lulhannes. kiek noar mien erste poast.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:01 schreef Aoristus het volgende:
wat gek dat milagro nog niet genoemd is, dat is toch ieders onbeantwoorde liefde ?
Je zit in mijn negeerfilter, imbecielquote:Op zondag 18 maart 2007 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lulhannes. kiek noar mien erste poast.
Wie was jou eerste fok liefde
Ze is versleten& en nogal viesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar je opblaaspop![]()
Dat komt geloofwaardig over nu.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zit in mijn negeerfilter, imbeciel
goed nieuwsquote:
Oh. Zoeken maar!quote:
Ik vind je lief, speciaal, bijzonder, tof en de moeite waard.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:20 schreef Friek_ het volgende:
Helemaal niemand. Niemand vind mij lief, niemand op Fok! houdt van mij, helemaal niemand!
Niet dat dat zo erg is, maar toch, het gaat om het principe.
OMG!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:21 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik vind je lief, speciaal, bijzonder, tof en de moeite waard.
Je bent nu al m,n favo fokkerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Rhanna het volgende:
Daar zeg ik bijna nooit nee tegen. Beha;ve bij engerds. Want die zijn eng
Maar word ik dan wel je favo fokkert?
Daarvoor het ik te weinig onlinecontact met een vaste groep posters denk ik. Ik hang overal rond op Fok, maar overal een beetje, waardoor het contact nooit "dieper" gaat en je alle helemaal geen band opbouwt. Tenminste, niet echt geloof ik.quote:
Vindt mijn man niet zo'n strak plan denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Roellio het volgende:
Je kunt toch gewoon meeten en neuken als de Fok!(st)er in kwestie leuk is?
Is die persoon niet leuk, nou, dan niet!
Ach, details details.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vindt mijn man niet zo'n strak plan denk ik.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vindt mijn man niet zo'n strak plan denk ik.
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:59 schreef dawg het volgende:
clumsy_clown, tirannetje, Aarti, Logician, WhoopsyDaisy, Twisted_fok, en nog veeeeeeeeeeeel meer.!
Hoeft ook niet sGat.. ik hou ook van jouquote:
Nou, dat bepalen we dus achteraf.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Rhanna het volgende:
Daar zeg ik bijna nooit nee tegen. Beha;ve bij engerds. Want die zijn eng
Maar word ik dan wel je favo fokkert?
Wha, WHa, WHAT?!!?quote:Op zondag 18 maart 2007 19:16 schreef Mokster het volgende:
Tot dusver ben ik nog niet verder gekomen dan pure lust.
Oke. Kunnen we nog onderhandelen over de handelingen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, dat bepalen we dus achteraf.Zo'n positie krijg je natuurlijk niet zomaar; daarvoor moet gestreden worden!
Wat denk jij nou?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:13 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Oke. Kunnen we nog onderhandelen over de handelingen?
Sorry, maarre. Het is mevrouw voor jou.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat denk jij nou?En dan alles in jouw voordeel zeker? Dacht het niet dame.
Was jij niet lesbisch?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:44 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Sorry, maarre. Het is mevrouw voor jou.
Sta immers voor de klas. Dus.
* Rhanna pakt de zweep.
Ik denk heel flexibel over mijn geslachtsidentiteit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |