Peter was tot op heden een onbegrepen profeet, maar na het effect van zijn brief te hebben mogen aanschouwen sluiten wij ons als een kudde makke lammetjes bij hem aan!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik begrijp het effe niet.Heeft die Peter nu echt een brief gestuurd of lopen jullie die Peter nu in de zeik te nemen?
![]()
Het word steeds erger.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
waarschiinlijk zijn we dan ook kaal, neonazistijl![]()
Als Jim Jones zou hij ook een heel eind komenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd wel paralellen, met al die blinde adoratie hier.![]()
Het wordt tijd dat we dan een front gaan vormen........quote:Op maandag 19 maart 2007 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het word steeds erger.
Wat zijn wij dan erg he.
Sorry hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd wel paralellen, met al die blinde adoratie hier.![]()
Alle Cossen zitten lezen? Zielig......quote:Op maandag 19 maart 2007 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou dat was weer lachen zeg dat gesprek tussen die imbecielen brian en de rest
NOT
ik ben gelijk doodvermoeid
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Alle Cossen zitten lezen? Zielig......![]()
Dat zou pas een goede verhaallijn zijn!quote:Op maandag 19 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Als Jim Jones zou hij ook een heel eind komen![]()
En dan vraagt hij ook nog of er nog groentehapjes zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 01:42 schreef Hanekrooi het volgende:
Japio is goed bezig. Weer een bak kwark leegspitten om 1.41 uur, en de garnalen liggen al in de frituur![]()
Als je dat gevaarte in een baan om de aarde brengt is de maan niet meer nodig om balans te brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
amanda staat naast de koelkast
[afbeelding]
Is WE een masjestueze meervoudquote:Op maandag 19 maart 2007 01:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Peter was tot op heden een onbegrepen profeet, maar na het effect van zijn brief te hebben mogen aanschouwen sluiten wij ons als een kudde makke lammetjes bij hem aan!
Ik seg: Peter6000, ik hou der fan!
Alles wat je post in de COS kan tegen je gebruikt wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |