Pm der dan mischien word het nog watquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef GekkeGerben het volgende:
ik vond/vind Aventura altijd wel een schatje, maar dat is helaas altijd onbeantwoord gebleven
![]()
![]()
ze schittert nu ook door afwezigheid...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef GekkeGerben het volgende:
ik vond/vind Aventura altijd wel een schatje, maar dat is helaas altijd onbeantwoord gebleven
![]()
![]()
Met een zak over der kop ziet ze der nog best leuk uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
ze schittert nu ook door afwezigheid...
jammer joh, misschien wil Yvonne nog wel
En ik dacht dat jij mijn 'humor' inmiddels wel doorhad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht juist dat jij heel stoer bent...
Ja helaas..quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef AyGuey het volgende:
Badgirl....
Maar die is helemaal pleitte geloof ik
Daar hebben we boebiedoe's lijstje al voor.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef Mirage het volgende:
een sappiger topic zou zijn "wat is je eerste BEANTWOORDE liefde van FOK!"
Clownquote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:. Jogy
. is nog niet genoemd
.
Bij deze dan maar.
Neuken is nog geen liefde!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar hebben we boebiedoe's lijstje al voor.
daar denkt niet iedereen hetzelfde over blijkbaarquote:
Ah kijk, daar kunnen we wat meequote:
Virtueel heb je die al gehad toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah kijk, daar kunnen we wat mee.
Wanneer kun je?.
is kastanova echt zo lekker dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:16 schreef Mokster het volgende:
Tot dusver ben ik nog niet verder gekomen dan pure lust.
Wat precies? Seks of liefdequote:Op maandag 26 maart 2007 01:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Virtueel heb je die al gehad toch?
Ohhhh ik ook van jou Scandy! Ik ook van jouquote:Op maandag 19 maart 2007 17:59 schreef Scandalous het volgende:
Mijn eerste fok liefde is trouwens nog steeds dezelfde waar ik nu al 3 jaar mee samen ben![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:05 schreef jerney het volgende:
Ohhhh ik ook van jou Scandy! Ik ook van jou![]()
Hoi.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:05 schreef jerney het volgende:
Ohhhh ik ook van jou Scandy! Ik ook van jou![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |