abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47422954
http://peterrost.blogspot(...)st-president-in.html

Hoe arrogant en irritant ik Trump ook vind, en hoezeer ik ook een afkeer van links heb, het is moeilijk te ontkennen dat Bush een volslagen idioot is die geen enkel besef heeft van hoe je een land bestuurt.

en toch zou ik niet democratisch stemmen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47423006
wat gaat er binnenlands zoal fout eigenlijk.

Democraten kun je toch ook niet links noemen?
  maandag 19 maart 2007 @ 03:19:53 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47423022
Trump is natuurlijk een arrogante drol maar dit is best een aardig interview.

Ik ben het eens met Trump. En in dit geval schaam ik me er niet voor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47423097
Hij zegt slimme dingen, dat had ik niet verwacht.
pi_47423098
Bush weet juist te goed hoe je een land bestuurt.
I don't like anagrams.
pi_47426323
Euhmm, Trump heeft al ingegrepen hoor:

Check dit: http://blip.tv/file/4225/
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  FOK!fotograaf maandag 19 maart 2007 @ 10:31:33 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47426825
quote:
Op maandag 19 maart 2007 03:18 schreef Octaafdebolle het volgende:

Naast de belachelijk hoge uitgaven die budgettair niet te verantwoorden zijn, onevenredige defensieuitgaven, doofpotaffaires van vriendjes, verslechterende omstandigheden voor de lagere sociale lagen, steeds verder afgenomen burger- en privacyrechten en een steeds verdere overheersing van religie over wetenschap? Niet veel.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47426860
Goh, StefanP vindt Bush een idioot.

Er is nog hoop voor de mensheid
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_47433129
quote:

Klopt, mijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa, zegt ze, die democraten kun je niet links noemen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  maandag 19 maart 2007 @ 13:50:36 #10
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47433216
quote:
Trump ook niet toch?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 19 maart 2007 @ 14:03:55 #11
167723 sanni
Acima de seu
pi_47433696
Donald Trump is natuurlijk de belichaming van rijkdom in de VS. Los van wat je van
deze ego-maniac vindt, de man is integer en eerlijk,iets wat je niet kunt seggen van
vele gelijksoortige rijken in de VS die alleen maar elkaar naar de mond praten.
En deze uitspraak laat alleen maar zien dat Donald Trump een prima vent is.
pi_47433787
quote:
Op maandag 19 maart 2007 03:11 schreef StefanP het volgende:

... het is moeilijk te ontkennen dat Bush een volslagen idioot is die geen enkel besef heeft van hoe je een land bestuurt.

De grootste idioot is niet Bush, maar de domme amerikaan die op hem gestemd heeft, zeker de tweede keer, toen zijn falende beleid allang overduidelijk zichtbaar was, en het erge is dat dat ook al miljoenen zijn
  maandag 19 maart 2007 @ 14:23:10 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47434369
Ik zie trouwens niet wat dit met links / rechts te maken heeft maar goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 15:18:18 #14
8781 crew  Frutsel
pi_47436535
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:06 schreef KroJo het volgende:

[..]

De grootste idioot is niet Bush, maar de domme amerikaan die op hem gestemd heeft, zeker de tweede keer, toen zijn falende beleid allang overduidelijk zichtbaar was, en het erge is dat dat ook al miljoenen zijn
Je zou ook kunnen zeggen dat de Democraten gewoon gefaald hebben met hun campagne om die idioten over de streep te trekken...
pi_47437360
quote:
Hoe arrogant en irritant ik Trump ook vind, en hoezeer ik ook een afkeer van links heb, het is moeilijk te ontkennen dat Bush een volslagen idioot is die geen enkel besef heeft van hoe je een land bestuurt.

Dit is eigenlijk interessanter dan het topic dat je opent. Dat Bush compleet faalt als president van de VS is namelijk al jaren bekend, dus nieuwswaarde nul. Boeiender is waar jij je door laat leiden in je stemgedrag. Wat voor randdebiel de Republikeinen ook naar voren schuiven, je stemt sowieso (vanwege je afkeer) niet op de Democraten.

Dit topic zegt daardoor eigenlijk meer over jou dan over George W Bush....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2007 15:39:22 ]
  maandag 19 maart 2007 @ 15:42:25 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_47437506
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef dVTB het volgende:

Wat voor randdebiel de Republikeinen ook naar voren schuiven, je stemt sowieso (vanwege je afkeer) niet op de Democraten.

Inderdaad. In vakjargon, WTFPWN.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!fotograaf maandag 19 maart 2007 @ 15:59:45 #17
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47438257
quote:

[..]

Ach, in de VS koop je stemmen hoor. En tja, technisch gezien heeft hij niet de meeste stemmen gekregen, maar heeft hij gewonnen door de (hoofdzakelijk door door republikeinen) ingedeelde kiesdistricten. Strikt democratisch gezien heeft hij dus _niet_ gewonnen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_47438591
Het is eerder de demografische trend waarin de Democratische bolwerken een steeds kleiner deel van de bevolking vormen. Als de volkstelling van 2010 in de kiesmannenverdeling voor 2012 wordt doorberekend zal het helemaal lastig worden voor de Democraten.
pi_47443191
Ik vind Bush juist enorm goede president
pi_47443298
Nogal een gewaagde uitspraak van een zakenman die zelf onder curatele gestaan heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47443717
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:10 schreef Hathor het volgende:
Nogal een gewaagde uitspraak van een zakenman die zelf onder curatele gestaan heeft.
jaloezie natuurlijk, was Bush gewoon een zakenman met een bedrijf had hij zelf ook allang onder curatele gestaan of was al afgezet door de aandeelhouders ...
vanwege gebrek aan resultaten en een steeds verder oplopende schuld en dalende inkomsten...

Bush heeft natuurlijk het grote voordeel dat de inwoners van amerika er niet ook aandeelhouders zijn die gelijk aandeelhouders geinvesteerd hebben in de 'waarde' van hun land ...

Het zou misschien een goed idee zijn dat hele idee van 'nationaliteiten om te zetten in een systeem van 'aandeelhouderschap' waar je nationaliteit een soort van aandeel is in een gemeenschap,waarvan je overigens ook probleemloos meerdere kunt hebben (als je dat financieel kunt betalen) ...

kun je altijd je stemrecht ook probleemloos 'verkopen' tegen de prijs die je 'aandeel' doet of juist emer stemrecht 'inkopen' tegen een gunstige prijs.
pi_47443912
Alsof Irak er nu beter aan toe was geweest als de Amerikanen niet waren binnengevallen
pi_47444065
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:28 schreef Commensaal het volgende:
Alsof Irak er nu beter aan toe was geweest als de Amerikanen niet waren binnengevallen
Dat vinden de Irakezen zelf inmiddels dus wel, en daar valt nog wat van te zeggen ook.
pi_47444245
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat vinden de Irakezen zelf inmiddels dus wel, en daar valt nog wat van te zeggen ook.
Sinds wanneer hebben Irakezen een mening dan?
pi_47444329
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welke Irakezen? De Koerden iig niet, en de meerderheid van Sjiieten denk ik ook niet.
pi_47444447
Hij heeft wel gelijk, maar achteraf gelul is wel erg makkelijk. En echt visie hoor ik ook niet van de man.
pi_47444782
quote:

[..]

idd de eerste zij ze vergeven maar die 2de keer daar kan ik nog steeds niet bij
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47444841
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef KroJo het volgende:

[..]

jaloezie natuurlijk, was Bush gewoon een zakenman met een bedrijf had hij zelf ook allang onder curatele gestaan of was al afgezet door de aandeelhouders ...
vanwege gebrek aan resultaten en een steeds verder oplopende schuld en dalende inkomsten...

Bush heeft natuurlijk het grote voordeel dat de inwoners van amerika er niet ook aandeelhouders zijn die gelijk aandeelhouders geinvesteerd hebben in de 'waarde' van hun land ...

Het zou misschien een goed idee zijn dat hele idee van 'nationaliteiten om te zetten in een systeem van 'aandeelhouderschap' waar je nationaliteit een soort van aandeel is in een gemeenschap,waarvan je overigens ook probleemloos meerdere kunt hebben (als je dat financieel kunt betalen) ...

kun je altijd je stemrecht ook probleemloos 'verkopen' tegen de prijs die je 'aandeel' doet of juist emer stemrecht 'inkopen' tegen een gunstige prijs.
dat heeft hij ook

Hij is vaak net niet failliet gegaan puur omdat er dan onverwachte arabische investeerders waren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_47445011
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:59 schreef freud het volgende:

[..]

Ach, in de VS koop je stemmen hoor. En tja, technisch gezien heeft hij niet de meeste stemmen gekregen, maar heeft hij gewonnen door de (hoofdzakelijk door door republikeinen) ingedeelde kiesdistricten. Strikt democratisch gezien heeft hij dus _niet_ gewonnen.
Technisch gezien heeft Bush in 2004 ook de meeste stemmen gekregen

62.040.610 stemmen van de in totaal 122.293.332 stemmen, Kerry had maar 59.028.111 stemmen
pi_47450382
Die kan een stevige audit verwachten nu
  maandag 19 maart 2007 @ 21:05:35 #31
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_47450644
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef Commensaal het volgende:

[..]

Welke Irakezen? De Koerden iig niet, en de meerderheid van Sjiieten denk ik ook niet.
De Koerden beginnen er anders ook steeds minder blij mee te worden, laatst nog in het nieuw. Het Koerdische noorden van Iran kon zich tot nu toe redelijk buiten de burgeroorlog houden, maar nu trekken steeds meer mensen daarheen juist omdat het daar zo rustig is. Alleen blijft het daar op die manier niet rustig, natuurlijk.

Dat een hoop personen niet blij waren met Saddam wil nog niet zeggen dat ze nu blij zijn met de Amerikanen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_47451161
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:40 schreef Commensaal het volgende:

[..]

Weet ik veel, hoorde het op het nieuws afgelopen weekend. Nog maar 19% van de Iraakse bevolking zou nog hoop hebben op een redelijke toekomst, de rest niet meer, en dat was vorig jaar rond deze tijd nog meer dan 60%. Als je tenminste het nieuws mag geloven.
  maandag 19 maart 2007 @ 21:19:16 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47451327
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Die kan een stevige audit verwachten nu
Nee hoor, hij is het gewoon zat. Dat kun je duidelijk zien.
pi_47458350
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef dVTB het volgende:
Dit is eigenlijk interessanter dan het topic dat je opent. Dat Bush compleet faalt als president van de VS is namelijk al jaren bekend, dus nieuwswaarde nul. Boeiender is waar jij je door laat leiden in je stemgedrag. Wat voor randdebiel de Republikeinen ook naar voren schuiven, je stemt sowieso (vanwege je afkeer) niet op de Democraten.

StefanP stemt overigens ook niet op een republikein...

Of ik moet een naturalisatie over het hoofd gezien hebben.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:43:46 #35
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_47573974
Trump moet Bush in zijn board room uitnodigen (ala aprentice style):

"George, you have no leadership skills, you left your felly countrymen alone, your communication skills suck.... you know what? YOURE FIRED, OUT!"
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:46:45 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47574055
quote:
Ja, denk ik wel. In plaats van alleen Saddam en z'n homies hebben ze nu tig groepen om voor in hun broek te schijten. Zou ik geen vooruitgang willen noemen.
Ik ga naar huis.
pi_47575301
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja, denk ik wel. In plaats van alleen Saddam en z'n homies hebben ze nu tig groepen om voor in hun broek te schijten. Zou ik geen vooruitgang willen noemen.
Volgens die redenering zou je ook de apartheid in Zuid-Afrika weer moeten invoeren.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:51:34 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47582110
En volgens die beredenering zou je appels en peren in één zak moeten verkopen.
Ik ga naar huis.
pi_47583776
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef nietzman het volgende:
En volgens die beredenering zou je appels en peren in één zak moeten verkopen.
tutti frutti
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:29:50 #40
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_47591901
quote:
Ik denk het wel nu is het helemaal een bende. Ze hadden het echt anders aan moeten pakken.

Irak is gewoon de tweede Vietnam aan het worden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_47640561
quote:

Goed interview, de man heeft helemaal gelijk.
Die oorlog is belachelijk, Bush is een joke en datzelfde geld voor de mensen om hem heen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 25 maart 2007 @ 15:28:06 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_47640916
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik denk het wel nu is het helemaal een bende. Ze hadden het echt anders aan moeten pakken.

Irak is gewoon de tweede Vietnam aan het worden
Met een groot voordeel...in dit geval is de inzet van agent orange niet nodig.
pi_47642341
quote:
Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Met een groot voordeel...in dit geval is de inzet van agent orange niet nodig.
Maar voor de zekerheid heeft het amerikaanse leger toch maar voor 50 miljoen dollar van het spul ingekocht, aangezien het natuurlijk wél gemaakt wordt door een bedrijf dat zo vriendelijk was een financiele bijdrage te doen aan het campagne-team van dhr. Bush, en dus kun je het zeggen dat het wel nodig is, veel kwaad kan het juist in Irak weer niet doen ....
pi_47642540
quote:

Daar gaat het toch ook helemaal niet om. Het gaat om de Performance en die is perfect.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 25 maart 2007 @ 22:17:12 #45
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_47654337
quote:

Wat betreft de economie niet. Dan tellen de dollartekens zwaarder dan de creperende clochards in de suburbs.
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:24:08 #46
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47742311
tvp
A.F.C. Ajax
  woensdag 28 maart 2007 @ 11:39:11 #47
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_47742751
Mwah, dat Bush het niet al te goed is, lijkt me wel duidelijk. Maar of hij ook werkelijk de slechtste president is weet ik niet meteen. Amerika "verliest" nu in feite voor de tweede keer een oorlog na Vietnam. Maar Johnson was bijvoorbeeld ook niet al te populair door de Vietnam oorlog. Nixon hetzelfde volgens mij, beloofde in het begin de oorlog te beeindigen maar ging nog lekker een tijdje verder.

Er zijn wel meer slechte presidenten geweest. Hoewel ik moet toegeven dat Bush er langzaam wel boven uit begint te steken.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:47:01 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47752283
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook helemaal niet om. Het gaat om de Performance en die is perfect.
De performance van een oude roestige 2CV op weg naar de sloop bedoel je denk ik.
pi_47779403
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:47 schreef popolon het volgende:

[..]

De performance van een oude roestige 2CV op weg naar de sloop bedoel je denk ik.
Jij kan het noemen, zoals jij het noemen wilt, maar Trump is er in ieder geval jaloers op
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')