quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:59 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
[..]
Je zegt het zelf al, die aandachtshoer wil laten zien dat zij de baas is. Dus eigent ze zich de doos van je bijna-ontplof-kat toe om te laten zien dat zij bepaalt wat er gebeurt. Ik denk serieus dat je Rosa in de gaten moet houden wanneer de poef gebaart heeft. Wellicht dat ze de kittens zich ook toe eigent.
Op het moment dat de kittens geboren zijn volg ik het advies van SHE op.
In een kamer apart zetten als ik er niet ben. Op het moment dat ik er ben kan ik precies in de gaten houden wat er gebeurt en dan kan de deur van die kamer even open zodat de anderen even kunnen komen kijken.
Nou is Roos wel een aandachtshoer maar naar kittens toe is ze altijd wel okay geweest. Ze is nooit echt vals naar de andere katten toe. Ze is gewoon de onbetwiste koningin. Dat weten ook alle andere katten. En om dat te bewijzen eigent ze zich ook plekjes toe.
Haar favoriete subject is zoonlief. Die heeft nu wel extra te lijden onder Rosa's dagelijkse aanrandingen
![]()
Ze gaat heftig tegen hem tekeer en bespringt hem, slaat haar pootjes om zijn nek en zeeleeuwt hem helemaal schraal. dwz.... ze heeft een behoorlijke overbite. Daardoor staan haar hoektandjes over haar onderlip. Daarmee kopt ze zo hard tegen zijn kin dat zijn hoofd net als een stransbal op een zeeleeuwneus is en ze schuurt dan met die tandjes vrij hard langs zijn kin
![]()
. Dat is zeeleeuwen. Het is hier in huis een werkwoord geworden.
Purrr ligt voor pampus. Maar nog steeds geen kittens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl