Niet van het project samen dat is eenmalig improvisatie, maar fennesz kan ik wel een nummertje van sturen patton kennen jullie welquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga het eerst maar eens luisteren. Kan je me een mp3 sturen, of een myspace link o.i.d?
Het is denk ik te vergelijken met wat hij met buckethead en met rahzel gedaan heeft 1 malige tourtjes waar geen cd aan vast zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef Cynic het volgende:
Haha, ah okay het is wel heel erg projectmatig dus. Ik zal zo het liedje eens luisteren dat je stuurde
Die man moet eens een hobby gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is denk ik te vergelijken met wat hij met buckethead en met rahzel gedaan heeft 1 malige tourtjes waar geen cd aan vast zit.
Iets zegt me dat hij zn hobbies wel gevonden heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die man moet eens een hobby gaan zoeken
juist, erm maiden op 3fm ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:16 schreef Cynic het volgende:
oeh, veel bliepjes!
Een wii is erg hip momenteel, en goed voor je gezondheid. Niets voor mij dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:38 schreef Cynic het volgende:
Misschien moet ik gewoon maar een keer een console kopen
om erbij te horen
Wat is hip?
Nog steeds zo slecht aan te komen ook? Mijn zusje wilde er 1 kopen namelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een wii is erg hip momenteel, en goed voor je gezondheid. Niets voor mij dus.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Een wii is erg hip momenteel, en goed voor je gezondheid. Niets voor mij dus.
Ja die pratende lui tussen de reclamequote:
ik heb echt al heel lang geen 3fm meer geluisterd. Op het werk is het altijd Simone ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja die pratende lui tussen de reclame
ja, toen was ik nog jong en had ik geen 360 met GoW.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zegt hij die wii als icoon had toen hij nog ruisde !
haha, fraai!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is "within tempation" dag op 3fm..
2 weken hadden ze ook al zo'n zelfde geintje met zo'n andere kutband.. zitten ze werkelijkwaar in elk programma zichzelf een beetje te promoten..quote:
Simone heeft ook elk uur "In de blote kont" van Mooi Warkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
2 weken hadden ze ook al zo'n zelfde geintje met zo'n andere kutband.. zitten ze werkelijkwaar in elk programma zichzelf een beetje te promoten..
Wat is dat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey cynic nog zin om mee te gaan naar "sleepytime gorilla museum" 20 april ?
Argh, dat kutnummer heb ik afgelopen zondag ook 20.000 keer moeten horen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Simone heeft ook elk uur "In de blote kont" van Mooi Wark![]()
Bandje (mr. bungle achtig met zelfgemaakte instrumenten en dergelijke) http://www.sleepytimegorillamuseum.com/ (tikkeltje meer metal dan mr. bungle dat wel, veel vreemde tijdschalen enzo)quote:
whehe, waar was je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Argh, dat kutnummer heb ik afgelopen zondag ook 20.000 keer moeten horen.
Dat zal ik dan ook nog maar eens gaan beluisterenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bandje (mr. bungle achtig met zelfgemaakte instrumenten en dergelijke) http://www.sleepytimegorillamuseum.com/ (tikkeltje meer metal dan mr. bungle dat wel, veel vreemde tijdschalen enzo)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |