Voornaam?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:44 schreef methan het volgende:
van Bouillon? Boullon
En dat is Correct!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:47 schreef methan het volgende:
Godfried
Overigens erg flauw op de hak genomen als Godfried van soep met gore balletjes, of iets dergelijks, in een van de Suske en Wiske albums, ik geloof de 7 Schaken.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:51 schreef rene29 het volgende:
[..]
En dat is Correct!
Godfried van Bouillon
Dat is dan weer nieuwe informatie voor mij.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Overigens erg flauw op de hak genomen als Godfried van soep met gore balletjes, of iets dergelijks, in een van de Suske en Wiske albums, ik geloof de 7 Schaken.
Zou best kunnen. Ik weet wat je bedoelt. Wordt terloops in de klas genoemd, toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet 't niet zeker of het de 7 schaken is though, maar gewoon een nutteloos weetje.
2 posts naar boven scrollen is te moeilijk?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:11 schreef sanni het volgende:
Okay,ik wil mee doen: Wat is de vraag en niet te moeilijk he want ben maar een LBO-type![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |