Als ze dat zou willen, natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Nokwanda kan vast wel een modje zover krijgen om de TT even aan te passen als de bevalling is begonnen.
Willen wel natuurlijk. Maar dan moet het niet net midden in de nacht gebeuren wanneer jij bijvoorbeeld ligt te pittenquote:
Nee.... maar dat moet poes ook gewoon niet doenquote:Op maandag 26 maart 2007 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Willen wel natuurlijk. Maar dan moet het niet net midden in de nacht gebeuren wanneer jij bijvoorbeeld ligt te pitten
Ook erg leuk om mee te leven, de laatste keer dat ik zelf een nest poesjes meemaakte was ik driequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:44 schreef vamperotica het volgende:
T was een poes uit een incest relatie van een broer en zus... met hartproblemen en een snikhete zomer...
Purrr is gewoon gemeen aan het genieten van alle verwennerij en werpt strax een prachtig nestje op je hoofdkussen...
Klinkt bekendquote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, het liefst terwijl ik ook op het hoofdkussen lig. Dus eigenlijk werpt ze straks een prachtig nestje op mijn hoofd.
Ik werd vandeweek wakker en draaide me om om recht tegen haar gat aan te kijken. Tof![]()
De stinkerd keek me aan en liet er een vliegen![]()
Echt.... de beste methode om me beneden te krijgen en de bakjes vol te tanken.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja, het liefst terwijl ik ook op het hoofdkussen lig. Dus eigenlijk werpt ze straks een prachtig nestje op mijn hoofd.
Ik werd vandeweek wakker en draaide me om om recht tegen haar gat aan te kijken. Tof![]()
Haha ik moest wel lachen om je post!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef nokwanda het volgende:
Doet ze weleens. Komt haar te staan op een bulderend: PURRR.... Get OFF my keyboard!!!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
Nog een paar posts dus.
Laat de kat zelf es wat typen anders
Pfff.. Da doe je nou tog niequote:Op maandag 26 maart 2007 23:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet ze weleens. Komt haar te staan op een bulderend: PURRR.... Get OFF my keyboard!!!![]()
Nee, nu komt ze overal mee weg.quote:
En straks allemaal lieve wiebelige babypootjes op de toetsen!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, nu komt ze overal mee weg.
En reken maar dat de andere 3, en vooral Rosa, dan ook alles proberen wat zij doet.
Je moet de gilletjes horen als ik de keuken in loop van Purrr. Ze kan niet fatsoenlijk miauwen. Ze mieuwt en als ze eten ziet geeft ze gilletjes.
Rosa rent mee en kijkt me aan: ik ben ook mager. Voer mij ook bij. Ze heeft ook gelijk. Is ze ook. ze is best een ouwe poes, die Roos. Dus die komt ook haast overal mee weg. Behalve over mijn toetsenbord lopen dus!!!
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Pure liefde
[afbeelding]
Nogmaals.... Het Beest
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom een paar weken bij je logeren Nokwanda![]()
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom een paar weken bij je logeren Nokwanda![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
Moeten we dit topic nog even volspammen? Ik ben nog wel even online
Omg, wat vertelt ma jou allemaal over mij..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zal niet te vaak in je wangen knijpen
Niks. Ha!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:03 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Omg, wat vertelt ma jou allemaal over mij..![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:07 schreef Electro-Worm het volgende:
Maar even ontopic mensen
: Leuk voor je nokwanda!
Doet EW al dagelijk. Maar probeer maar eens streng te spreken tegen dit monsterlijk ogende beestquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
**spreekt Purrr eens streng toe**
"Zeg Purrr, doet eens bevallen joh, je bent al over tijd, strakjes zijn je beebies zo groot dat je ze er niet meer uitkrijgt"
Vreemde ogen dwingen, zeggen ze tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet EW al dagelijk. Maar probeer maar eens streng te spreken tegen dit monsterlijk ogende beest
Lukt je niet. Halverwege schiet je al in de lach.
echt.... hoe streng ik altijd tegen mijn kind ben geweest, zo slap ben ik met de katten. Die mogen bijna alles hier
Dat zijn die van mij en EW dus niet. Wanneer kom je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Vreemde ogen dwingen, zeggen ze toch![]()
Die klacht krijg ik ook van mijn kidsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:35 schreef nokwanda het volgende:
echt.... hoe streng ik altijd tegen mijn kind ben geweest, zo slap ben ik met de katten. Die mogen bijna alles hier
Tot 10 weken is er nog geen reden voor paniek, dus Purretje zou 't nog wel een week binnen kunnen houdenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Is het niet slecht dan, overtijd?
quote:Duurt een dracht langer dan 69 dagen, dan is het goed om de dierenarts te consulteren. Als de poes het nemen van haar temperatuur (rectaal) niet al te vervelend vindt, kunt u elke ochtend haar temperatuur meten: 12 tot 24 uur voor de bevalling daalt haar temperatuur van de normale waarde van 38.5 met een graad naar 37,5 graden Celsius.
Doe maar niet tenzij het echt nodig is, onnodige stress bij een zwangere is nooit een goed idee en daarbij, pas volgende week woensdag begint het echt spannend te worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef nokwanda het volgende:
kan me nauwelijks voorstellen at mevrouw zich laat temperaturen. Misschien als ik eerst een harnas aantrek.Zal het morgen eens proberen als het adn nog nodig is. Maar dat zal wel
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Ikook het volgende:
Oh ik was even heel positief verrast: ik zag zoveel reacties ineens.....ik denk "Het is gebeurd!".
Maar niet dus....![]()
Dus maar even meespammen! Purrretje je kunt beginnen hoor!![]()
Haha, dat is vast een teken! Een teken dat Purrr nu toch binnenkort gaat beginnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
@Doemediemaar.... die username. Zoonlief riep het een paar keer. Kwam net met tosties aan dus ik keek wel raar maar goed. Open ik het topic, staat er Doemediemaar![]()
63-65 dagen is gemiddeld, vanaf 56 dagen kan het goed gaan maar kun je ook prematuurtjes hebben (ontwikkeling in de baarmoeder kan door allerlei invloeden langzamer gaan dan gemiddeld). Uitloop tot 70 dagen is meestal nog OK.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef nokwanda het volgende:
60 dagen is de normale dracht als ik het goed begrijp. Het zou dan gewoon mooi op tijd zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Haha, dat is vast een teken! Een teken dat Purrr nu toch binnenkort gaat beginnen!
Of zou het gewoon toeval zijn denk je?
Vandaag krijgt onze poes haar laatste kattenpil. Iemand enig idee hoe lang het dan ongeveer duurt voordat ze krols zal worden?
Ik snap ineens deze reactiequote:
Deels wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Heb je al namen bedacht eigenlijk?
Dat had ik ook begrepen. Nu is het as. donderdag precies 9 weken/63 dagen als ik goed gerekend heb dus voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Als ze er na het weekend nog niet zijn wordt het misschien tijd voor een belletje naar de DA maar als er volgende week donderdag nog niets gebaard is moeten we ons misschien zorgen gaan maken en de DA laten komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
63-65 dagen is gemiddeld, vanaf 56 dagen kan het goed gaan maar kun je ook prematuurtjes hebben (ontwikkeling in de baarmoeder kan door allerlei invloeden langzamer gaan dan gemiddeld). Uitloop tot 70 dagen is meestal nog OK.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat had ik ook begrepen. Nu is het as. donderdag precies 9 weken/63 dagen als ik goed gerekend heb dus voorlopig geen vuiltje aan de lucht. Als ze er na het weekend nog niet zijn wordt het misschien tijd voor een belletje naar de DA maar als er volgende week donderdag nog niets gebaard is moeten we ons misschien zorgen gaan maken en de DA laten komen.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:14 schreef vamperotica het volgende:
En.. En..En???
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
Als ik op mezelf woon en ik heb katten, dan worden het teigetje en knorretje (knorretje kwam ik meer op omdat het spinnen als knorren klinkt)
Of midden in de nacht. En ik hier maar roepen "hallo...anybody? somebody? Helloooooooooooquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef vamperotica het volgende:
T zal wel zondag worden en dan denkt iedereen dat t een 1 april grap is!
Yep. Camera ligt klaar. Die van zoonlief ook. Zijn batterijen helemaal vol. Die van mij zal ik voor de zekerheid nog opladen nu.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
Nou die poes van jou schiet nog niet echt op.....
Maar hopen dat ze morgen komen!!!
Heb je wel de fotocamera al klaar liggen om actie foto's te maken van poes? en de kittens als ze er zijn?
Nou als het dan snachts gebeurt dan hebben we iig de foto's nog...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yep. Camera ligt klaar. Die van zoonlief ook. Zijn batterijen helemaal vol. Die van mij zal ik voor de zekerheid nog opladen nu.
Helaas kunnen we het niet filmen en is mijn webcam erg brak, nog afgezien van het korte draadje.
Neee, niet op zondagquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:54 schreef vamperotica het volgende:
T zal wel zondag worden en dan denkt iedereen dat t een 1 april grap is!
Die lijkt meer op de pappaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:53 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Nokwanda, jouw avatar...
Ik begin er nu heel duidelijk Purrr in te zien die ons allemaal uitlacht dat we zo ongeduldig zijn.![]()
Die rooien van mij zijn ook 2 leukerds bedoel je vast.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die lijkt meer op de pappa
trouwens... zat even in je fobo te loeren. Die rooie van jou is ook een leukerd![]()
Ow ja, dat schreef je al in het begin van het topic. Dat was jij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:27 schreef Doemijdiemaar het volgende:
[..]
Die rooien van mij zijn ook 2 leukerds bedoel je vast.Een dame en een heer, en vooral de dame is een echte knuffelmuts. Ik kan haast niet wachten, een nestje kittens van deze 2!
![]()
Da's waar, maar kittens zijn kittens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja, dat schreef je al in het begin van het topic. Dat was jij.
Alleen is de verrassing van hoe de kittens zullen zijn dan wel wat minder
Alleen naar het geslacht dan.
Wedden om een weekvoorraad kattevoer van niet? Zie mijn eerdere post over kattebevallingstopicsquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:41 schreef archgallo het volgende:
TerugVindPoes.
Ik ben benieuwd of ze nog voor het einde van dit topic gaat bevallen. (Hoop het!)
Nee ik ga niet wedden, ik ben namelijk erg bang dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wedden om een weekvoorraad kattevoer van niet? Zie mijn eerdere post over kattebevallingstopics
Dat is natuurlijk makkelijk te riggen door niemand meer te laten postenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wedden om een weekvoorraad kattevoer van niet? Zie mijn eerdere post over kattebevallingstopics
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk makkelijk te riggen door niemand meer te laten posten
Ghehehequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef nokwanda het volgende:
als ze nog dikker wordt gaat ze deze kant op:
http://www.youtube.com/watch?v=yG3Izv3IFkM&mode=related&search=
Het afvallen wordt wel een stuk makkelijker dan op het filmpjequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:12 schreef nokwanda het volgende:
als ze nog dikker wordt gaat ze deze kant op:
http://www.youtube.com/watch?v=yG3Izv3IFkM&mode=related&search=
Volgens mij kunnen ze dat wel... Vooral "buiten" als ze zich ergens niet veilig genoeg vinden ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:19 schreef nokwanda het volgende:
neeeeeee, niks aan aan de hand.
gisteravond dacht ik even dat ze een definitieve plek had gevonden. Achter net dat ene stukje kast dat ik niet goed had afgesloten.
Ze zat er alvast heel hard en tevreden te knorren.
Het kostte me wat moeite en ik vond het echt zielig voor haar, maar daar heb ik haar dus echt weggehaald. Hoop dat ze het daardoor niet even is gaan uitstellen
Kunnen poezen dat trouwens? Een bevalling een paar uur of een dagen uitstellen om een betere plek te vinden?
Kan me nog herinneren dat de eerste poes waarbij ik het memaakte echt op het punt van bevallen stond en toen heel ongedurig een plekje zocht. Ik zag dat het tijd was en volgde haar. Dat was gewoon heel duidelijk.
Ze is vast energie aan het tanken voor de grote happeningquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
ziet dit eruit alsof ze op het punt staat?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef nokwanda het volgende:
ziet dit eruit alsof ze op het punt staat?
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:35 schreef vamperotica het volgende:
Je weet toch dat ze daar niets gaat doen... Jij moet gewoon dag en nacht in je bed gaan liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |