ja als je het op een andere manier kan is dat prima, maar voor sommige is het nou eenmaal een uitkomst..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef nozem het volgende:
Het lijkt me vreselijk. Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn en zichzelf derhalve zo goed mogelijk willen profileren...
Dat hele datingsitegebeuren is sowieso niet aan mij besteed...
Waarvan de meesten ook nog eens opzoek zijn naar zichzelf... Of een hete nacht...quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef nozem het volgende:
Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn
I agree.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef nozem het volgende:
Het lijkt me vreselijk. Zo'n geforceerd sfeertje met allemaal mensen die op zoek zijn en zichzelf derhalve zo goed mogelijk willen profileren...
Dat hele datingsitegebeuren is sowieso niet aan mij besteed...
Dan kan je beter ergens anders naartoe gaan. Bedenk gewoons een waar veel van die meiden/vrouwen komen. M.a.wquote:Op zondag 18 maart 2007 13:21 schreef greatgonzo het volgende:
Mijn doelgroep btw is 18-27, lopen daar wel wat meiden van rond?
Ik heb ook niet zoveel met kroegen waar het testosteron bijkans van de muren druipt..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:48 schreef Angst het volgende:
[..]
ja als je het op een andere manier kan is dat prima, maar voor sommige is het nou eenmaal een uitkomst..
en als je uitgaat naar een cafe dan wil je zelf ook zo goed mogelijk profileren, dus lijken me niet echt nuttige argumenten voor de ts
been there, done that.... zo'n singels party leek me wel leuk, maar als ik zo besmart's reactie lees komen er allen van die verlepte oudere vrouwen op af...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:09 schreef TE-61 het volgende:
[..]
Dan kan je beter ergens anders naartoe gaan. Bedenk gewoons een waar veel van die meiden/vrouwen komen. M.a.w
Ga op een sportclub, ga uit. Zo'n vrijgezellen avond is echt gepushed kennis maken, dat wil je niet.
ik ook niet, maar voor sommige mensen kan het toch een uitkomst zijn, that's all, als ik niemand zou hebben zou ik ook alle wegen bewandelen eerlijk gezegd..quote:Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met kroegen waar het testosteron bijkans van de muren druipt..
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze pertinent niet alleen willen en kunnen zijn...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:41 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ook niet, maar voor sommige mensen kan het toch een uitkomst zijn, that's all, als ik niemand zou hebben zou ik ook alle wegen bewandelen eerlijk gezegd..
me moeder is net zo, genetisch dus, of het ligt aan de opvoedingquote:Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze pertinent niet alleen willen en kunnen zijn...
Ik vind zulke mensen onbetrouwbaar. Ik heb 1x een relatie gehad met zo iemand, en weet tot op de dag van vandaag niet of hij iets met me begon omdat hij genuinely verliefd op me was of omdat hij zijn vorige vriendin zat was en nu eenmaal toch iets moest. Verder vond ik het bijzonder onprettig dat ik het laatste jaar van die relatie in de waan was dat alles goed zat en hij intussen rond aan het kijken was naar iets beters.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:57 schreef Angst het volgende:
geen idee precies waarom, weet alleen dat ik het niet kan
ik wordt zo snel verliefd dat het bij mij nooit niet opgerecht zou kunnen gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2007 15:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen onbetrouwbaar. Ik heb 1x een relatie gehad met zo iemand, en weet tot op de dag van vandaag niet of hij iets met me begon omdat hij genuinely verliefd op me was of omdat hij zijn vorige vriendin zat was en nu eenmaal toch iets moest. Verder vond ik het bijzonder onprettig dat ik het laatste jaar van die relatie in de waan was dat alles goed zat en hij intussen rond aan het kijken was naar iets beters.
Zoiets wil ik NOOIT MEER, daarom zou ik er niet eens eentje DURVEN opduikelen op zo'n singlesparty, want ik denk dat de kans op zo'n figuur daar groter is dan wanneer je er gewoon eentje ontmoet tijdens het wielrennen. Gelukkig houd ik ook al niet van salsa en kan ik niet langer dan een half uur tegen jaren '80 hits.
Ligt er ook maar net aan wat voor dating je bedoeld. Misschien zijn het wel mooie 30 jarige dames die gewoon een kerel willen.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef skippy22 het volgende:
Dating is toch meer voor mensen die erg wanhopig zijn En waar vaak het een en ander aan mankeert Geestelijk of lichamelijk Of heb ik nou een verkeerd beeld van dat dating gedoe![]()
Volgens mij mankeert er gewoon geestelijk iets aan mensen die vinden dat je meiden alleen kunt ontmoeten in de kroeg...quote:Op zondag 18 maart 2007 17:29 schreef skippy22 het volgende:
Dating is toch meer voor mensen die erg wanhopig zijn En waar vaak het een en ander aan mankeert Geestelijk of lichamelijk Of heb ik nou een verkeerd beeld van dat dating gedoe![]()
Zéér goede uitspraak.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:18 schreef nozem het volgende:
Ik heb ook niet zoveel met kroegen waar het testosteron bijkans van de muren druipt..
tja, uiteindelijk zoeken de meesten toch een partner, nee... we hebben nu eenmaal hormonen in ons lijf.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:56 schreef nozem het volgende:
Wat is dat toch met sommige mensen dat ze pertinent niet alleen willen en kunnen zijn...
daar heb je wel een punt, maar ik kende collega's die bij elke vrouw bij ons op het werk probeerden, al vanaf de eerste werkdag van die dames, altijd in de décolletés kijken, mee uit vragen, enz ...quote:Op zondag 18 maart 2007 23:07 schreef Maeghan het volgende:
Het verschil is de intentie: als ik naar mijn werk ga, doe ik dat niet met de intentie daar een partner te vinden. Als ik me inschrijf op een datingsite, lijkt me duidelijk wat ik daarmee wil bereiken. Het is dus wel doelgerichter, minder spontaan.
Dat zeg ik toch nergens? Ik zeg alleen dat het niet mijn ding is.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind het vrij hypocriet om te zeggen dat mensen die via een datingsite iemand zoeken wanhopig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |