Brian gaat het weer teruggooien op het bed van Eric, hoe zielig kun je zijn, kleuterquote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian gooit het kapotte lijstje nog verder kapot in de slaapkamer van Eric, Eric gooit de troep in het bed van Braaajen en Braaajen noemt het kinderachtig.....![]()
Ik denk eerder andersom ....quote:Op zondag 18 maart 2007 13:34 schreef rebellious_angel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat NatasJa bij Eric blijft en niet bij Brian. Of zou haar tactiek zijn om Eric los te willen weken....
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef rebellious_angel het volgende:
Tenzij tralies shock lul
dat was niet met opzet! en het was op dat moment zn eigen bed!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, wat is Eric verontwaardigd.
Zielig mannetje.
Klagen over glas, ben je die tl buis op Jaaps bed vergeten.
Dat was erics bed, volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
Wie begon er met stukmaken????? Wel even opletten!!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric snapt "dit gezeik" niet.
Vies pestertje.
laat eric maar schuiven.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Peter6000 het volgende:
Hahhahahahhahahaha, Eric moet zoveel mogelijk zijn eigen dingetje doen vandaag.
Hij heeft helemaal geen eigen ding, het enige wat hij doet is Huub achterna lopen.
Valt wel mee hoor. Ik heb gewoon niet het idee dat er iets boeiends gaat gebeuren met Huub en Sylvia weg.quote:
Sorry hoor, maar volgens mij haal je nu een paar zaken door elkaar.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zielig mannetje.
hij was pissig op huub en trok het dekbed van hem af, het fotolijstje was een onschuldig slachtoffer.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Aan een gebroken of gekneusde rib valt weinig te doen, helaas. Huub wil vooral mee om Brian's uitslag van de SOAtest mee te maken!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat is raar want Huub gaat morgen pas naar de dokter met zijn rib, terwijl hij al veel langer last heeft en het steeds erger wordt. (dat zie je als hij niest)
Eergister Brian para. Trok dekbed van Huub/Eric's bed. Er ging toen fotolijstje kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Youhoe.!!!!!....waarom gooide Brian dan fotolijstje kapot, wat was de aanleiding daarvoor....![]()
Volgens mij was Huub de eerste die neukte in de villa (met Gaby).... en deed ook een poging om dat zonder condoom te doen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
wie begon met neuken zonder condooms, mensen uit de kamer mikken ( stephan) Brian!
het lijstje ging kapot.........omdat rat het dekbed weg trok uit hun kamer.........dus viel het ....hij deed er niks aan (eric belde niet gelijk de buren ...zou rat wel doen) maar losde niks op...dus heeft eric de fotolijsjes omgewisseld.................rat kwaad....gooide het glas zo in de kamer van huup en eric kapotquote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Braaaaaaaaaaajen heeft 2 nachten geleden een fotolijst van Eric kapot gegooid.Eric heeft nu een fotolijst van Braaaaaaaajen teruggepakkt, en dat heeft Braaaaaaaaaajen nu weer kapot gegooid.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |