Ik ben het ook niet met je eens, en ik speel al heel lang Final Fantasy.. Het verhaal en de muziek zijn misschien niet de beste uit de serie maar het is gewoon een heel vermakelijk spel met goede gameplay. Dat jij het dan niet goed vind dat kan maar dat wil niet zeggen dat het merendeel het met je eens is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een van de weinigen..., zo te horen ben jij behoorlijk nieuw met Finalfantasy anders was je het met me eens.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef Tuvai.net het volgende:
Mwoah, ik vond FFXII leuk. Dat was het dan. FFVII, FFVIII, FFIX en FFX maakten een behoorlijke indruk op me. FFXII deed dat ook maar dat was vanwege het hele nieuwe combat system, dus dat je niet onzichtbare random encounters hebt die om de zoveel stappen je scherm laten omspringen naar een battle sequence. Maar dan heb je het ook ver gehad met FFXII vind ik. Het verhaal vond ik erg magertjes, Vayne en de judges maken niet echt een stel über evil en sterke badasses en ik vond erg veel deuntjes in het spel érg herhaaldelijk en irritant. Ik moet nog een hoop sidequests doen, maar ik ben benieuwd of ik dat nog volhoudt voordat ik FFXII al zat ben.
Ik denk dat ik hierna maar weer Dragon Quest VIII ga spelen. Die vond ik wel heulemaal te gek.
Dragovian Trial is inderdaad erg langdradig ja, en waarschijnlijk heb je op dat punt alles al. Alleen de Gospel ring krijg je door ALLE enemies van het spel, inclusief de Ultimate Dragon (verrekte moeilijk als je onder level 65 zit trouwens). Maar aan de Gospel ring heb je ook geen ruk. Op dat punt heb je in feite toch al alles gedaan dus heb je helemaal geen zin meer om rond te gaan rennen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]dit bedoel ik dus.
En Dragon quest is inderdaad vetjes, maar ik had daar geen zin om de dragonlord challenges helemaal af te maken, verder heb ik toch alles al
Ik wacht op Samurai warriors 2
Ik heb deel 6,7,8,9,10,10-2 uitgespeeld en met 12 ben ik bezig, ik ben dan niet zo elite als jij het bent, maar nieuw ben ik niet.. Ik heb denk ik gewoon andere eisen aan de games dan die jij stelt..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een van de weinigen..., zo te horen ben jij behoorlijk nieuw met Finalfantasy anders was je het met me eens.
De sfeer in FF9 was juist de beste uit welke game dan ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef BaajGuardian het volgende:
zelfs FF9 had een betere sfeer
Ik vond deel 7 dat hebben gevolgd door deel 6, daarna 8 en daarna pas 9, gevolgd door oudere delen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De sfeer in FF9 was juist de beste uit welke game dan ook.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef torn_Machina het volgende:
Na al die moeite die ik moest doen om Dr. Cid te verslaan op lvl 29, komt er nu ineens een boss voorbij waarbij ik 1 X-Potion heb moeten gebruiken en wat Smelling Salts.
Zie je ineens zo'n grote plant van een boomtak afvallen en dan denk je dat deze bossfight wel eens leuk kan worden. Valt ie ook nog erg tegen.![]()
Rafflesia is inmiddels grondig gesnoeid.![]()
Liedje van Zidane is your not alonequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vond deel 7 dat hebben gevolgd door deel 6, daarna 8 en daarna pas 9, gevolgd door oudere delen.
Op het laatst pas 10, 10-2 en als allerlaatste 12.
Het beste spel vind ik nogsteeds 7, gevolgd door 8.
Beste muziek ben ik niet helemaal zeker van, beiden hebben geweldige muziek maar de muziek van 9 kan ook niet onvermeld blijven, vooral het nummer van Zidane wanneer hij in zn persoonlijkheidscrisis zit (ja ik weet het, ik ben een uber fan maar ik kan even niet op de naam van het nummer komen) en Kuja's en de eindbaas zn nummer zijn geweldig.
Maar ook het nummer van dat canary opera stukje op het begin wanneer je moet vechten (nep) met GFX etc is echt ongelovelijk tof, heh zoveel toffe muziek in die delen...en dat zit echt totaal niet in ff12, muziek is een van de belangrijkste dingen van de FF reeks, mensen die de muziek niet belangrijk vinden van FF missen dus echt een heel groot stuk sfeer.
Aaaargh, stop er dan mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Hmm, maar verder is ff12 klote hoor.
Waarom speel je het dan nog?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ik begin dat gezeur nu wel een beetje irritant te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Als badguy zou hij het goed doen in een volgende FF denk ik, gezien de emoties die hij hier al los maakt. The badguy you love to pwn!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef torn_Machina het volgende:
Stiekem vindt hij het toch wel leuk, want anders is zijn status van "FF God" aangetast.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |