Ik had er vier daarvan meteen dood met een quickening-chain en daarna was die laatste een eitje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik vond hem erg meevallen, alleen zijn kloontjes waren irritant.
Gelukkig hadden die niet veel HP dus je kon vrij snel weer op de echte Ahriman inhakken.
Ik had meer moeite met die 5 kleine mandragora ettertjes.![]()
Ik was lvl 28 toen ik hem had verslagen dus als jij ook in die buurt zit dan komt het zeker goed.![]()
Je weet dat Shell ook helpt om negative status kans te verminderen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had er vier daarvan meteen dood met een quickening-chain en daarna was die laatste een eitje.
Maar deze ellende... je kan je er ook vrijwel niet tegen verweren. Ik ben level 30, maar als er zowel doom, als immobilise, als poison, als slow, als silence, als blind op je wordt gecast en je hebt maar 8 remedies... dan is de lol er snel van af. Ga het zometeen nog maar eens proberen...
Star ocean heb ik niet, Shadow hearts covenant is een 'ge-wel-dig" spel, moet je echt hebben, Dragon quest is ook tof, uitspelen die hap!, Suikoden 5 is geloof ik die versie op het water he? die is wat minder, niet zo goed als deel 2 maar toch nog wel vermakelijk als je gewoon het verhaal volgt, niet echt replay value verder, Unlimited saga is een waste of time, het spel is redelijk ingewikkeld en op veel punten is er veel te veel herhaling, het speelt ook niet lekker weg aangezien elke locatie bestaat uit een spelbord waar je op rondloopt en steeds aangevallen word, je moet er maar van houden.. ik vond het iig zo tof niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:36 schreef xienix84 het volgende:
Ik ben nu voor ik naar de Pharos ga, wat marks ah killen, deadlands and necropolis aan het verkennen etc. Wat kan ik precies met die diamond armlet? Geld dat bij alle kisten?
En nog wat vragen, welke van de volgende spellen zijn ook leuke RPG's, of nog andere tips? Misschien zou het in het PS2 topic moeten, maar aangezien hier veel PS2 RPG mensen zitten, leek het me hier ook handig?
-Star Ocean, until the end of time,
-Shadow hearts covenant
-Dragon Quest, journey of the cursed king(daar ben ik al ooit aan begonnen maar toen mee gestopt omdat ik er toen geen tijd meer voor had)
-Suikoden V
-Unlimited saga
Als antwoord op je vraag over de Diamond armlet, bij elke kist heb je een "enhanced loot, wat ook random kan zijn, en een normal loot" sommige loot kun je dus "alleen" krijgen als je team leader een gold bracer draagt, Stel een kist heeft met bracer "Zodiac spear/elixer" en zonder Diamond armlet "elixer/random sum of gold" (dit is een voorbeeld uit de henne mines lvl2) Het werkt ook bij kisten die geen enhanced loot hebben om meer kans te hebben op de goeie loot en de intensity verhoogd (normaal krijg je mischien 125 gp, met bracer 600gp bijvoorbeeld)quote:Gewoon wat spellen waar ik toevallig bij kwam. Maar ik weet er verder niet zo veel van. FF's uiteraard allemaal wel.
Ja diamond armlet dus, wewwewwewew ik vergis me wel vaker met namen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:02 schreef xienix84 het volgende:
diamond armlet bedoel jeIk kreeg toevallig daarstraks een dragon whisker! Zal misschien daar aan gelegen hebben.
Maar bedankt! Arc heb ik idd ook over gehoord. Ook al een erg oude serie toch? (Arc the lad etc)... Maar mooi, dan heb ik nog wat te spelen![]()
Zelf vind ik Star Ocean 3 en Shadow Hearts 1 en 2 eigenlijk wel een must buy.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:36 schreef xienix84 het volgende:
-Star Ocean, until the end of time,
-Shadow hearts covenant
-Dragon Quest, journey of the cursed king(daar ben ik al ooit aan begonnen maar toen mee gestopt omdat ik er toen geen tijd meer voor had)
-Suikoden V
-Unlimited saga
OMFG eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:13 schreef torn_Machina het volgende:
Breath of Fire 5: Dragon Quarter is ook al een aantal jaar te koop, maar dat spel heb ik na 3 uur al weer in de kast gegooid en is er ook nooit meer uit geweest.
Sommige mensen vinden deze RPG geweldig, maar ik vond hem niets aan omdat er een soort van tijdslimiet in zat. Je kon dus nooit rustig lvlen of exploren.
Maces zijn nog beter voor characters die een hoge magic stat hebben. Damage van maces is gebaseerd op je magic stat dus als je iemand Mystic Armor geeft dan kun je die damage fors verhogen.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah dus Poles zijn vecht dingen voor magiers
Wel erg jammer van BoF 5, de vorige delen waren allemaal best vermakelijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
OMFG eindelijk iemand die het met me eens is.![]()
Ik was vroegâh een groot BOF fan. Ben begonnen met deeltje 3 voor op de PSX, daarna deeltje 4 en omdat ik die zo übertof vond heb ik via emulatie BOF 1 en 2 ook uitgespeeld. Geweldige reeks met mooie verhalen en lange speelbaarheid! Toen kwam deeltje 5. Verschrikkelijke gameplay, afgrijselijk misvormde character designs, simpelweg AFSTOTELIJKE omgeving (hele spel ondergronds) en last, but not least, de (wan)functie genaamd D-Counter die het hele spel naar de verdoemenis schopt.
- Legaia 2: Duel Saga (sequel van Legend of Legaia op de PSX, geweldige RPG die ik beide meerdere malen tot de volle 100% uitgespeeld heb)
Wild Arms 3 (leuke reeks. Alhoewel deeltje 1 wel een spel voor op de SNES lijkt is het een leuke en vooral spannende reeks)
Dark Chronicles (sequel van Dark Cloud op de PSX. Wel een leuk spel met leuke sidequests. Gaat echter wel na een tijdje vervelen i.v.m. herhaaldelijke dungeons)
- Kingdom Hearts 1 en 2 (niet echt 'typische' RPGs, maar wel beide supermooie en toffe spellen. Ik was er in het begin niet zo weg van omdat er Disney karakters in voorkwamen en daar ben ik niet zo'n fan van. Maar zodra ik het een paar uurtjes gespeeld had was ik helemaal in de ban)
Ah ik zocht gewoon een goed wapen voor mijn magequote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef Tuvai.net het volgende:
Maakt in feite geen ruk uit Kev, je kunt je chars maken zoals je dat wil, ze zijn allemaal hetzelfde. Alhoewel sommige wapens bijvoorbeeld Magick omhoog pompen en andere Attack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |