 19 maart 2007 @ 13:54:41 #23
31101 _Led_
pi_47433354
Ik zou wel percies 2 weken doen hoor, wel direkt de eerste ochtend weer op de stoep staan !!!
Anders denkt ze natuurlijk dat je niet meer van haar houdt !
zzz
pi_47433464
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:52 schreef jan17 het volgende:
Maar na twee weken wil ik op een nette en niet dwingende manier vragen hoe ze er over denkt. zou ik dan na me werk spotaan langs kunnen gaan? en is vragen van wil je verder wel de juiste oplossing? ik denk vaak zelf door afspreken gaat het van zelf wel weer. Ze is wel een type die je moet overhalen met veel dingen, maar dat geeft ze vaak zelf ook aan
Je bent niet alleen dyslextisch, maar ook oost-indisch doof.

Nog een keertje dan: laat haar met rust. Met rust laten betekent ook geen spontane bezoekjes, want dat is niet met rust laten. Met rust laten betekent geen spontane bezoekjes, geen telefoontjes, niets. Spontane bezoekjes = niet met rust laten. Haar overhalen voor weet-ik-veel-wat is dus iets wat je NIET moet doen, want dat is ook niet met rust laten.

Snap je het zo wel? Of komt dit ook niet door?

Damn, wat kom jij eng over. Je moet en zal en wil en gaat haar blijven bezoeken, bellen, mailen, stalken en meer van de bagger. Nee wil je gewoon niet horen, jij moet je zin krijgen, je zal je zin krijgen.

brrr wederom
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_47433657
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:52 schreef jan17 het volgende:
Het is niet bewust haar lastig vallen, en we kunnen opzich nog steeds goed met mekaar overweg. maar alles heeft ze oorzaken. wij waren zo altijd we hadden veel contact. en ik zat er erg mee. ik weet dat het niet goed is en doe het dus al niet meer.

neem ook in onze pauze was het weer gewoon gezellig en normaal praten. maar ik moet nu echt afwachten en dat weet ik en zal er alles aan doen omdat vol te houden. Maar na twee weken wil ik op een nette en niet dwingende manier vragen hoe ze er over denkt. zou ik dan na me werk spotaan langs kunnen gaan? en is vragen van wil je verder wel de juiste oplossing? ik denk vaak zelf door afspreken gaat het van zelf wel weer. Ze is wel een type die je moet overhalen met veel dingen, maar dat geeft ze vaak zelf ook aan
Wachten. Tot. Ze. Eraan. Toe. Is. Of tot ze er niet meer aan toe is. Het is moeilijk, het vergt veel geduld, wat jij niet lijkt te hebben, maar het is het énige wat je kan doen als je dit nog wil laten werken. Je kan
pi_47433744
ik zeg ten eerste niet dat ik direct doe na twee weken, en ga ook tussen door niet meer langs enzo en ze zegt zelf je mag me af en toe wel smse. En ik heb heus wel zelf reflex, ik zal ook dingen moeten leren. Kijk er is heus wel meer dan dit gebeurt, maar wil er geen drama meer van maken. En is voor de rest harstikke gezellig vaak.
  maandag 19 maart 2007 @ 14:19:18 #27
31101 _Led_
pi_47434230
Joh, misschien denkt ze er nu al weer heel anders over.

Je kunt 'r natuurlijk nu even bellen om te checken.
zzz
pi_47434250
Ik wordt nu al moe van je.
Moet je nagaan hoe je ex zich voelt.
Het lijkt me op zich ook wel een verstandig plan je een beetje meer met jezelf bezig te houden in plaats van met je ex
pi_48174954
Hoi allemaal,

Ik denk ik post is een keer een afloop we horen altijd alleen maar het probleem en maar weinig de afloop. Me vriendin en ik kende elkaar al paar jaar en paar keer wat gehad. en de laatste tijd was het modderen met mekaar. Ik zat echt heel diep in de put, maar op een of andere manier is wat ik/we zeiden waar geworden. en dat was dat we altijd weer bij mekaar terug komen. en ook dit keer was het waar. Maar ik denk toch omdat ik me best druk heb gemaakt om onze relatie het toch goed is gekomen. we zijn nu weer lekker bij mekaar en gaat erg goed. Er zijn altijd wel dingettjes waar door ik soms best een schrik reactie heb maar dat trekt over het algemeen snel bij en op een of andere manier ondersteunen we elkaar daar goed in. Ik heb wel eens als we allebei ergens heen gaan dan fietsen we samen en dan moet er op een geven iemand af en dan zijn er onderweg mensen die aanhaken en dan gaat het doei zeggen best romnmelig en dan denk ik wel is heb ik iets verkeerd gezxeg paar min er voor, maar dat is mijn onzekerheid.

Maar voor iedereen als je echt van iemand houd ga er asjublieft voor, eerst zeiden mensen in mijn omgeving je moet stoppen met der, maar wat mijn gevoel zei ze voelde dus ook heel veel voor mij alleen er waren af en toe stoorzenders van buiten af en die hebben we nu vrijwel afgesloten.
pi_48174975
Goedzo!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:38:19 #31
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_48175035
Goed nieuws.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_48175048
Ik ken niet de geschiedenis, maar klinkt goed zoals het nu gaat.
Succes de komende jaren met haar
pi_48175063
blijkbaar voelde ze zich net zo kut als mij want we misten elkaar toch heel erg
pi_48175113
praten is dus echt de sleutel. en ja af en toe toch afstand nemen is de reservesleutel hahah
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:41:51 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48175155
Slim! En je oude topic schoppen om vervolgens de update in een nieuw topic te plaatsen.
Desalnietemin ben ik erg blij voor je .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48175253
Fijn
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')