abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2007 @ 13:21:52 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_47395355
Zit zo nu en dan eens rond te struinen op Lexa, een online datingservice. Nu houden ze 4 april een singles party. Lijkt me wel leuk, aangezien je dan toch nog wat makkelijker in contact komt dan online.

Is iemand al eens naar zo'n feest geweest? (of bv van relatieplanet, die organiseren ze ook.) Wat kan ik verwachten, bijstandsmoeders die er eens uit willen, of gewone mensen zoals jij en ik? Mijn doelgroep btw is 18-27, lopen daar wel wat meiden van rond?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_47395471
Het lijkt me vreselijk. Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn en zichzelf derhalve zo goed mogelijk willen profileren...

Dat hele datingsitegebeuren is sowieso niet aan mij besteed...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 18 maart 2007 @ 13:48:21 #3
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_47396235
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef nozem het volgende:
Het lijkt me vreselijk. Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn en zichzelf derhalve zo goed mogelijk willen profileren...

ja als je het op een andere manier kan is dat prima, maar voor sommige is het nou eenmaal een uitkomst..
en als je uitgaat naar een cafe dan wil je zelf ook zo goed mogelijk profileren, dus lijken me niet echt nuttige argumenten voor de ts
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zondag 18 maart 2007 @ 13:55:37 #4
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_47396504
quote:
Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn
Waarvan de meesten ook nog eens opzoek zijn naar zichzelf... Of een hete nacht...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zondag 18 maart 2007 @ 14:02:28 #5
8297 besmart
aka DinkyToys
pi_47396708
Ik werk daar in Starlight. We hebben al vaak die feesten van Lexa daar gegeven.
Het zijn gezellige avonden. Veel vrouwen die geen hand voor de mond hebben. Sneller kennismaken met anderen etc. Er zijn verschillende zalen open met daarin hun eigen muziek. Live band met 80's muziek in de grote zaal. De wat kleinere kun je salsa dansen doen etc. en de wat kleine wordt house gedraait (Erick-E).
18 - 27 wordt wel wat moeilijker... Het publiek is wel wat ouder wat er rondloopt. Je zou de fotogallerij kunnen bekijken natuurlijk. Leeftijden schatten is wel moeilijk natuurlijk, maar je kan wel beetje achterhalen wat voor mensen erop afkomen.
En neem een vriend/vriendin mee... Heb je anders toch nog een erg leuke avond
DinkyToys is all what you need in you're life
  zondag 18 maart 2007 @ 14:07:43 #6
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47396865
quote:

I agree.
Thinking about thinking of you.
pi_47396929
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mijn doelgroep btw is 18-27, lopen daar wel wat meiden van rond?
Dan kan je beter ergens anders naartoe gaan. Bedenk gewoons een waar veel van die meiden/vrouwen komen. M.a.w

Ga op een sportclub, ga uit. Zo'n vrijgezellen avond is echt gepushed kennis maken, dat wil je niet.
pi_47397218
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef Angst het volgende:

[..]

ja als je het op een andere manier kan is dat prima, maar voor sommige is het nou eenmaal een uitkomst..
en als je uitgaat naar een cafe dan wil je zelf ook zo goed mogelijk profileren, dus lijken me niet echt nuttige argumenten voor de ts
Ik heb ook niet zoveel met kroegen waar het testosteron bijkans van de muren druipt..
  zondag 18 maart 2007 @ 14:22:50 #9
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_47397373
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:09 schreef TE-61 het volgende:

[..]

Dan kan je beter ergens anders naartoe gaan. Bedenk gewoons een waar veel van die meiden/vrouwen komen. M.a.w

Ga op een sportclub, ga uit. Zo'n vrijgezellen avond is echt gepushed kennis maken, dat wil je niet.
been there, done that.... zo'n singels party leek me wel leuk, maar als ik zo besmart's reactie lees komen er allen van die verlepte oudere vrouwen op af...

zo desperate ben ik dan toch nog niet..
  zondag 18 maart 2007 @ 14:41:51 #10
39114 Angst
pi_47398034
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik heb ook niet zoveel met kroegen waar het testosteron bijkans van de muren druipt..
ik ook niet, maar voor sommige mensen kan het toch een uitkomst zijn, that's all, als ik niemand zou hebben zou ik ook alle wegen bewandelen eerlijk gezegd..
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
pi_47398614
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:41 schreef Angst het volgende:

[..]

ik ook niet, maar voor sommige mensen kan het toch een uitkomst zijn, that's all, als ik niemand zou hebben zou ik ook alle wegen bewandelen eerlijk gezegd..
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze pertinent niet alleen willen en kunnen zijn...
  zondag 18 maart 2007 @ 14:57:40 #12
39114 Angst
pi_47398670
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat is dat toch met sommige mensen dat ze pertinent niet alleen willen en kunnen zijn...
me moeder is net zo, genetisch dus, of het ligt aan de opvoeding
behoefte hebben aan steun, het leven zinloos vinden in je eentje, liever samen zijn dan alleen etc.

geen idee precies waarom, weet alleen dat ik het niet kan
pi_47399495
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:57 schreef Angst het volgende:
geen idee precies waarom, weet alleen dat ik het niet kan
Ik vind zulke mensen onbetrouwbaar. Ik heb 1x een relatie gehad met zo iemand, en weet tot op de dag van vandaag niet of hij iets met me begon omdat hij genuinely verliefd op me was of omdat hij zijn vorige vriendin zat was en nu eenmaal toch iets moest. Verder vond ik het bijzonder onprettig dat ik het laatste jaar van die relatie in de waan was dat alles goed zat en hij intussen rond aan het kijken was naar iets beters.

Zoiets wil ik NOOIT MEER, daarom zou ik er niet eens eentje DURVEN opduikelen op zo'n singlesparty, want ik denk dat de kans op zo'n figuur daar groter is dan wanneer je er gewoon eentje ontmoet tijdens het wielrennen. Gelukkig houd ik ook al niet van salsa en kan ik niet langer dan een half uur tegen jaren '80 hits.
  zondag 18 maart 2007 @ 15:37:11 #14
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_47400299
weer een lekker bevooroordeeld beeld

tenzij het waar is natuurlijk
  zondag 18 maart 2007 @ 15:43:20 #15
39114 Angst
pi_47400548
quote:
Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik vind zulke mensen onbetrouwbaar. Ik heb 1x een relatie gehad met zo iemand, en weet tot op de dag van vandaag niet of hij iets met me begon omdat hij genuinely verliefd op me was of omdat hij zijn vorige vriendin zat was en nu eenmaal toch iets moest. Verder vond ik het bijzonder onprettig dat ik het laatste jaar van die relatie in de waan was dat alles goed zat en hij intussen rond aan het kijken was naar iets beters.

Zoiets wil ik NOOIT MEER, daarom zou ik er niet eens eentje DURVEN opduikelen op zo'n singlesparty, want ik denk dat de kans op zo'n figuur daar groter is dan wanneer je er gewoon eentje ontmoet tijdens het wielrennen. Gelukkig houd ik ook al niet van salsa en kan ik niet langer dan een half uur tegen jaren '80 hits.
ik wordt zo snel verliefd dat het bij mij nooit niet opgerecht zou kunnen gebeuren
maar bij mij speelt dat dus ook mee, en is het niet slecht dat i kniet alleen kan zijn, maar ook dat ik heel snel verliefd ben.
maar als je genaaid wordt omdat iemand niet alleen kan izjn is dat lullig, maar ik heb dat nooit gedaan ( ook niet zoveeel relaties gehad eigenlijk )
  zondag 18 maart 2007 @ 16:03:10 #16
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_47401353
Vraag me ook best wel af of het op die feesten leuk zou kunnen zijn, al bedenk ik me wel twee keer vooraleer ik er heen zou gaan...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 18 maart 2007 @ 17:29:39 #17
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_47404973
Dating is toch meer voor mensen die erg wanhopig zijn En waar vaak het een en ander aan mankeert Geestelijk of lichamelijk Of heb ik nou een verkeerd beeld van dat dating gedoe
pi_47406216
M.i. zijn datingsites prima geschikt voor iedereen die geen wild uitgaansleven heeft of aan korfbal doet. Ik heb me destijds bij Lexa ingeschreven omdat ik in mijn omgeving niemand ontmoette waar het wat mee zou kunnen worden (op m'n studie zaten geen mannen en op m'n werk lopen alleen ventjes van 16 of 17 in de vulploeg). Ik ben echter nooit op een singles party geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
Sanity is (not) statistical
pi_47412295
ik snap niet wat sommige mensen zeuren.

ik kom op singles parties, speeddates, datingsites, en overal zitten hartstikke mooie meiden tussen.

als je denkt dat het voor wanhopigen is, dan wordt het tijd dat je uit je grot komt.
pi_47412704
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef skippy22 het volgende:
Dating is toch meer voor mensen die erg wanhopig zijn En waar vaak het een en ander aan mankeert Geestelijk of lichamelijk Of heb ik nou een verkeerd beeld van dat dating gedoe
Ligt er ook maar net aan wat voor dating je bedoeld. Misschien zijn het wel mooie 30 jarige dames die gewoon een kerel willen.

Maar het klinkt wanhopig aan, althans dat vind ik wel. Al hoeft het dat inderdaad helemaal niet te zijn. Je zou het ook "vastbesloten" of "daadkrachtig" kunnen noemen natuurlijk.
  zondag 18 maart 2007 @ 22:08:45 #21
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_47415746
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef skippy22 het volgende:
Volgens mij mankeert er gewoon geestelijk iets aan mensen die vinden dat je meiden alleen kunt ontmoeten in de kroeg...
Internetjosti!
pi_47416900
Ik ontmoet meiden veel liever in een bibliotheek dan in een kroeg...

En hoezo zou dit meteen uber wanhopig zijn? Het is ook niet zo vreemd dat er veel 30+'ers zijn, want die werken allemaal en dan is het meestal wat lastiger een leuk iemand tegen te komen, dit gaat veel makkelijker als je nog studeert.
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef nozem het volgende:
Zéér goede uitspraak.
pi_47418059
quote:
Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef nozem het volgende:

tja, uiteindelijk zoeken de meesten toch een partner, nee... we hebben nu eenmaal hormonen in ons lijf.

ik vind het vrij hypocriet om te zeggen dat mensen die via een datingsite iemand zoeken wanhopig zijn. Wat is het verschil tussen rond te kijken in het leslokaal, op je werk, op café, in de discotheek... en het internet.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_47418182
Het verschil is de intentie: als ik naar mijn werk ga, doe ik dat niet met de intentie daar een partner te vinden. Als ik me inschrijf op een datingsite, lijkt me duidelijk wat ik daarmee wil bereiken. Het is dus wel doelgerichter, minder spontaan.
Sanity is (not) statistical
pi_47418339
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef Maeghan het volgende:
Het verschil is de intentie: als ik naar mijn werk ga, doe ik dat niet met de intentie daar een partner te vinden. Als ik me inschrijf op een datingsite, lijkt me duidelijk wat ik daarmee wil bereiken. Het is dus wel doelgerichter, minder spontaan.
daar heb je wel een punt, maar ik kende collega's die bij elke vrouw bij ons op het werk probeerden, al vanaf de eerste werkdag van die dames, altijd in de décolletés kijken, mee uit vragen, enz ...

zulke mannen staan volgens mij iedere dag op met de intentie om een vrouw op te scharrelen ... wie, waar,wanneer, maakt niet uit
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 18 maart 2007 @ 23:18:01 #26
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47418538
Een paar jaar geleden vond ik op het strand bij Bloemendaal een paar nummerstickers. Die heb ik ontvouwen en ben het hek over gesprongen
Binnen bleek de volkskrant single party te zijn. Je kon daar verschillende dingen doen om je interesse kenbaar te maken zonder oogcontact of om een dialoog te starten. Ik vond het vrij zielig, want je moest naast de kosten van die sticker ook nog eens je eten apart betalen (die sticker kostte 25 euri)

Ik heb geen idee hoe die datingsites nu werken, het heeft in het verleden wel eens gewerkt..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47420504
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:

ik vind het vrij hypocriet om te zeggen dat mensen die via een datingsite iemand zoeken wanhopig zijn.
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg alleen dat het niet mijn ding is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')