Dus tochquote:Op zondag 18 maart 2007 04:11 schreef -CRASH- het volgende:
RECLAME
Beter toch ?quote:
Whehe, op mn projector is dat beeldje nog wel net zo groot als een 32 inch tv maar OP een 32 inch tv is het een paar millimeter ofzo gok ikquote:Op zondag 18 maart 2007 04:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kan het blijven volgen op rtl7 linksboven in
Ik dacht al , ik ben de enige kijker van Sporzaquote:Op zondag 18 maart 2007 04:12 schreef BigFire het volgende:
Sporza kijkersaantal springt omhoog*
Je kan zeggen wat je wil, maar die Japanners boekten toch serieus wat progressie dit jaarquote:
Nou, volgens mij worden met de digitale TV van tegenwoordig de kijkersaantallen door gegeven aan de omroepen. Als dan blijkt dat precies met de commercials iedereen afhaakt, dan lijkt me dat dus een signaal naar de omroepbonzen (en niet één om naar België te roepen dat ze ook reclame uit moeten gaan zenden)quote:Op zondag 18 maart 2007 04:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik dacht al , ik ben de enige kijker van Sporza(wegens nergens elders op tv hier)
rookie-negertquote:Op zondag 18 maart 2007 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop voor Alonso dat onze rookie-negert wat zwaarder is
Hij doet het wel errug goed
Jij hebt sinds de jaren '90 geen F1 meer gekeken?quote:Op zondag 18 maart 2007 04:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rijden ze nou op regenbanden??
Op Sporza gaan ze geen reclame uitzenden, dat is op z'n minst nog voor jaren verboden op de openbare omroepenquote:Op zondag 18 maart 2007 04:17 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Nou, volgens mij worden met de digitale TV van tegenwoordig de kijkersaantallen door gegeven aan de omroepen. Als dan blijkt dat precies met de commercials iedereen afhaakt, dan lijkt me dat dus een signaal naar de omroepbonzen (en niet één om naar België te roepen dat ze ook reclame uit moeten gaan zenden)
quote:Op zondag 18 maart 2007 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt sinds de jaren '90 geen F1 meer gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |