Gewoon een schijtprogramma dus, dat Sopcast.quote:
Wat dacht je van RTL met Sonja B. ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:42 schreef robski18 het volgende:
Zometeen Ajax kijken
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htm
Geen idee eigenlijk, maar ik gebruik sopcast omdat daar imho de meeste kanalen te vinden zijn... Overigens is het gewoon schijtkwaliteit, dus dat ligt niet aan jouwn verbinding.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een schijtprogramma dus, dat Sopcast.
Waarom gebruiken ze het dan?
PPMate etc. zijn veel beter.
20:27 Eredivisie live: Ajax - NAC Bredaquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat dacht je van RTL met Sonja B. ?![]()
RTL7.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef partyyboyy het volgende:
Waar is Ajax te zien?
Omdat het een P2P programma is ben jij meer afhankelijk van de internet snelheid van andere mensen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een schijtprogramma dus, dat Sopcast.
Waarom gebruiken ze het dan?
PPMate etc. zijn veel beter.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee eigenlijk, maar ik gebruik sopcast omdat daar imho de meeste kanalen te vinden zijn... Overigens is het gewoon schijtkwaliteit, dus dat ligt niet aan jouwn verbinding.
Yep, maar er zijn andere progs zoals PPMate en PPStream die daar veel beter mee omgaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:33 schreef toma het volgende:
Omdat het een P2P programma is ben jij meer afhankelijk van de internet snelheid van andere mensen.
En Nac?quote:
Bij mij ook niet, net als gisteren kan ik via tvants niet op het kanaal komen. Verder heb ik alleen sopcast maar daarop is volgens mij geen Nederlandse wedstrijd te zien. Dan maar radio luisteren...quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef Erasmusch het volgende:
Is er een werkende stream voor Feyenoord? Hij pakt ze hier niet
Niemand???quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:23 schreef Moody het volgende:
Ik probeer me aan te melden voor Planet (zoals bijna elk weekend met succes), maar ik kom niet bij het betalingsscherm (na klikken op een wedstrijd, gaat hij niet verder)
Hebben meer mensen hier last van momenteel???
jaquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
Vandaag nog graties streams te vinden?
Zie links in de OPquote:Op zondag 22 april 2007 09:52 schreef peaceman het volgende:
Vandaag nog graties streams te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |