Padsurfers zijn eigenlijk een strookje materiaal waar je stukjes uit kunt knippen, om over je muisvoetjes heen te plakken. Dit bevorderd het glijden over de Steelpad 4S en voorkomt dat je muis of de voetjes van je muis (weg)slijt(en).
Voor de complete set in de OP vraag ik 50 euro ex verzenden. In mijn vorige bericht heb ik het bedrag door tweeën gedeeld, dus ook exclusief verzenden.
Wanneer ik er een brievenbuspakje van maak, dus creatief knippen, snijden, vouwen en plakken met karton, wordt het pakketje minstens 28 x 32 centimeter groot en moet er voor 2,20 euro aan postzegels op.
Maar dan heb ik een probleem:
quote:
Binnen Nederland
*
1. Brieven, drukwerken, kaarten, buspakjes (binnenland)
Kenmerken:
o Maximumgewicht: 3 kg
o Aanbieden via de TNT Post brievenbus
Let op:
o Minimumformaat: 14 x 9 cm
o Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
o Kaarten zonder envelop moeten stevig (min. 170 grams papier) en vlak van oppervlak zijn
o Kaarten die niet rechthoekig of vierkant zijn, dienen in een envelop verzonden te worden
Met een beetje creativiteit kan ik er misschien voor zorgen dat het nèt past, er komt dan wel 2,50 verzendkosten bovenop de 22,50.
Ik heb net even op de Tweakers.net Pricewatch gekeken, en de goedkoopst mogelijke webwinkel rekent 37 euro inclusief verzendkosten. (en dan heb je er geen Padsurfers bij)
O ja, ik lever er ook 4 doorzichtige rubberen zelfklevende glasbuffers/dopjes bij. Bij de Steelpad 4S zit een soort rubber matje waar je hem op moet leggen, als je dat irritant vind kan je die rubber dopjes onder de Steelpad plakken.