Jawel, hoor. Als ik dat heb aangekondigd wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:28 schreef MaJo het volgende:
Uhm jongens aan bonuspunten doen we hier niet...
Nee hoor, kijk maar naar de regels. Punt telt niet. Zo kan iedereen wel leuk allemaal bonuspunten gaan uitdelen. Dat hebben we nooit gedaan en nu ook niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Als ik dat heb aangekondigd wel.
Dat wist ik niet. Ik heb 't ook wel eens gedaan, zo'n bonuspuntjequote:Op maandag 19 maart 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, kijk maar naar de regels. Punt telt niet. Zo kan iedereen wel leuk allemaal bonuspunten gaan uitdelen. Dat hebben we nooit gedaan en nu ook niet.
Pff... Miep.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, kijk maar naar de regels. Punt telt niet. Zo kan iedereen wel leuk allemaal bonuspunten gaan uitdelen. Dat hebben we nooit gedaan en nu ook niet.
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:32 schreef MaJo het volgende:
Punt gaat naar Mapani omdat de Kaiser Chiefs niet op Pinkpop staan. De anderen waren wel goed Wickedangel!
Nou ja kan gebeuren dat je het niet weet, maar nu wel dus hij telt nietquote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb 't ook wel eens gedaan, zo'n bonuspuntje![]()
Vraagsteller beslist of hij punten toekent aan iemand. De een is daar makkelijker in dan de andere. Maar bonuspunten is weer een heel ander verhaal, daar doen we gewoon niet aanquote:Op maandag 19 maart 2007 01:33 schreef santax het volgende:
Ohhh komop, San Navarro werd goedgeteld tewijl San nieteens in de naam voorkomt, dus navarro was er dichterbij, ik gaf 9 geldige live performens op live aid, waarvan de 10de toevallig een clip had ingestuurd
geef mij dat klote bonuspunt
Ja sorry hoor maar die regels zijn er niet voor niets... En als bedenker van het topic vind ik het mijn taak om goed toe te zien of er aan gehouden wordt, anders wordt het zo´n zooitje. Komt streng en zeikerig over en zo ben ik echt niet, maar er is in het begin teveel mee gekloot dus daarom is er besloten om het niet meer te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Miep.
Dan neem je het punt van santax lekker niet over, zodadelijk.
Dat had je al gedaan!!! Mijn hemel!!!
Lief van jequote:Op maandag 19 maart 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
Nou goed, deze keer zal ik het door de vingers zien maar voortaan graag weer volgens de regels
Tussenstand 665
broer 1
MaJo 1
Mapani 1
santax 1
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
Nou goed, deze keer zal ik het door de vingers zien maar voortaan graag weer volgens de regels
Tussenstand 665
broer 1
MaJo 1
Mapani 1
santax 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |