oeh, fijnquote:
ohwquote:Op maandag 19 maart 2007 15:16 schreef B.ertha het volgende:
Latijnse tekst vertalen. Wel met woordenboek
* Etcetera schoptquote:
waarover gaat dat onderzoek in hemelsnaamquote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
oeh, fijn
Ik moet m'n verslag om 6 uur inleveren. Dan heb ik het nog niet af, maargoed.![]()
(is voor m'n eigen groepje. Het verslag moet eigenlijk pas over 2 weken ingeleverd). Ik mail vanavond ook de begeleider wel.
![]()
Jij dan? Wel teruggelezen, maar ben het alweer vergetenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ohw
laat maar
als het nou geschiedenis was ofzo
[..]
deed jij ook nietquote:
Prince2 methodequote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij dan? Wel teruggelezen, maar ben het alweer vergeten
Volgens mij: het is saai, bevat te veel herhaling en is bureaucratischquote:PRINCE2 (PRojects IN a Controlled Environment) is een gestructureerde methode voor effectief projectmanagement.
Succes dan alvast!quote:Op maandag 19 maart 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
volgens Wiki:
[..]
Volgens mij: het is saai, bevat te veel herhaling en is bureaucratisch
blegh
Dus effectief in managementquote:Op maandag 19 maart 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
volgens Wiki:
[..]
Volgens mij: het is saai, bevat te veel herhaling en is bureaucratisch
blegh
dank jequote:
is dit een managementgrapje dat ik niet snapquote:
Snap hem ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
is dit een managementgrapje dat ik niet snap
of ben ik gewoon te brak om 'm te snappen
Het is definitief: ik quiz vanavond niet meequote:
onderzoek naar de functionele taak en de pedagogische taak van de school.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:18 schreef Etcetera het volgende:
waarover gaat dat onderzoek in hemelsnaam
Wat is er in de schouwburg?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is definitief: ik quiz vanavond niet mee
Ik kan beter even een avondje heel rustig aan doen met mijn oor. Zeker omdat ik morgen heel graag naar de schouwburg wil
Ik neem aan dat je bij Asmo gaat eten e.d.
Dus ik ben er pas over 2 weken weer bij.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is definitief: ik quiz vanavond niet mee
Ik kan beter even een avondje heel rustig aan doen met mijn oor. Zeker omdat ik morgen heel graag naar de schouwburg wil
Ik neem aan dat je bij Asmo gaat eten e.d.
Dus ik ben er pas over 2 weken weer bij.
Nou ja..doe ze de groetenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
beterschap
![]()
Over twee weken ben ik er weer nietdus ik zie je over 4 weken wel.
En ja, ik ga straks naar Asmo![]()
kun je niks wazigs schrijven? iets heel erg algemeens ofzo?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
onderzoek naar de functionele taak en de pedagogische taak van de school.
Visies van scholen. En daarvoor hebben we websites onderzocht. Ik kom er net achter, dat alle groepjes heel vaak hebben gezegd: 'de school doet niet aan.......', maar dat ze eigenlijk bedoelen: er staat niks over op de website.
Oh hell.![]()
![]()
kijjk 's in z'n onderschriftquote:
Huub vd Lubbe (zanger van De Dijk) met een nieuw project: Huub solo met Jan Robijns(pianist).quote:
Oh, is dat morgen. Link niet gelegdquote:Op maandag 19 maart 2007 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun je niks wazigs schrijven? iets heel erg algemeens ofzo?
[..]
kijjk 's in z'n onderschrift
Tss, lompquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..het kassameisje van daarnet begon mijn Donald Duck te lezen tijdens het scannen
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..het kassameisje van daarnet begon mijn Donald Duck te lezen tijdens het scannen
quote:
hoogstens snel ff de achterkant bestuderenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Uitgebreid gaan lezen. En die rij maar langer worden![]()
Die is wel altijd het leuks bij zo'n tijdschriftenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoogstens snel ff de achterkant bestuderen![]()
Was ze een beetje knap? Dan kun je altijd vragen of ze de rest van de strip bij jou thuis wil lezenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
De achterkant van het kassa-meisjequote:Op maandag 19 maart 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoogstens snel ff de achterkant bestuderen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
ik ontdek nu (na 1,5 jaar opleiding) dat er een outlook op de pc's zit die is verbonden met mijn schoomail. dat is retehandig. want ik háát die schoolmail
I feel stupid
het is dat ik al geschopt hebquote:Op maandag 19 maart 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De achterkant van het kassa-meisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |