Ze moesten schoongemaakt worden johquote:
En het afgelopen weekend? Nog wat speciaals gebeurt?quote:
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
En het afgelopen weekend? Nog wat speciaals gebeurt?
standaard weekend dusquote:
Volgende week dinsdag!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nieuwe schoenen en kleren
Whoei zin in!
Oh moeten we dan ook nog de stad in? Ik dacht dat we m'n nieuwe slaapbank gingen inspecteren?quote:
Dan moet ik auditie doenquote:
Jij ging mij ophalen bij Centraal, wij gingen shoppen, we gingen eten in jouw nieuwe huis, en dán gingen we kijken of jouw slaapbank Merel&Bart-proof isquote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh moeten we dan ook nog de stad in? Ik dacht dat we m'n nieuwe slaapbank gingen inspecteren?
Ah! Dat was het jaquote:Op zondag 18 maart 2007 16:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij ging mij ophalen bij Centraal, wij gingen shoppen, we gingen eten in jouw nieuwe huis, en dán gingen we kijken of jouw slaapbank Merel&Bart-proof is
Stuk mokkataart lekker jaquote:
Tegen de Dirk aan?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef duncannn het volgende:
de AH waar ik werk is het dichtst bij uilenstede![]()
quote:
Eerste rode / hoge flat gezien vanaf de metroquote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef duncannn het volgende:
[..]
nou tis 1 km van uilenstedecafe vandaan, maar kweet neit waar je huis is![]()
Roodquote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerste rode / hoge flat gezien vanaf de metro
Van binnen niet meer hoorquote:
Donkerrood?quote:
Ah is al tof dat ie van buiten rood isquote:
Nou kom hem checkenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ah is al tof dat ie van buiten rood is![]()
Donkerrood, ken je datquote:
Als ik geld heb kom ik wel em wel checkenquote:
Nou het is keidichtbij!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:01 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Als ik geld heb kom ik wel em wel checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |