Deal bij reply of mailtje naar r.vogelaar [at] gmail.comquote:Op maandag 9 april 2007 20:06 schreef -chefke- het volgende:
35 ex zonder rayman
40 euro voor het door jou voorgestelde setje inclusief verzenden is het laagst mogelijke bod wat ik kan accepteren.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef Eland het volgende:
35 incl. voor PSONE+Gran Turismo 2
Voor mij is 35 het maximale bod. Het lijkt me leuk om af en toe MGS en GT2 te kunnen spelen, maar veel gebruik zal ik er niet van maken, vandaar. Overigens woon je niet in het noorden van het land?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
40 euro voor het door jou voorgestelde setje inclusief verzenden is het laagst mogelijke bod wat ik kan accepteren.
Ook nu geldt weer: ik moet naar de supermarkt fietsen, een doos uitzoeken, terugfietsen, het spul netjes inpakken, naar het postkantoor fietsen, daar in de rij staan wachten, pakketzegel a 6,20 euro afrekenen, weer naar huis toe fietsen en jou een tracktracecode toemailen.
Prima.quote:Op maandag 23 april 2007 22:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik hou je bod in gedachten BOKA, maar wacht liever af totdat de biedingen meer in de buurt van mijn vraagprijs komen.
Dat is precies conform mijn vraagprijs.quote:
dat is charmant van jequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is precies conform mijn vraagprijs.![]()
Je mag me mailen op r.vogelaar [at] gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |