i know!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is er iemand op je pc geweest toen je weg was?
Celine Dion
Weird dan zeg!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
i know!![]()
![]()
niet dat ik weet, als t goed is, was mn kamer op slot![]()
Wat nog mogelijk is, is dat nummers niet meegeteld worden als je ze meerdere keren achter elkaar draait. Zoals ik net 2 of 3 keer Fly Away van Poe luisterde (het is immers erg mooi), dat wordt maar 1 keer meegeteld volgens mij (las ik ergens in iemands shoutbox, enige tijd terug).quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Elegy het volgende:
Versie 1.1.3.0
Maar misschien raaskal ik, dat komt ook nog wel eens voor
Om je even gerust te stellen kan ik je verzekeren dat dit onjuist is (tenzij dit een probleem is met bepaalde plugins, maar de Winamp-plugin telt alle nummers mee die je draait, zelfs al draai je 1 bepaald nummer 140 keer achter elkaar).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat nog mogelijk is, is dat nummers niet meegeteld worden als je ze meerdere keren achter elkaar draait. Zoals ik net 2 of 3 keer Fly Away van Poe luisterde (het is immers erg mooi), dat wordt maar 1 keer meegeteld volgens mij (las ik ergens in iemands shoutbox, enige tijd terug).
Het nummer komt bij mij in ieder geval maar 1 keer bij recent tracks te staan, ook al luister ik het 10 keer achter elkaar. Of het in de totalen meegenomen wordt, geen idee, zo nauwkeurig houd ik het zelf niet bij, dus vertrouw ik maar op Last.fm. (Ik zou het zondag even kunnen vergelijken met de playcount in iTunes).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Om je even gerust te stellen kan ik je verzekeren dat dit onjuist is (tenzij dit een probleem is met bepaalde plugins, maar de Winamp-plugin telt alle nummers mee die je draait, zelfs al draai je 1 bepaald nummer 140 keer achter elkaar).
Dan is er wellicht toch iets met je plug-in, want als ik iets zes keer achter elkaar draai, staat het zes keer bij m'n recent tracks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het nummer komt bij mij in ieder geval maar 1 keer bij recent tracks te staan, ook al luister ik het 10 keer achter elkaar. Of het in de totalen meegenomen wordt, geen idee, zo nauwkeurig houd ik het zelf niet bij, dus vertrouw ik maar op Last.fm. (Ik zou het zondag even kunnen vergelijken met de playcount in iTunes).
hier ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan is er wellicht toch iets met je plug-in, want als ik iets zes keer achter elkaar draai, staat het zes keer bij m'n recent tracks.
Gewoon de last.fm software die bij de downloads staat, nieuwste versie. Maar ach, het maakt me ook niet zoveel uit. Nu valt het niet zo op dat ik erg verslaafd ben aan sommige nummers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan is er wellicht toch iets met je plug-in, want als ik iets zes keer achter elkaar draai, staat het zes keer bij m'n recent tracks.
Collega!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Grobbel het volgende:
1 The Arcade Fire 32
2 R.E.M. 13
2 Duke Ellington 13
4 Sennen 12
5 Caribou 10
5 Solomon Burke 10
7 Chicadeliq 9
7 Ben Allison 9
9 Wynton Marsalis 7
10 Buffalo Daughter 5
Oude platen beluisterd van R.E.M., Duke Ellington, Caribou, Ben Allison en Solomon Burke, plus de nieuwe van The Arcade Fire, Sennen en Wynton Marsalis beluisterd. Chicadeliq is een lokaal bandje waarvan ik een demo moet recenseren voor een lokale 3voor12-afdeling en Buffalo Daughter kwam gewoon net wat vaker in mijn playlists voorbij dan normaal.
Ik kan daar weinig tips van geven, vrees ik - heb ook alleen maar Don't give up on me in de collectie.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grobbel: welk album van Solomon Burke heb je gedraaid, heb zelf de best-of en zn ' nieuwste' (don't give up on me), nog tips?
Poe.quote:1 Poe 113
2 Tom McRae 46
3 Calmando Qual 14
4 System of a Down 13
4 Depeche Mode 13
6 The Presidents of the United States of America 12
7 Volbeat 11
7 Death From Above 1979 11
7 Therion 11
7 Machine Head 11
En je hebt Tom McRae geluisterd!quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Poe.
Mooie cd, Hello. Van de week ook Haunted maar eens beter luisteren, maar die vind ik tot nu toe toch wel wat minder.
Ik moet er in mei heen, dus ik wilde wel even weten wat het is.quote:
Ha, een Princefan, die kunnen we er altijd wel bij hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:03 schreef Hbjr het volgende:
Ik meld me maar ( Hbjr )
Moet??? Van wie MAG (!!!) je mee?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik moet er in mei heen, dus ik wilde wel even weten wat het is.
Ok, ik mag. De tip kwam van een vriend van me toen we laatst in de Melkweg stonden en ik toch eindelijk maar eens een jaarlidmaatschap had gehaald.quote:
En bevalt de muziek je?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, ik mag. De tip kwam van een vriend van me toen we laatst in de Melkweg stonden en ik toch eindelijk maar eens een jaarlidmaatschap had gehaald.
Ja, hij staat niet voor niks op 2 in mijn lijstje he.quote:
Zijn 1e is zijn beste, de 2e heeft juweeltjes die eigenlijk niet op de 3e staan (die jij geluisterd hebt), maar de 3e is wel weer constanter in kwaliteit dan de 2e.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hij staat niet voor niks op 2 in mijn lijstje he.
Maar ik ken tot nu toe alleen de laatste. De andere cd's moet ik nog even luisteren, maar het concert is pas in mei, dus tegen die tijd moet dat wel eens gelukt zijn.
ik pm je wel even....gaat een beetje offtopic zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De derde is inderdaad wel vrij constant in kwaliteit. De (positieve) uitschieters mis ik een beetje. Alleen Got a suitcase, got regrets eigenlijk. Dus dan ga ik maar op zoek naar de andere 2 van de week.
quote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Je Weebl & Bob avatar is echt te geniaal!PIE!!!
had ik maar een creditcardquote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ken last fm nog maar netmaar heb gelijk maar gesubscribed..heeerlijk
ikke
Wat heb je er nou aan dan?quote:Op maandag 2 april 2007 00:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik er 1 heb...
Maar 12 euro per jaar
quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef n0r het volgende:
van mij mogen ze dat weeklijstje wel eens posten, the doors op 1 gok ik
Wat leuk om zo ineens een bedankje te lezen, terwijl je het totaal niet verwacht...quote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef ralfseltje het volgende:
Owja ik wil peaceman nog even bedanken voor het feit dat ik dankzij hem Tom Mcrae heb ontdekt. Zijn debuut en All Maps Welcome zijn prachtig!
Wat hij vraagtquote:
Wat dat betreft moet ik meneer Edejong ook ff bedanken voor zijn tips. Straks weer ff naar je weeklijstje kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat leuk om zo ineens een bedankje te lezen, terwijl je het totaal niet verwacht...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |