Yep!!!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Advertising Space![]()
Was nog geen jaar geleden een "hit"
bier en uiers? Ow wacht.. zijn t tieten? Wordt hier op Fok nog wel es vaak geschreeuwdquote:Op zondag 18 maart 2007 12:45 schreef Jimbo het volgende:
game on
[afbeelding]
liedje word nog wel eens in de apres ski hut gedraait
stimmtquote:Op zondag 18 maart 2007 12:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bier en uiers? Ow wacht.. zijn t tieten? Wordt hier op Fok nog wel es vaak geschreeuwd![]()
Storm Large - Pinball Wizard ?quote:
Yes !quote:Op zondag 18 maart 2007 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Storm Large - Pinball Wizard ?
ook wel door the who / elton john gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef denkjedat het volgende:
[afbeelding]Eye of the tiger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Rocky
Long live music.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:57 schreef denkjedat het volgende:
[afbeelding]eye of the tigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Nopes. Tis geen nederlands nummer.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die van Apotheose, op 'n onbewoond eiland? van kinderen voor kinderen was dat geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is idd een eiland maar er zijn er meer dan 1. Er zit ook een zon op 't plaatje. Tis een Engels nummer. Wil ook niet teveel verklappen natuurlijkquote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef denkjedat het volgende:
apotheose kan je hint geven?
The Doors - Moonlight Drivequote:
De stad in het plaatje heet Kentuckyquote:Op zondag 18 maart 2007 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
The Doors - Moonlight Drive
all i can think of :/
Blue Moon of Kentucky - Elvis Presleyquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef denkjedat het volgende:
ik doe het gewoon![]()
[afbeelding]
ik verklap een ding omdat hij mischien moeilijk isde weg naar geluk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
De titel is goed!! Alleen had ik Weezer in gedachten.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:13 schreef Jimbo het volgende:
dat eilandje :
Aquamarine - Island In The Sun
?
japquote:
Even aan m'n moeder vragen? Ik weet alleen niet meer wie het zingtquote:Op zondag 18 maart 2007 13:25 schreef denkjedat het volgende:
van mijn MOEDER mag ik geen hints geven
Bloem - Even aan mijn moecder vragenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Even aan m'n moeder vragen? Ik weet alleen niet meer wie het zingt
door bloem was die tog ?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef Nepthys het volgende:
[..]
jaaaaah hij is geradenquote:Op zondag 18 maart 2007 13:31 schreef Nepthys het volgende:
[..]
is niet van special Dquote:
Het is eigenlijk al een "weggevertje".quote:Op zondag 18 maart 2007 13:58 schreef denkjedat het volgende:
geef een hint iets met hand geven ofzow?
Kijk eens goed wat het is, en dan in de hand. Het is een "weggevertje" zei ik alquote:Op zondag 18 maart 2007 14:02 schreef denkjedat het volgende:
ik zat te denken aan ik heb geen bananen maar hij is niet geel
the KKK took my baby away LOLquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
the KKK took my baby away LOL
maar door wie weet ik ff nie
Another 45 miles to go . Golden Earringquote:Op zondag 18 maart 2007 14:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
eeen heeelleeee simpele tussendoor dan
R H C P Give it away now!!!!!quote:
Klopt.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:36 schreef ToT het volgende:
Live - When the dolphins cry.
Verdomd goed getekend trouwens!
Naja.. deze was nagetekend.. ik had een plaatje erbij van een dolfijn toen ik 'm tekende. Maar hmmm.. iets langer dan een half uurtje..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:37 schreef jovink het volgende:
jad ie janetje kan dr wat van
heolang doe je over zon paint btw
Jupsquote:Op zondag 18 maart 2007 15:47 schreef ToT het volgende:
Holy cow, neem ik aan?
Môguhquote:Op zondag 18 maart 2007 15:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eeeh sorry was ff in slaap...
maarre black van pearl jam was natuurlijk goed.. duidelijk
enne hierboven holy cow??? WTF
ik dacht aan 'Finish Line' van Snow Patrol.. maar link dat ook niet meteen aan die vliegende schotel..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Hint: de vliegende schotel is een knipoog naar de bandnaam.
Nee, heeft ook niets te maken met het feit dat er een dood mannetje bij ligtquote:Op zondag 18 maart 2007 17:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik dacht aan 'Finish Line' van Snow Patrol.. maar link dat ook niet meteen aan die vliegende schotel..![]()
Dead before the End?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Da's ook de richting waar ik aan zat te denken, maar ik heb er geloof ik niet eerder van gehoord.quote:
UFO - Running up the highwayquote:Op zondag 18 maart 2007 17:09 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Close, dead is goed iigquote:
Foo Fighters - D.O.A.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:21 schreef cappp het volgende:
Oja, ik was even vergeten te vertellen dat de titel een afkorting is van dead(....)
zet even een / bij je 2e [img]quote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef ToT het volgende:
Die 2 van mij zijn nog niet geraden he!
[img]http://www.totje.com/vies.bmp[img]
[img]http://www.totje.com/wassen.bmp[img]
De eerste is nederlandstalig.
De 2e.....dat figuurtje heeft eerst een nepkleur. Die wordt er af gespoeld.
die 2equote:Op zondag 18 maart 2007 21:48 schreef ToT het volgende:
Die 2 van mij zijn nog niet geraden he!
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste is nederlandstalig.
De 2e.....dat figuurtje heeft eerst een nepkleur. Die wordt er af gespoeld.
Edit: D'OH!!!
Zjuust.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:49 schreef jovink het volgende:
ice queen
Thanksquote:Op zondag 18 maart 2007 23:52 schreef jovink het volgende:
weer vies mooi getekend btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |