Haha dat klopt. Maar het is wel zo dat het PSV na de winterstop en PSV voor de winterstop een verschil van dag en nacht is. Hoeveel goede wedstrijden hebben ze gespeeld na de winter? Alleen Arsenal thuis.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja als PSV het ook niet had verneukt tegen Sparta, Heracles en Excelsior en AZ waren we in de winter al kampioen geweest
Inschattingsvermogen zojuist bevestigd door Braamhaar zelfquote:Op zondag 18 maart 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het is duidelijk dat de goal volgt omdat Braamhaar door laat spelen, dat is klaar als een klontje. Maar de reden lijkt me puur inschattingsvermogen...
Iedereen speelt even vaak tegen elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft veel makkelijker programma nu zeg
KNJB!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ze hebben het altijd zo makkelijk tegen de kleintjesquote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Hehe, schitterend idd. Iedereen lag ook dubbel.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Ik blijd echt in een scheur liggen over die twee momenten met Gomes![]()
In de kroeg waar ik zat moest pas echt iedereen lachen bij die knockout van Davids hehequote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, schitterend idd. Iedereen lag ook dubbel.![]()
Ik ben niet eens psv-erquote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef ModeLiefje het volgende:
[..]
Ja dat is nu enige wat een boer kan zeggen hé...
Andere wedstrijden erbij halen. Richt je op deze wedstrijd man.
Ajax was beter verdiende het om te winnen. PUNT.
Wie europacup of CL of wat dan ook wint. BOEIEND
Ajax heeft met 1-5 GEWONNEN EN DAT TELT NU. Of moet ik nog andere wedstrijden er bij gaan halen. Want het laatste woord zul je nooit hebben.
psv heeft zich vandaag laten kennen en meer boeit niet.
Wij hebben tenminste oude koeien om uit de sloot te halen, i.t.t. de schamele geraamtes waar andere clubs over kunnen buigen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben niet eens psv-er
Als d'r ooit mensen goed zijn met oude koeien uit de sloot te halen zijn dat de ajacieden wel, met hun randzaken gezeik en gezeur
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste oude koeien om uit de sloot te halen, i.t.t. de schamele geraamtes waar andere clubs over kunnen buigen.
Nee je blijft volhouden dat je geen PSV'er bent, maar ondertussen loop je wel op iedere negatieve opmerking richting PSV te happen. Niet zo zeuren dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik ben niet eens psv-er
Als d'r ooit mensen goed zijn met oude koeien uit de sloot te halen zijn dat de ajacieden wel, met hun randzaken gezeik en gezeur
Awww heb je hem ook weerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee je blijft volhouden dat je geen PSV'er bent, maar ondertussen loop je wel op iedere negatieve opmerking richting PSV te happen. Niet zo zeuren dus.
Wat een dag zeg![]()
Nee en jij bent er wel actief wil je zeggen menneer schijnheilquote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Awww heb je hem ook weer
Welke club heeft vandaag gewonnen? Ow! Ajax, want in het PL topic zie ik je niet meer![]()
Heb je speciaal daarvoor een account aangemaakt, of ben je stiekem TRquote:Op zondag 18 maart 2007 20:35 schreef Borischajax het volgende:
heeft iemand toevallig de link of filmpje van dat afstandsschot van davids die op de lat gaat en dan gomez raakt want die vond ik echt vet![]()
Schijnheil? die uitleg wil ik wel horen van jequote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee en jij bent er wel actief wil je zeggen menneer schijnheil![]()
Ik kan 't niet vinden, ik heb wel de goalsquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef Borischajax het volgende:
lol ik vraag alleen wat sorry hoor
Ik maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:40 schreef Borischajax het volgende:
lol ik vraag alleen wat sorry hoor
Haverkort is dat.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:50 schreef Devano het volgende:
Braamhaar heeft toch ook in de jeugd van Ajax gespeeld?
Ik werk in Eindhoven.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:23 schreef -Hans- het volgende:
Gaat morgen een feest worden op het werk! Al die collega's die voor PSV zijn zullen natuurlijk zwaar balen.
Prima uitslag!
Whahah heerlijk dan wil je echt snel naar je werk gaanquote:Op zondag 18 maart 2007 21:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik werk in Eindhoven.
Enige Ajacied waar ik werk![]()
Ik ben overspoeld met SMS"jes van collega's voor de wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah heerlijk dan wil je echt snel naar je werk gaan
Das waarquote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben het altijd zo makkelijk tegen de kleintjes
Ja we waren nog persoonlijk bij paar mensen langs geweestquote:Op zondag 18 maart 2007 21:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ben overspoeld met SMS"jes van collega's voor de wedstrijd.
Waar zit je, waar sta je, kutjoden hier kutjoden daar.
Ik heb er nog geen 1 gehad NÁ de wedstrijd
En zelf wel 3 gestuurd![]()
Echt hè, hoe kunnen ZIJ nou over de scheids klagen????quote:4.Over de scheids: dramatisch, maar dat deed weinig aan de uitslag moet ik zeggen. Dat een scheids een doelpunt toejuicht is zeer bedenkelijk. Hij wou dus een doelpunt hebben want hij liet doorspelen. Z'n gram halen dus. Dat is gewoon hartstikke fout. Voordeel regel toepassen op het middenveld is voordeel geven, en niet een doelpunt wensen/geven. Van Bommel kreeg een schorsing na zo een gebaar. En hij is een speler. Niet een scheids.
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:38 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig denken ze bij de NOS dat het maar 1-4 is geworden
http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html
WHAHAH ja of niet, het had 7-1 kunnen zijn als scheids echt meewerktequote:Op zondag 18 maart 2007 21:31 schreef Camplo het volgende:
Van PSV netwerk:
[..]
Echt hè, hoe kunnen ZIJ nou over de scheids klagen????
Stelletje teringjankballen. 20 schwalbes die ze meegekregen hebben, en nu hoopt de scheids dat z'n beslissing goed valt (na recentelijk geklaag links en rechts) en gaan ze meteen doen of ie voor Ajax is...
Hij floot zowat alles tegen Ajax, en Heitinga was NEVER nooit geel.
Volgende week zal de Arena wel stil zijn jaquote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef Camplo het volgende:
Als we volgende week nou eens echt mannenvoetbal laten zien, en Heracles gewoon als pure slaafjes met 8-0 het bos insturen.
Ik hoop het. Hopelijk werkt de 'stille' ArenA een keer mee!
AJAX AMSTERDAMquote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week zal de Arena wel stil zijn ja![]()
Zou tof zijn als ze nu eens alle dooie principes overbord gooiden en gewoon als 1 man achter Ajax gingen staan. Lijkt me wel nuttig in deze fase van de competitie.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week zal de Arena wel stil zijn ja![]()
Kom jij dan ook weer eens over 2 weken? Met je toffe AFCA Ultras avater...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zou tof zijn als ze nu eens alle dooie principes overbord gooiden en gewoon als 1 man achter Ajax gingen staan. Lijkt me wel nuttig in deze fase van de competitie.
Als je 1e wordt hoef je ook geen playoffs (14.gif)
Ik was er vandaag ook.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom jij dan ook weer eens over 2 weken? Met je toffe AFCA Ultras avater...
Tof man. Maar ik vroeg of jij er over 2 weken bent, want je hebt wel zo'n grote smoel over het klapvee dat in de Arena zit, maar zelf heb je geen seizoenkaart.quote:
Gelukkig niet. Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:44 schreef Camplo het volgende:
Woon jij ook naast Eindhoven? Vast niet.
Nope niet meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
mooie display Camplo ben je van vak410?
Tering gast, ik hoef geen seizoenskaart te hebben OP DIT MOMENT om te weten dat er een stel boutapen zitten in de ArenA.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tof man. Maar ik vroeg of jij er over 2 weken bent, want je hebt wel zo'n grote smoel over het klapvee dat in de Arena zit, maar zelf heb je geen seizoenkaart.
Merk je wel als je ooit gaat studeren en niet voltijd kan werkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wat heeft dat er mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |