haha ik heb m gistermiddag ook binnengehad!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:19 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, Excite truck is vet. Net men pa even flink ingemaakt
Ik heb er nog weinig vertrouwen in maar wie weet. Ik heb het idee dat MS het online gamen veel serieuzer op heeft gepakt dan Sony en online gaming heeft naar mijn mening toch de toekomst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als het een beetje meezit heb ik in ieder geval volgende week een PS3
Home is niet serieus?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
Ik heb er nog weinig vertrouwen in maar wie weet. Ik heb het idee dat MS het online gamen veel serieuzer op heeft gepakt dan Sony en online gaming heeft naar mijn mening toch de toekomst.
Wie het weet mag het zeggen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef speknek het volgende:
Er is maar een consoleproducent die online compleet en totaal verneukt heeft, nog voordat het begonnen is.
ja hoop dat het snel komt...aan de andere kant ben nog wel ff tijd zoet met zelda en excite truckquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:32 schreef linebear het volgende:
wanneer komt het demo kanaal ?!?
en krijgen wij ook colonisten van Catan ?!?
ik hoop niet dat de PS3 gaat floppen, maar ik hoop wel dat ie minder verkoopt dan de Wii, zodat er misschien meer 3rd party devs voor de Wii gaan ontwikkelen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best zielig inderdaad dat je hoopt dat de PS3 gaat floppen. Ik denk dat het ding goed gaat verkopen en toffere games krijgt dan de Wii.
Als het een beetje meezit heb ik in ieder geval volgende week een PS3
Ik net hoofdverhaal uitgespeeld, nu nog 4 hartjes, 5 bugs en een hoop poe's dus heb nog wel ff tijd en vissen natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Herr.Flick het volgende:
104 uur zelda gespeeld, en nog 8 poe's te zoeken, en dan is volgens mij het spel echt uit..
(oja, en nog 6 hartstukjes)
Klopt. Maar EA is dus nog steeds de enige third-party waar alle andere een voorbeeld aan kunnen nemen. Exclusieve nieuwe IP's waar ze tijd in stoppen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
Boogie is vaag.
Zoals ik al zei hij is ook vertraagd in nederland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Catch_me het volgende:
Heeft iemand DBZ al ergens gespot? Op verschillende fora en websites zeggen ze nu ineens 30 maart ipv morgen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |