Dat heb ik ook weleens gedaan, en dan val ik ook in slaap !quote:Op maandag 19 maart 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pff... Ik heb al eens geslapen nadat ik een uurtje daarvoor 3 redbull had gedronken.... en je lichaam went aan caffeine.. dus uiteindelijk zal de doorgewinterde koffiedrinker best in slaap vallen na 5 koffie
Wat bedoel je precies met je laatste zin dan ????quote:Op maandag 19 maart 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
Je bedoelt 5 koffie achterover gieten, terwijl je al in bed ligt?
Ten eerste moet ik er dan na de 4e al uit om te zeiken, en ten tweede moet ik je dan gelijk geven in de zin van dat ik dan niet meteen in slaap val, maar dat ik ook geen uur wakker lig ofzo
Wat wil je dus duidelijk maken aan mij dan... ?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
dat ik na die 5e koffie niet meteen als een blok in slaap val, denk dak dan een 20 minuten ofzo nodig heb, misschien zelfs een half uurtje
Slaap lekker JJ.. ik blijf ook niet lang discussieren hoor.. ik denk dat we er nu redelijk uit zijnquote:Op maandag 19 maart 2007 00:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga slapen......ik lees morgen wel verder hoe jullie disussie is afgelopen...
...slaap lekker allemaal...
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft mij al gelijk gegeven hoor.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga slapen......ik lees morgen wel verder hoe jullie disussie is afgelopen...
...slaap lekker allemaal...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat zei ik absoluut niet !quote:Op maandag 19 maart 2007 00:52 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat jij bedoelde dat ik na 5 koffie uren wkker zou liggen, en dat wilde ik weerleggen
Met jou kan ik pratenquote:
Oee.. das een stevige rakkerquote:Op maandag 19 maart 2007 01:08 schreef Sander170 het volgende:
Ik drink meestal: La Trappé![]()
Dat vind ik toch zo,n heerlijk, veel belovend biertje.![]()
Klopt ja.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:14 schreef MPG het volgende:
Die is lekker ja... De quadruppel smaakt ook erg goed
Ik morgen Quadruppel kopen, zit bijna door mijn voorraad heen !quote:Op maandag 19 maart 2007 01:22 schreef MPG het volgende:
Haha, de laatste keer dat ik quadruppel heb gedronken was op kosten van IEEE. Na afloop van een workshop.
Ja slaap lekker en tot morgen vriend.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga nu slapen.. laat de koffie nog smaken!
Welterusten en tot morgen
Hahaha, jij nog wakker, ik zei toch jij hebt humor.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
AANSCHOUW.....
3001 POSTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
nu ga ik echt slapen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf dan gelijk tot 2:30 oke.quote:Op maandag 19 maart 2007 01:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vooruit, voor de gezelligheid dan maar.
Eeuwige eer in dit topic!@`1!@!11`!quote:Op maandag 19 maart 2007 02:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En hoezo zou ik de uitdaging aannemen ????
Wat heb ik eraan ????
Haha die heb ik al.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eeuwige eer in dit topic!@`1!@!11`!
Oow je slaapt al haha, dan heb jij bij deze al verloren haha.quote:Op maandag 19 maart 2007 02:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eeuwige eer in dit topic!@`1!@!11`!
Iedereen had het verkeerd...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
Wie mag ik bedanken voor de nieuwe OP?
Als je het aub voor me zou willen doen graag oke.quote:Op maandag 19 maart 2007 03:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen had het verkeerd...
Ik heb de nieuwe OP in elkaar geschroefd...
Sander, als je wilt zet ik dat stukje wel weer even terug...
No problem
was het eigenlijk vergeten erbij te plakken...
komt voor de bakker, ik regel het morgen bij thuiskomstquote:Op maandag 19 maart 2007 03:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als je het aub voor me zou willen doen graag oke.![]()
En nu ga ik ook echt slapen ook.![]()
Hartelijk bedankt, tot morgen !quote:Op maandag 19 maart 2007 03:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt voor de bakker, ik regel het morgen bij thuiskomst
Slaap lekker
JA!!!!!....quote:Op maandag 19 maart 2007 06:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nachtje doorgehaald. Ik ken starbucks niet eens.. ben ik nu een broekie?
OMG....hoe dom zij we dn niet....quote:Op maandag 19 maart 2007 03:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen had het verkeerd...
Ik heb de nieuwe OP in elkaar geschroefd...
Sander, als je wilt zet ik dat stukje wel weer even terug...
No problem
was het eigenlijk vergeten erbij te plakken...
goede morgen.....quote:Op maandag 19 maart 2007 08:31 schreef OA het volgende:
JJ, dan moet jij zelf ook even het Wees-Gekoffied opzeggen natuurlijk...![]()
En Kuukske ook!
quote:
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 08:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zit je nog in de puberteit....?![]()
Goed zo!quote:Op maandag 19 maart 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wees gegroet Koffie,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gij zijt de gezegende onder de dranken.
En gezegend is de Boon,
de Vrucht die U schenkt.
Heilige Koffie,
Drank van God,
bid voor ons, zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen.
quote:
Volgens de bedenkster, BrandX, niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..].
Is het trouwens geen koffieën? Als werkwoord?
... die niet altijd wordt gewaardeerd...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hele goeie eigenschap.....![]()
!!!!
Zeker!quote:Op maandag 19 maart 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...maar kan erg handig zijn....
![]()
nee hoor...kids zijn naar school...quote:Op maandag 19 maart 2007 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Zeg JJ, jij hebt je kinderen wakker gemaakt... en nu?![]()
weer heel de dag rondhangen hieren koffiën/koffieleuten
en hopen op het openen van deel 12
![]()
![]()
heyyyyy......quote:Op maandag 19 maart 2007 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Bakje koffie erbij, wel flut weer buiten maar ach!
Fijne dag allemaal![]()
HAAR jongens...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
BrandX al aanwezig? Ben benieuwd hoe zijn jongens gebokst hebben gister!
Al met al een druk baasje dus!!quote:Op maandag 19 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor...kids zijn naar school......zometeen uitzendbureau's aflopen....
..vanmiddag hechtingen eruit laten halen...
...vriendin komt op bezoek....
...+ de dagelijkse dingentjes zoals koken/opruimen....
![]()
het lijkt alleen dat ik nix doe.......maar ben ondertussen al een tijdje bezig op inet voor werk...
![]()
typfoutquote:Op maandag 19 maart 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
HAAR jongens...![]()
tis dus een vrouw...
Môgge trouwens!!![]()
![]()
Heyquote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, wat leven activiteit hier zeg
mogguh, hoe is het weer daarquote:Op maandag 19 maart 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, wat leven activiteit hier zeg
heel lief zoals gewoonlijk....quote:Op maandag 19 maart 2007 09:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga er ook eens een bakkie bijpakken![]()
juon_jacket: hoe waren de slaperige gezichtjes vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |