De dichtstbijzijnde universiteit is Twente, meende ik te horen...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef Sebasser het volgende:
Is dat in limburg ofzo.
Ah, heb je het uitgekeken ofzo?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde universiteit is Twente, meende ik te horen...
Dat was al in het Geography stukje.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, heb je het uitgekeken ofzo?
Ik kon het niet meer aan, ik kon nauwlijks meer bewegen.
Ik was helemaal in shock
Klik op het linkje, eerste f*cking regel staat ALMELO... dus geen Limburg bashen jaquote:Op zondag 18 maart 2007 20:42 schreef Sebasser het volgende:
Is dat in limburg ofzo.
Leer jij eerst een nederlands?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef blistah het volgende:
Het is vreselijk hatelijk, leraren bij mij op school beginnen ineens engels les te geven.
Kijk: http://www.piusx.nl/tto.php?id=865 dat filmpje onderaan
dat is toch vreselijk triest![]()
Klacht: leraren die zogenaamd engels kunnen![]()
Limburg bashen hoef ik niet te doen, dat doen ze zelf wel.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Klik op het linkje, eerste f*cking regel staat ALMELO... dus geen Limburg bashen ja!
volgens mij moet jij nederlands leren want er mankeert niets aanquote:
Ik heb wel Engels in het Nederlands gehadquote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef StefanP het volgende:
Geven ze het vak Nederlands ook in het Engels?
Dus je moet een knop depressief houden?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:54 schreef lucky_birdie het volgende:
Nog erger..Een engelstalige opleiding volgen..en dan leraren hebben die steenkolen engels spreken.
Dan krijg je dingen als " kiep te mous button depressed"![]()
wat zoveel wil zeggen als, hou de linker/ rechter muisknop (ehh is dat een woord?) ingedrukt..
Depressief worden ze vanzelf als ze de hele dag naar die leraren moeten luisteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dus je moet een knop depressief houden?
daar kwam het wel op neer..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dus je moet een knop depressief houden?
Ze weten van een saaie les altijd wat boeiends te maken dankzij hun steenkolen engels =)quote:
ei leik toe fuck joequote:Op zondag 18 maart 2007 23:20 schreef luckass het volgende:
Dat is Remco from Rotterdam, Netherlands!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |