Heb je je hart in je lul zittenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef Biogarde het volgende:
En als ie een eigen harslag en bloedsomloop heeft?
Leer eens lezenquote:
Dan ben je niet van deze wereldquote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef Biogarde het volgende:
En als ie een eigen harslag en bloedsomloop heeft?
Dat dus. 20 + doet zeer.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:05 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik vind 16/17 cm wel prima. Meer past er toch niet in.
Iig niet alsof je een paraplu in een concertzaal gooit neequote:Op maandag 19 maart 2007 17:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Dat nog niemand een 'Voor de mannen... Ideale ///' heeft geopend.
HAHAHAHAquote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha of een frikandel in de gang
Het was een zundrap heurquote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef jovink het volgende:
[..]
en onze geerd geerd geer geerd dat belgisch peerd peerd peerd die aole knol knol knol was nix te dol dol dol maar als ie at at at at ie patat tat at (8)
hoeist met de kreidler geerdt
Dat komt dan wel redelijk in de buurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef lauwert het volgende:
een metertje of 5
En dat werk ook goed doetquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is ook wel weer een typisch topic aan het worden, kwaliteit is ook een kunst
Maar goed, ideaal. Ach, zolang hij werkt toch?
Of één die terugtrekt ipv. aanvalt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
liever 1 die steigert, dan 1 die zijn werk weigerd
Als ik al die kneusjes hier mag geloven is 20 bijna het minimumquote:De grootste zijn stijf meer dan 20 cm, maar zo’n formaat is uitzonderlijk.
En als je hem in je reet ontvangt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef liiszle het volgende:
t intresseert me geen fuck, als ze hun werk maar goed doen
ik studeer voor timmerman...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:25 schreef furian het volgende:
[..]ik ben dus ook echt geen timmerman
![]()
das voor mensen die niet willen leren..
heb je ook een klopboor?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:05 schreef den_temmy het volgende:
[..]
ik studeer voor timmerman...
ik vind mijne wel relax, 16![]()
..en toen werd je wakker..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:15 schreef Hagelkaas het volgende:
ik heb de AllErGrootSte PiEmol van juLlie allemaal steLleTje Kk idioTen met je kleine piemels jullie zijn alLemaal suzkels met je kliene pikKies ik heb lekkere eentje van 29 cm en nu jillie weer met je kk zemmle pikkies ja?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |