Weer een reflectie van haar zelf geprojecteerd op een ander. Typisch.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: '... Sylvia heeft op de plek waar normaal je hart zit een fokking baksteen. Er vloeit geen bloed door haar aderen maar ijswater'.
Iets gemist?quote:Op maandag 19 maart 2007 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat staat er te gebeuren dan?
![]()
En kregen we vervolgens een streamlock. Ik denk dat er iets anders aan de hand was.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeiden ze gisteren ook, maar na 1:00 wenste ze ons welterusten...
Eensch ....quote:Op maandag 19 maart 2007 01:28 schreef Yollie het volgende:
Ik denk dat we eventuele plannen niet hier moeten beschrijven, dat is eigen glazen ingooien.
Dat is vanwege dat racen en die twee uur. Nu hebben ze alle reden om wakker te blijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeiden ze gisteren ook, maar na 1:00 wenste ze ons welterusten...
Precies, niks zeggen.quote:
En het is ook nog eens de laatste dag dat ze geen bedtijd hebben ... ook te kinderachtig voor woorden.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:28 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat is vanwege dat racen en die twee uur. Nu hebben ze alle reden om wakker te blijven
De hyena's zitten niet in DGK maar op fok.nl.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:28 schreef Ashrak het volgende:
Eensch ....
Ik wil meedoen in acties om SHE te steunen of BANJ te misleiden ... MSN staat aan.
Hier ook, vraag me ook af waarom ik dat doequote:Op maandag 19 maart 2007 01:29 schreef Borga het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven zolang naar zulke domme mensen geluisterd...ontstellend is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |