nogmaals in nl is hij delayed leverings problemen.quote:
Een vriend heeft godfather gedaan echt een hele goede "port" al is het helemaal niet eens een port zoveel nieuws alleen gfx zijn bijna het zelfde op de wii zelfs beter maar gamerankings laat meer zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand Godfather al geprobeert?
heb net Theme Park voor de DS gehaalt, maar het spel is buggy en is zwaar veroudert... vroegah op m'n 386 was het leuker...
ik moet dus ruilen... maar voor wat...
ssx? godfather zou ik normaal gesproken nooit kopen, maarja, de filmpjes vond ik wel grappig...
hopelijk nog dit weekend dat was wel de bedoeling om vrijdag nog te halen maar blijkbaar lukt dat ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer ligt DBZ dan wel in de winkel?
De sensorbar heeft 10 ledjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
De sensorbar heeft als enige functie om 2 ledjes te laten branden als referentiepunt voor de Wii-mote, meer niet. Wellicht de Wii Remote een keertje laten syncen?
eb ik last van gehad. Syncen hielp toen idd wel, nieuwe batterijen wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De sensorbar heeft 10 ledjes.
De Wii remote opnieuw syncen ga ik eensch proberen, bedankt voor de tip.
Ook goed, maar 2 zou voldoende zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De sensorbar heeft 10 ledjes.
De Wii remote opnieuw syncen ga ik eensch proberen, bedankt voor de tip.
Ik heb The Godfather enkele uren gespeeld. Mijn eerste impressie: Een stuk beter dan de andere versies. Verrassend genoeg. EA heeft de wiimote onder de knie en het speelt echt heel lekker. Vooral hand op hand gevechten zijn leuker dankzij de wiimote.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:48 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand Godfather al geprobeert?
heb net Theme Park voor de DS gehaalt, maar het spel is buggy en is zwaar veroudert... vroegah op m'n 386 was het leuker...
ik moet dus ruilen... maar voor wat...
ssx? godfather zou ik normaal gesproken nooit kopen, maarja, de filmpjes vond ik wel grappig...
EA is heel lekker bezig. Die verliezen die ze leiden hebben haar vruchten afgeworpen. EA gaat de goede kant op.. Ubisoft daalt af naar drek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ondanks je avater is EA gewoon lekker bezig voor de Wii.
Ik had Ubisoft sinds 2002 erg hoog in het vaandel staan. Tegenwoordig pompen ze er steeds meer games uit met WIN factoren zonder de originaliteit van vroeger te evenaren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Ik vind RS:Vegas van Ubi erg cool, en ook Ass Creed lijkt me erg tof. Ubi afschrijven lijkt me een beetje teveel van het goede.
Ik denk dat ik hem maar haal...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb The Godfather enkele uren gespeeld. Mijn eerste impressie: Een stuk beter dan de andere versies. Verrassend genoeg. EA heeft de wiimote onder de knie en het speelt echt heel lekker. Vooral hand op hand gevechten zijn leuker dankzij de wiimote.
De eerste uren van het spel bestaan uit aardig wat diversiteit. Je moet winkels kapot rammen, mensen afknallen, rondjes rijden en een goed verhaal bind het allemaal samen. Waar de graphics wat matigjes zijn (veel popup, lelijke textures etc) is het geluid erg goed. Voice acting doen de personages levendig aanvoelen en de muziek is natuurlijk briljant.
En je laat je avatar toch maar staan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef BMH het volgende:
[..]
EA is heel lekker bezig. Die verliezen die ze leiden hebben haar vruchten afgeworpen. EA gaat de goede kant op.. Ubisoft daalt af naar drek.
2 bovengemiddelde games maakt een geschiedenis van slechte ports en MTV breezer games niet goed. EA's licensie crap/bekendheids misbruik van zorgt ervoor dat kleine ontwikkelaars geen aandacht krijgen van pers en consument. Jarenlang hebben ze niets meer gedaan dan vervolgen maken waarbij ze features verwijderen om ze een jaar later als "nieuw" te presenteren. Ze hebben games ieder jaar mooier gemaakt maar zijn vergeten iets nieuws te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En je laat je avatar toch maar staan?
nope helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:54 schreef WooZ het volgende:
kan je met de classic controller eigenlijk ook gamecube spellen spelen?
owquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, in april. maar er waren nu dus enkele filmpjes van verschenen die o.a. dat verbeterde zoomen liet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |