Ik mag toch hopen dat je er ook een nieuwe op hebt gezet?!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:06 schreef fransbreda het volgende:
anyways.... mijn videokaartventilator maakte teveel herrie naar mijn zin dus die heb ik eraf gehaald...
Dat hoeft nog niks te zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:13 schreef fransbreda het volgende:
voeding is 2 weken geleden vervangen ook.
Misschien kun je beter eerst vragen welke fout er op dat blauwe scherm staat.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:16 schreef ikJur het volgende:
wat voor fout code krijg je dan bij je blauwe scherm
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:20 schreef fransbreda het volgende:
nou heb die cd erin gedaan en met upgrade opnieuw geinstalleerd wat eigenlijk niet mijn bedoeling was maar kon niet meer annuleren.bestanden en instellingen voor een groot deel bewaard gebelven maar niet alles.
nou ja hoop maar dat het beter gaat
ik heb nu explorer 6 en had 7, en mediaplayer 9 en had 11 hmmz
en zo is maar weer eens bewezen dat de floppydrive verre van uitgestorven isquote:Op maandag 19 maart 2007 10:41 schreef fransbreda het volgende:
memtest heb ik gister een 45 min laten lopen en zonder errors.
heb powermax (maxtor) gedownload maar dan moet je opstarten vanaf floppy en die heb ik al lang geleden verwijderd...
uhh.. ?quote:Op maandag 19 maart 2007 11:57 schreef fransbreda het volgende:
en zo is maar weer eens bewezen dat de floppydrive verre van uitgestorven is
en jij bent van het antifloppyfront?
Jup, maar ook van cd.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:08 schreef glasbak het volgende:
memtest draait toch ook vanaf een bootflop?
Goh, je stopt er ook een kaart in uit de pre historie.. Nee heel appart dat je mindere prestaties hebt.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef fransbreda het volgende:
er zit nu een ATI Rage Fury Pro 32MB in.
die heb ik ergens eens uitgesloopt en levert volgens mij wel mindere prestaties maar kan even aankijken of de foutmeldingen nog terugkomen.
heb alleen nog geen drivers aangepast.
Dat snapt hij ook wel, is vrij duidelijk in z'n post.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Goh, je stopt er ook een kaart in uit de pre historie.. Nee heel appart dat je mindere prestaties hebt.
Nee dat is heel normaal, waarschijnlijk is er maar een klein deel stuk, wat zo af en toe gebruikt word, en dan een blauw scherm opleverd.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef fransbreda het volgende:
nou al paar keer opgestart en zonder problemen....
waarschijnlijk dus toch de videokaart die het probleem is.
(en ja ik snapte dat die mindere prestaties geeft....)
waarom is het niet zo dat zon videokaart het doet of niet doet,
en niet zoals nu maar half en steeds vastloopt, beetje stom maar goed, kan gaan sparen voor een nieuwe.
tnx voor uw reacties, gegroet
maar een kaart met koeler sloop je wel door de koeler eraf te slopen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef fransbreda het volgende:
ja maar die videokaart gaf al problemen voor ik de cooler eraf haalde,
dus jullie kunnen me niet verwijten mijn eigen videokaart gesloopt te hebben (het virtuele plezier wat ik jullie graag ontneem)
ik heb hier nog een gefroce 4 4800SE liggenquote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef fransbreda het volgende:
grrrrr![]()
laat me nou gewoon eigenwijs zijn en het laatste woord hebben.
btw heb een grafische kaart te koop,nvidia ti4200 zgan![]()
gooi je Nvidea drivers er is af en instal dan weer je nvidea kaart met de xp drivers niet nivideaquote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef fransbreda het volgende:
nou al paar keer opgestart en zonder problemen....
waarschijnlijk dus toch de videokaart die het probleem is.
(en ja ik snapte dat die mindere prestaties geeft....)
waarom is het niet zo dat zon videokaart het doet of niet doet,
en niet zoals nu maar half en steeds vastloopt, beetje stom maar goed, kan gaan sparen voor een nieuwe.
tnx voor uw reacties, gegroet
Zonder Koeler, Dag kaartquote:Op maandag 19 maart 2007 19:06 schreef fransbreda het volgende:
ik heb de oude drivers die meegeleverd waren erop gezet.
alle problemen zijn begonnen na een nieuwe install van xp en wijt het probleem dan toch aan de drivers.
ik laat zo 3dmark runnen, en denk dat als er nog problemen zijn die dan wel aan het licht komen.
heb nog geen blauwe schermen gehad dus miss dat ze nu wegblijven.
dat dacht ik alquote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef fransbreda het volgende:
[..]
kaart zit er weer in , en werkt weer prima zover met de oude drivers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |