abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47718899
Laat Purrr die kittens nog maar even lekker uitbroeden, ze is pas 61 dagen vandaag, da's nog hartstikke vroeg.
pi_47718963
60 dagen is de normale dracht als ik het goed begrijp. Het zou dan gewoon mooi op tijd zijn.

@Doemediemaar.... die username. Zoonlief riep het een paar keer. Kwam net met tosties aan dus ik keek wel raar maar goed. Open ik het topic, staat er Doemediemaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:02:14 #203
160596 Doemijdiemaar
Ja, vind ik ook!
pi_47719368
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]

@Doemediemaar.... die username. Zoonlief riep het een paar keer. Kwam net met tosties aan dus ik keek wel raar maar goed. Open ik het topic, staat er Doemediemaar
Haha, dat is vast een teken! Een teken dat Purrr nu toch binnenkort gaat beginnen!
Of zou het gewoon toeval zijn denk je?

Vandaag krijgt onze poes haar laatste kattenpil. Iemand enig idee hoe lang het dan ongeveer duurt voordat ze krols zal worden?
Those who try to be different, are all the same.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:02:44 #204
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47719385
Heb je al namen bedacht eigenlijk?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47719502
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef nokwanda het volgende:
60 dagen is de normale dracht als ik het goed begrijp. Het zou dan gewoon mooi op tijd zijn.
63-65 dagen is gemiddeld, vanaf 56 dagen kan het goed gaan maar kun je ook prematuurtjes hebben (ontwikkeling in de baarmoeder kan door allerlei invloeden langzamer gaan dan gemiddeld). Uitloop tot 70 dagen is meestal nog OK.
pi_47719583
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Doemijdiemaar het volgende:

[..]

Haha, dat is vast een teken! Een teken dat Purrr nu toch binnenkort gaat beginnen!
Of zou het gewoon toeval zijn denk je?

Vandaag krijgt onze poes haar laatste kattenpil. Iemand enig idee hoe lang het dan ongeveer duurt voordat ze krols zal worden?
Wishfull thinking. Hij was aan het lurken hier en zag jouw nick. Dit topic staat immers ook in zijn active topics (user Electro-Worm)

Jouw vraag... geen idee. heb geen ervaring met de poezenpil. Ben er nooit aan begonnen omdat het nooit mijn bedoeling was om nestjes te hebben en de dames hier al gesteriliseerd waren voor ik ze kreeg of kort erop gesteriliseerd werden (Spice).
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:12:27 #207
71919 wonderer
pi_47719646
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 08:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Voor jou ook
Ik snap ineens deze reactie
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47719880
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Heb je al namen bedacht eigenlijk?
Deels wel.
Eigenlijk is dat wel een beetje afhankelijk van wat eruit komt en de karakteristieken van de beestjes.
Ik heb Queen Bee beloofd er eentje Kayleigh te noemen (is best okay... klinkt als Keilief )
Verder.... nog geen idee. De mensen waar ze uiteindelijk gaan wonen geven ze waarschijnlijk weer een andere naam.

Dit gaat dan de eerste keer worden dat ik een van mijn beestjes een naam kan geven. Zoonlief was me eerder meestal voor of de poes had al jaren een naam die ik zo heb gelaten.
Purrr heette al Purdy. Heb er eigenlijk alleen maar een paar rrrrrren aan toegevoegd en het is hier thuis altijd Purrr (puss). Rosa heette al zo. Vriendin van me haalde haar uit het asiel en moest haar eigenlijk terugbrengen omdat ze in haar nieuwe huis bij een hospita zat waar ze geen katten mocht hebben. Chip was een asielkat en woonde bij de buren mar die besloot hier te komen wonen.

We hebben een Max (Keizer maximilianus Catticus) gehad. Ook een afdankertje en wegloper van de andere buren (allemaal in overleg, ik heb geen kat ingepikt maar ze zijn graag bij me). En er was George, door EW zo genoemd toen we hem uit het kattenweeshuis haalden. En dan Spicy, ons eerste poesje (niet de oudste). Ze was een cadeautje voor EW's 6de verjaardag en hij heeft haar Spicy genoemd toen.

Dus nu is het mijn beurt om namen te bedenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:25:07 #209
71919 wonderer
pi_47720009
Ik heb niet eens katten en ik probeer al namen te verzinnen. Satan en Lucifer of zo, of Storm en GlasWater.

Veel succes in ieder geval Ik bedacht me ineens dat "afscheid nemen" misschien moeilijker was als ze namen hebben. Maar tien weken lang over "die rooie" praten lijkt me ook niet zo practisch.
pi_47720300
Storm en Glaswater
Gek!!! (met zachte g)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47725246
Als ik op mezelf woon en ik heb katten, dan worden het teigetje en knorretje (knorretje kwam ik meer op omdat het spinnen als knorren klinkt )
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 21:15:53 #212
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_47726921
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:

[..]

63-65 dagen is gemiddeld, vanaf 56 dagen kan het goed gaan maar kun je ook prematuurtjes hebben (ontwikkeling in de baarmoeder kan door allerlei invloeden langzamer gaan dan gemiddeld). Uitloop tot 70 dagen is meestal nog OK.
Dat had ik ook begrepen. Nu is het as. donderdag precies 9 weken/63 dagen als ik goed gerekend heb dus voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Als ze er na het weekend nog niet zijn wordt het misschien tijd voor een belletje naar de DA maar als er volgende week donderdag nog niets gebaard is moeten we ons misschien zorgen gaan maken en de DA laten komen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_47731163
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat had ik ook begrepen. Nu is het as. donderdag precies 9 weken/63 dagen als ik goed gerekend heb dus voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Als ze er na het weekend nog niet zijn wordt het misschien tijd voor een belletje naar de DA maar als er volgende week donderdag nog niets gebaard is moeten we ons misschien zorgen gaan maken en de DA laten komen.
Minstens zo schattig als kittens

NEEEE nog niks aan de hand. sorry
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:47:31 #214
71919 wonderer
pi_47731227
Dammit, nok! Ik dacht "JAA!"
pi_47737227
En.. En..En???
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Moderator / Miss SHO woensdag 28 maart 2007 @ 07:51:09 #216
22592 crew  Ole
pi_47737408
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 07:14 schreef vamperotica het volgende:
En.. En..En???

ga eens beginnen nou!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_47737500
nope. Ze is alleen NOG dikker, lijkt het wel.
Ik gok op morgen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47738029
T zal wel zondag worden en dan denkt iedereen dat t een 1 april grap is!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_47740961
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
Als ik op mezelf woon en ik heb katten, dan worden het teigetje en knorretje (knorretje kwam ik meer op omdat het spinnen als knorren klinkt )
originieel!

Maareh, komt er al wat?
pi_47741036
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef vamperotica het volgende:
Of midden in de nacht. En ik hier maar roepen "hallo...anybody? somebody? Hellooooooooooo
Zie mezelf al roepen tegen de comp om jullie wakker te maken. Zou wel iets voor mij zijn.

Nee, ik gok op morgen en ik gok nog steeds op 4 kittens. En voor zover als ik kan zien aan de bewegingen minstens 4. Maar hey..... daar kan ik naast zitten. Ik leid dat alleen maar af van de beweginegen en de plekken waar het tegelijk bubbelt bij tijden en de ruimte die ze lijken te hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47742980
Nou die poes van jou schiet nog niet echt op.....
Maar hopen dat ze morgen komen!!!
Heb je wel de fotocamera al klaar liggen om actie foto's te maken van poes? en de kittens als ze er zijn?
pi_47743697
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
Nou die poes van jou schiet nog niet echt op.....
Maar hopen dat ze morgen komen!!!
Heb je wel de fotocamera al klaar liggen om actie foto's te maken van poes? en de kittens als ze er zijn?
Yep. Camera ligt klaar. Die van zoonlief ook. Zijn batterijen helemaal vol. Die van mij zal ik voor de zekerheid nog opladen nu.
Helaas kunnen we het niet filmen en is mijn webcam erg brak, nog afgezien van het korte draadje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_47747877
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Yep. Camera ligt klaar. Die van zoonlief ook. Zijn batterijen helemaal vol. Die van mij zal ik voor de zekerheid nog opladen nu.
Helaas kunnen we het niet filmen en is mijn webcam erg brak, nog afgezien van het korte draadje.
Nou als het dan snachts gebeurt dan hebben we iig de foto's nog...
en filmen wil waarschijnlijk ook al had je een camera niet heel goed.....t is waarschijnlijk nogal donker in de doos....en om er nou een spotlight op te richten is ook zo zielig voor poes....
Mijn moeder heeft toen ook wel geprobeert te filmen....maar waren ook onduidelijke filmpjes!
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:55:26 #224
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_47747895
Oww wat spannend! we hebben de geboorte van een van de rooien van mijn ouders mee gemaakt, met de rest van het nestje. Was een buurpoes die bij ons op zolder beviel toen
Plofpoes wordt vast een goede mams
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2007 @ 15:45:25 #225
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_47752202
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef vamperotica het volgende:
Neee, niet op zondag . Dan ben ik de hele dag niet in de buurt van een PC met internet
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')