Ja Wii play is best leuk denk ik, maar online bestellen vind ik maar niks. Moet je wachten enzo. Dan loop ik er liever tegenaan ergens in een winkel, dan kan ik het meteen mee naar huis nemen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Je bent denk ik niet de enige die Wiiplay wel zou willen halenOnline bestellen een optie?
Welke zijn dat dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:15 schreef Vampier het volgende:
En alle goede RPG's die er nog gaan uitkomen.
Ja. Godver. Dan ben ik klaar.quote:- Chrono Trigger voor de VC
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ja met nederlandse films..
ow wacht die komen alleen in nederland uit![]()
sterk afhankelijk van de leverancier en de productie maatschappijquote:Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Hoeveel dagen voor de release krijgen winkels games meestal binnen?
Hmm, geen CPU's in de mp?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:33 schreef Oksel het volgende:
Excite Truck is écht leuk. Alleen de MP is niet zo héél spannend. Mis de andere auto's..
2008.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:29 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil Mario Kart voor de Wii.. of tenminste een datum
Ons BoF Battlefield 2 topic loopt nu op 150 en dat is dan zonder de 45 Battlefield 2 topics maar goed het is weliswaar een onderwerp, in realiteit spammen we er een partij op losquote:Op zondag 18 maart 2007 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Een normale reeks dan, met een echt onderwerp. En geen slowchat
ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 19 maart 2007 09:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik denk dat Mario Kart pas in 2009 zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |