Die staat bij mij niet hierbovenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Die met dat lange haar en dat cola flesje, me dunkt.
300 posts per pagina he.quote:
Dat is wel scherp opgemerkt inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
300 posts per pagina he.
Wat het des te duidelijker maakt dat viswijf een of andere kutkloon is.
Misschien wel...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn er dit jaar trouwens nog menschen met festival plannen? Sziget ofzo?
fikse posthostorie ook al wel trouwens, voor 2 dagen...quote:Op maandag 19 maart 2007 18:32 schreef Nouk het volgende:
Jeetje zeg, viswijf. Wel prachtig. Ik had die username moeten hebben.
Heb eig wel zin om dit jaar weer naar Hongarije te gaan, maar dan wel met een groep.quote:
Vorig jaar zat ik in Griekenland, niet in hongarije.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:31 schreef Nouk het volgende:
Jullie waren vorig jaar niet met een groep?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nog maar 65 postststststs.
Hongarije weet ik nog niet of dat een beetje een optie is, was inderdaad wel leuk. Maar anders is LL ook altijd nog een optie.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb eig wel zin om dit jaar weer naar Hongarije te gaan, maar dan wel met een groep.
dan moet je stoppen op 59999quote:Op maandag 19 maart 2007 19:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
Al was het alleen om Arcee te pesten.
Dat heb ik dus ook een beetje.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet nog niet wat ik festivalsgewijs ga doen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |