euh ja sorryquote:
Het zou mij ook niets verbazen.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dattie gewoon in 2008 komt hoor, om het verrotte online systeem een boost te geven, want niemand gaat dat gebruiken
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:34 schreef Oksel het volgende:
Enneuh, komt er nou al eens een goede adventure aan? RPG? Shooter? Gaap.
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb de cubeversie van monkeyball al.
is de wii-versie dan nog leuk alleen door de tiltcontrols? en zijn het nieuwe levels of hebben ze veel gerecycled?
Sorry hoorquote:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Tuurlijk... De groep die hem zal chippen is zo klein dat het waarschijlijk weinig uitmaakt. DS software verkopen lijden ook niet onder backupcard terwijl die zelfs simpel in gebruik zijn. Bij de wii moet je eerst nog gaan solderen en alles.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Koentje3 het volgende:
mjah omdat die wii nu ook gechipt kan worden gaan de sales nog 3x zo hard...
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef RoelRoel het volgende:
Het gewone spel vind ik een stuk leuker en de levels zijn totaal anders met een wat andere spelbeleving. Ze worden ook niet meteen tyfusmoeilijk na een paar simpele levels, maar het wordt langzaam opgebouwd.
De mini games vind ik rotzooi, die vond ik een stuk beter op de Gamecube.
Nou ik ben bang van niet, meestal gaat het ombouwen van consoles als een lopend vuurtje. Mjah, ik denk dat je dan veel functionaliteit misloopt uiteindelijk. Nintendo zal waarschijnlijk een manier vinden om de chips te detecteren waardoor je uiteindelijk misschien wel gebanned kunt worden ofzo. Lijkt me jammer. Ik koop ook liever games aangezien je ze dan ook echt speeld.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Daar geloof ik helemaal nix van, ik denk dat hoogstens 2% hem laat chippen.
voor de cactus stoppen (1), daarna springknop (2) even ingedrukt houden en weer los laten (dat je hoger springt) en dan de wii-mote naar voren bewegen zodat je naar voren geschoten wordt (zelfde als een aanval). Dan spring je over de cactus heen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef depax het volgende:
[..]
trouwens ik zit verdomme nogaltijd vast bij die cactus in tweede level van dinosaurs van sonic.
iemand een oplossing moet ik soms van te voren die firesoul krijgen?
Ik vind 't een redelijk spel, moeilijk, maar dat ligt zeker niet aan de controlsquote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zijn die controls goed te doen dan? Niet dat ze te zwak of te sterk reageren enzo.
Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wacht ook op de goede games, maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.sinds het moment dat ik zelda heb uitgespeeld staat mijn Wii een beetje stof te verzamelen, en dat moment was toch echt alweer een tijd geleden.
Waarom heb je dan een Wii gekocht?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef King_of_cubes het volgende:
maar tot op heden is er nog maar bar weinig aangekondigd dat mij kan boeien.![]()
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:00 schreef Extraordinaire het volgende:
PS-Triple, y'know wha'im sayin'?
Every repost is a repost repost..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
[PS3#56] Waar een slaapzak weinig uithaalt...
Welkom in vanmiddag in het juiste topic
je kan alleen maar om fanboys lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:44 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Every repost is a repost repost..
Vond hem hier ook wel passen.
devil may cry 4 in iedergeval al nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:57 schreef Ruzbeh het volgende:
http://blog.wired.com/games/2007/03/capcom_more_wii.html
Resident Wiivil staat geplanned voor 2007 (verassend).
Meer Capcom games zullen worden aangekondigd in de komende weken.
Niet meer dan logisch vind ik, DMC met de Wii graphics gaat niet werken... Plus zie ik liever games die echt voor de Wii gemaakt zijn ipv ports die toch nooit zo goed worden als op de PS3, 360 of PC.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:48 schreef depax het volgende:
[..]
devil may cry 4 in iedergeval al nietalleen ps3 xbox360 en pc)
Omdat ik verwachtte (hoopte?) dat Nintendo en third party bedrijven deze keer wel met een constantere stroming aan kwaliteitsgames zouden komen.quote:
quote:
das mooi dat het je bevalt...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij mij stondtie ook stof te happen, tótdat ik Excite truck kocht..Elke dag wel uurtje gespeeld! Erg leuk, na Zelda verreweg het beste Wii spel tot nu toe..
2e hands op marktplaats :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef linebear het volgende:
29 ?!? waar ?!?
hmmhmm dat zie ik nu ook pas...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:29 schreef __Saviour__ het volgende:
op zich lekker goedkoop, maar ik vertrouw marktplaats echt voor geen meter.
zeker niet omdat ik die advertentie van 29 euro er meerdere keren zie staan nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |