Vanzelfsprekendquote:
Met ?quote:
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemakenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja was echt vet... heb me dr voor de afgelopen jaren bij gestampt...
Zoeen halve liter grolsch drbij,
en gaan met die banaan![]()
![]()
![]()
A-lusionMas-ter-lijk
![]()
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.quote:
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
Ga eens bier drinken jijquote:
Ach in zijn algemeen, wat vooral onmisbaar is in je kamer. Van een internetaansluiting tot pannenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus wat je zoal nodig hebt aan keukenspullen ?
alleen mafkees?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Jemig allemaal zielig doen om dat ik niet op iedereen reageer?
Ik neem 1 plant meequote:
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
alleen mafkees?
is die iedereen bij jou?
zo vorstelijk zijn jullie toch niet?
ovenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik allemaal nog meer nodig heb voor mijn kamer. Vooral de praktische dingen zoals bestek, pannen, en vanalles meer.
Jij kunt me vast helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
nee.. OF/en op lauwertquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat ik alleen op lauwert reageer
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral dingen die je nodig hebt
Schaar lepel vork mes plijsters![]()
Welkom op FOK!
Gister in Zak kreeg hij mij iig ouderwets aan 't stampenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, A-Lusion wil ik ook nog wel een keer meemaken
Hopen dat ie op DefQon 1 komt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |