Zich af te vragen hoe hij Syl wakker krijgtquote:Op maandag 19 maart 2007 04:53 schreef Mokum020 het volgende:
Wat zit Para te doen eigenlijk..........
Zeker weten .....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:52 schreef Prosac het volgende:
Brian is echt helemaal loco di mama aan het worden joh
Sylvia staat zo'n beetje overal buiten...quote:Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef Tissik het volgende:
Syl heeft nog nooit iemand aangeraakt, Brian moet gewoon van haar afblijven. Syl stond hier sowieso helemaal buiten.
Helemaal mee eensch, maar we blijven vechten tegen deze partijdige jury ....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:53 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, zoiets valt nu wél onder fysiek geweld. Zeker wanneer het gericht is tegen iemand die zich niet kan verweren (want in slaap).
Maar ze maakten Jaap ook wakker door aan hem te zitten? of zijn de regels daarna veranderd?quote:Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef Tissik het volgende:
Syl heeft nog nooit iemand aangeraakt, Brian moet gewoon van haar afblijven. Syl stond hier sowieso helemaal buiten.
Wel als het om dit soort acties gaat, daar distantieert Syl zich altijd van. Dus om nu juist Syl dan te willen pakken, is lager dan laag.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Sylvia staat zo'n beetje overal buiten...
quote:Op maandag 19 maart 2007 04:54 schreef Suikeroom het volgende:
nog 1 week treiteren en Brian is kapot
En aan Juf Judithquote:Op maandag 19 maart 2007 04:57 schreef Mokum020 het volgende:
Para denkt aan mama Nettie......
Jaap heeft nog geen seconde geslapen vannacht. Wat zich vannacht afspeelde, was enkel tussen de mannen.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar ze maakten Jaap ook wakker door aan hem te zitten? of zijn de regels daarna veranderd?
En anders wij wel.........quote:Op maandag 19 maart 2007 04:54 schreef Suikeroom het volgende:
nog 1 week treiteren en Brian is kapot
Ik ga met je mee....... Trustequote:Op maandag 19 maart 2007 04:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En anders wij wel.........![]()
trsute en tot zo...bij het ontbijt...en Palma![]()
![]()
Precies, en daarom moet de DGK redactie haar beschermen tegen die laffe klootzak.quote:Op maandag 19 maart 2007 04:55 schreef Tissik het volgende:
Tja, das haar probleem. Met dit soort acties is het haar vriendje Huub die het niveau van hoe het spel gespeeld wordt bepaald. Dan moet ze niet miepen als ze zelf slachtoffer van dat niveau wordt. Als het haar niet bevalt....quote:Op maandag 19 maart 2007 04:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wel als het om dit soort acties gaat, daar distantieert Syl zich altijd van.
daar ben ik wel benieuwd naar ja.die rat mag echt alles als hij nu voor me zou staan zou deze oma het wel wetenquote:Op maandag 19 maart 2007 04:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
DGK redactie: Ik denk dat Brainless wel een waarschuwing mag krijgen voor het
trekken aan Sylvia haar been terwijl zij SLAAPT ..... of mag dit weer volgens jullie regels ???
Het is gewoon aanranding van die rat, punt.
Het zijn wel echte mafia-praktijken hoor als je een actie van een persoon gaat verhalen op zijn vrienden of familie. Als je wilt reageren moet je dat direct doen, dus met of tegen de persoon zelf.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja, das haar probleem. Met dit soort acties is het haar vriendje Huub die het niveau van hoe het spel gespeeld wordt bepaald. Dan moet ze niet miepen als ze zelf slachtoffer van dat niveau wordt. Als het haar niet bevalt....
Ja, ik zou ook gewoon lekker een klacht indienen. Het ongewenst aanraken van een persoon is nu eenmaal verboden. Als je slaapt kun je er niets tegen doen, maar als je het hoort waarschijnlijk weer wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:03 schreef Oma1 het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar ja.die rat mag echt alles als hij nu voor me zou staan zou deze oma het wel weten
Ik heb weleens vastgezeten en ik kan je vertellen dat de antillianen altijd janken om hun mammie s'nachts en dan zelfmoordpogingen doen,mietjes zijn het.quote:
Je snapt het "spel" waar je naar kijkt? Huub: ik doe alles wat binnen de regels valt om die villa te winnen.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het zijn wel echte mafia-praktijken hoor als je een actie van een persoon gaat verhalen op zijn vrienden of familie. Als je wilt reageren moet je dat direct doen, dus met of tegen de persoon zelf.
Ja, ik wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je snapt het "spel" waar je naar kijkt? Huub: ik doe alles wat binnen de regels valt om die villa te winnen.
Moet je niet raar opkijken als anderen dat ook doen. Geld heiligt de middelen enzo.
Ik weet uit ervaring dat er een boel Nederlanders ook janken in de cel in het caribian gedeelte van de wereld. Ok ze roepen niet om mama, maar wel om MiBuZa. Getuigd ook niet echt van mannelijkheid, zo'n snot lipje.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:07 schreef klootje het volgende:
[..]
Ik heb weleens vastgezeten en ik kan je vertellen dat de antillianen altijd janken om hun mammie s'nachts en dan zelfmoordpogingen doen,mietjes zijn het.
Dat valt binnen de regels van het spel en draagt DUS de principiële goedkeuring van Huub als die zegt: "ik doe alles binnen de regels van het spel om die villa te winnen".quote:Op maandag 19 maart 2007 05:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar wat Brian doet is gewoon heel erg laag en is gelijk te stellen aan mafia-praktijken.
Eensch, alhoewel het zeer laf is van Braajaap om dit te doen, terwijl ze kansen genoeg hebben om Huub en Eric zelf aan te pakken.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je snapt het "spel" waar je naar kijkt? Huub: ik doe alles wat binnen de regels valt om die villa te winnen.
Moet je niet raar opkijken als anderen dat ook doen. Geld heiligt de middelen enzo.
Denk echt niet dat aanranding valt binnen de regels van het spel hoor ....quote:Op maandag 19 maart 2007 05:16 schreef Ifa het volgende:
[..]
Dat valt binnen de regels van het spel en draagt DUS de principiële goedkeuring van Huub als die zegt: "ik doe alles binnen de regels van het spel om die villa te winnen".
psies, vond het wel even grappig, tijd om Donald Tromp te kijken doeggie y'allquote:Op maandag 19 maart 2007 05:16 schreef Ashrak het volgende:
We zijn in ieder geval wel weer zoet gehouden vannacht ....
Bijvoorbeeld ...quote:Op maandag 19 maart 2007 05:16 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Eensch, alhoewel het zeer laf is van Braajaap om dit te doen, terwijl ze kansen genoeg hebben om Huub en Eric zelf aan te pakken.
Ik zou allereerst eens beginnen met te gaan schijten op de pot boven bij Huub en Eric![]()
Dat wens ik ze ook toe,laten we de gouden kooi niet gaan vergelijken met gevangenissen in zuid amerika,ik weet alleen dat het hier in NL niet zo erg is en dat van die tupacthuglife mietjes als Brianwatje z'n borstjes nat kan maken als ie buiten komt,dat mietig huilebalkje.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:13 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat er een boel Nederlanders ook janken in de cel in het caribian gedeelte van de wereld. Ok ze roepen niet om mama, maar wel om MiBuZa. Getuigd ook niet echt van mannelijkheid, zo'n snot lipje.
Daarom wou hij haar nou net wakker makenquote:Op maandag 19 maart 2007 05:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Je mag namelijk iemand niet tegen zijn wil aanraken/betasten. Zeker als iemand slaapt en geen weerwoord kan geven is het echt uit den boze ....
En dat moet het allemaal goed en rechtmatig maken. Denk het niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Daarom wou hij haar nou net wakker maken![]()
Daarin zijn we het dan eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is gewoon een laf en zielig ventje.
Zie je ... poldermodel ... net zolang praten tot je ergens een middenweg vindtquote:
daar is oma het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 maart 2007 05:28 schreef kazikaza het volgende:
huub moet brains gitaarsnaren maar eens verduisteren en de redactie moet minder bier drinken!!
Wel een leuk plan, maar ik denk dat zolang er nog geen opheldering is over het begrip persoonlijk spullen (denk aan fotolijstjes, gitaar etc) er nog niets mee gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2007 05:28 schreef kazikaza het volgende:
huub moet brains gitaarsnaren maar eens verduisteren en de redactie moet minder bier drinken!!
Me 2quote:Op maandag 19 maart 2007 05:44 schreef Spoko het volgende:
die redactie trekt gewoon geen lijn......eigenlijk om te janken dat hele programma...maar ben fokking hooked...
zo lang wij zo over hem schrijven blijft hij er wel in ,en worden de regels zoals ze voor de rat het beste zijn ,wnt dat is t.v maken dus als we hem dood zwijgen samen met die andere doos hoop je dat ze achter wat eerlijker wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 05:43 schreef kazikaza het volgende:
eh ik zie brain niet echt als een persoon meer als een schimmel
quote:Op maandag 19 maart 2007 06:01 schreef Spoko het volgende:
wordt tijd voor vette ruzie in BANJ kampje en een nieuwe bewoner....als dit zo blijft gaat er voorlopig nog wel even niemand uitgestemd worden....talpa moet gewoon is de minst popie-bewoner er uit flikkeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |