Ja dat was van de week, maar nu net 10 minuten geleden gooide hij dat zelfde lijstje nog meer kapot.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
hij was pissig op huub en trok het dekbed van hem af, het fotolijstje was een onschuldig slachtoffer.
Dat heeft ie net wel laten zien door te zeggen dat Brian het niet met woorden af kanquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Ashrak het volgende:
En Eric loopt echt niet alleen Huub achterna ... hij kan het ook heel goed zelf af.
Nee, ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef demins het volgende:
[..]
Aan een gebroken of gekneusde rib valt weinig te doen, helaas. Huub wil vooral mee om Brian's uitslag van de SOAtest mee te maken!![]()
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durftquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zit alleen in de tuin.
Zonder Huub is hij niets.
pfffffffffffffffffffffquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Brian is helemaal parra aan het worden.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, wat is Eric verontwaardigd.
Zielig mannetje.
Klagen over glas, ben je die tl buis op Jaaps bed vergeten.
Brian had (per ongeluk) een fotolijsteje van Eric kapot gemaakt en liet het zo. Eric heeft vanmorgen een fotolijstje van Brian gepakt en de foto's verwisseld. Brian gooide daarna het al kapotte fotolijstje in de kamer van Eric. Gevolg, allemaal glas op de grond. Eric veegde dat op en kieperde het glas op het bed van Brian. Brian heeft het glas buiten gegooid en zijn bed verschoond.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Brian had het fotolijstje kapot gemaakt op Eric's bed!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Lees je laatste 6 berichten nog eens naquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
inderdaad.............dat zie ik rat in die positie echt niet doenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft net laten zien dat hij zonder Huub ook wel durft![]()
Dat was inderdaad een POGING, maar Gaby liet hem nog niet binnen in het bad. Daarna, onder de dekens greep Gaby naar haar tasje voordat het ervan ging komen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Huub de eerste die neukte in de villa (met Gaby).... en deed ook een poging om dat zonder condoom te doen.
Lees even mijn post.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja dat was van de week, maar nu net 10 minuten geleden gooide hij dat zelfde lijstje nog meer kapot.
( ik schakelde net op de streams ) maar ik heb de aanleiding voor deze uitbarsting gemist![]()
Tja .. en wie heeft nu gezorgd dat er allemaal scherven zijn ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Brian is helemaal parra aan het worden.
Zielig mannetje.
Klagen over glas en het dan buiten neersmijten![]()
zou je wel willen he, Laat Eric maar schuivenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
ja ...zegt wat over hem ???quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees je laatste 6 berichten nog eens na
Allemaal negatief over Eric.![]()
Oke.........ik ben weer bijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het lijstje ging kapot.........omdat rat het dekbed weg trok uit hun kamer.........dus viel het ....hij deed er niks aan (eric belde niet gelijk de buren ...zou rat wel doen) maar losde niks op...dus heeft eric de fotolijsjes omgewisseld.................rat kwaad....gooide het glas zo in de kamer van huup en eric kapot
...daarop werd het glas (scherven) weer op het bed van rat gesmeten![]()
Ik kan je per ongeluk niet helemaal volgen! Werkelijk niet!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Brian had (per ongeluk) een fotolijsteje van Eric kapot gemaakt en liet het zo. Eric heeft vanmorgen een fotolijstje van Brian gepakt en de foto's verwisseld. Brian gooide daarna het al kapotte fotolijstje in de kamer van Eric. Gevolg, allemaal glas op de grond. Eric veegde dat op en kieperde het glas op het bed van Brian. Brian heeft het glas buiten gegooid en zijn bed verschoond.
Ongeveer....
ikke???? *doet onschuldig kijken*quote:
Jij bent pas zielig. Beetje 24/7 achter je schermpje zitten en commentaar geven. Commentaar geven ala... maar al je 100'en geposte berichten komen op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 maart 2007 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
Door veel te vreten.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:46 schreef mootie het volgende:
Jaap zweet expres.......... hoe doet ie dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |