quote:Op maandag 19 maart 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft het steeds over 2 Sjors en Sjimmies...dat zijn er dan toch 4?
hahahahahahaquote:Op maandag 19 maart 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian heeft het steeds over 2 Sjors en Sjimmies...dat zijn er dan toch 4?
Ja, ik ga nu ook maar meespelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
De hyena's zitten niet in DGK maar op fok.nl.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zeg niks...je moet 12 cossen doorlezen zie ik net...![]()
![]()
Mail eens een paar van zijn exen zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef Stupidisco het volgende:
valt er niet nog wat smerigs uit Brian z'n verleden op te rakelen waarmee we hem keihard kunnen confronteren....
Hij lult dom om het leven.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
Ik accepteer Jaap omdat ie zo dik is. (Brian)
correctiequote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
Ik accepteer Jaap omdat ie zo dik is. (Brian)
Ik heb hier al genoeg gehoordquote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef Stupidisco het volgende:
valt er niet nog wat smerigs uit Brian z'n verleden op te rakelen waarmee we hem keihard kunnen confronteren....
Kan me natuurlijk ook nog gewoon opgeven ... maar gezien de huidige ontwikkelingen en het uitblijven van nieuwe miljonairs denk ik niet dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
De hyena's zitten niet in DGK maar op fok.nl.
Als je een relatie begint met die minderwaardige rat vraag je er een beetje om.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mail eens een paar van zijn exen zou ik zeggen.
Nooit BB gevolgd?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:29 schreef Borga het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven zolang naar zulke domme mensen geluisterd...ontstellend is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |