In principe wel, maar pas als er iemand ook de muis + hyperglide skates wilt kopen, en de prijzen gezamelijk zo rond mijn vraagprijs komen te liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:23 schreef attieboy het volgende:
verkoop je de muismat ook alleen? Indien het geval zou ik daar een bod voor willen doen
Hoeveel zou je ervoor willen hebben? Na woensdag kan ik helaas geen bod meer doen, aangezien ik op donderdag een muismat moet hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 16:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
In principe wel, maar pas als er iemand ook de muis + hyperglide skates wilt kopen, en de prijzen gezamelijk zo rond mijn vraagprijs komen te liggen.
Wat zijn padsurfers precies? En de prijzen zijn inclusief verzenden neem ik aan?(omdat je ze voor een ietje hogere prijs gewoon uit een webwinkel kan halen)quote:Op zondag 22 april 2007 17:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
27,50 voor de muis met de hyperglides
&
22,50 voor de Steelpad 4S met de padsurfers
Met een beetje creativiteit kan ik er misschien voor zorgen dat het nèt past, er komt dan wel 2,50 verzendkosten bovenop de 22,50.quote:Binnen Nederland
*
1. Brieven, drukwerken, kaarten, buspakjes (binnenland)
Kenmerken:
o Maximumgewicht: 3 kg
o Aanbieden via de TNT Post brievenbus
Let op:
o Minimumformaat: 14 x 9 cm
o Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
o Kaarten zonder envelop moeten stevig (min. 170 grams papier) en vlak van oppervlak zijn
o Kaarten die niet rechthoekig of vierkant zijn, dienen in een envelop verzonden te worden
Wat zijn die hyperglides dan? Ik dacht dat dat juist was waar je het nu over hebt. Maar goed.. Ik ga akkoord met 25 euro voor wat je hierboven noemt, inclusief verzenden. Ik kan je alleen het einde van de maand pas betalen, als ik mijn loon krijg. Dus het is aan jou om me te vertrouwen en het alsnog te versturen, of te wachten tot het einde van de maand tot je je geld binnenkrijgt, maar om eerlijk te zijn zou ik ze zoals gezegd op donderdag al willen, dan ga ik namelijk mijn nieuwe pc in elkaar zetten. Ik heb alle onderdelen al binnen, en zou donderdag meteen aan de slag willen gaan met de mijn G5 Laser Mouse van Logitechquote:Op zondag 22 april 2007 19:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Padsurfers zijn eigenlijk een strookje materiaal waar je stukjes uit kunt knippen, om over je muisvoetjes heen te plakken. Dit bevorderd het glijden over de Steelpad 4S en voorkomt dat je muis of de voetjes van je muis (weg)slijt(en).
Ja ik krijg de padsurfers erbijquote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef SFRje het volgende:
Edit: de hyperglides van F4T4L_3RR0R zijn gemaakt voor een andere muis en dus zijn deze niet geschikt voor jouw muis, G5 Laser Mouse van Logitech. Dan zijn de padsurfers wel handig, ten nadele van mij.
Als ik jou dus was, zou ik die steelpad + padsurfers kopen, en dan een beetje creatief gaan knippen en plakken.
Ja gaat dus akkoord?quote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga straks creatief knutselen, ik heb het papier, karton, bubbeltjesplastic. schaar, stanleymes en plakband al naast me staan.
Hopen dat het door de brievenbus past als het klaar is.
Mits het door de brievenbus past. Betaling gaat toch achteraf.quote:
Uitstekend!quote:Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Mits het door de brievenbus past. Betaling gaat toch achteraf.
Maar ik ga even verder knutselen, je hoort snel van me.
Check je pb boxquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb je een PB'tje gestuurd attieboy.
Als ik je adresgegevens hebt, kan ik 'm op de post doen, het past net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |